doe niet zo lui, kom op feesten woehoequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef mazaru het volgende:
Doe eens zachtjes, ik ben net wakker
beetje beweging is goed voor je herstelquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef Rekkie het volgende:
Nee.... ben nog herstellende van een voedselvergiftiging
Zeker weten! Ik zet er gelijk even wat muziek bij opquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
beetje beweging is goed voor je herstel![]()
Nee man.... dan val ik om zo slap ben ik nog.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
beetje beweging is goed voor je herstel![]()
Whehe, nee dat is gelukkig even voorbijquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik vreesde al een dartstopic.
blijf dan maar lekker zitten, maar wel op je fluitje blijven blazenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee man.... dan val ik om zo slap ben ik nog.....
Geen eten weet je.....
KUT restaurant!
daarom ook partytimequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is gelukkig even voorbij![]()
Ok.... kan ik ondertussen ook nog een klachtbrief schrijven namens mij en mijn overige gevelde familieleden aan het desbetreffende restaurant!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
blijf dan maar lekker zitten, maar wel op je fluitje blijven blazen![]()
doe datquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok.... kan ik ondertussen ook nog een klachtbrief schrijven namens mij en mijn overige gevelde familieleden aan het desbetreffende restaurant!
Leuk dat je ook even op het feestje was!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:10 schreef vinnyb het volgende:
*doet dansje*
en gaat snel weer aan het werk!
toch leuk dat je even mee deedquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
..... en nu weer liggen..... hooooofdpijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |