Ik heb die van mij tijden geleden bij de mediamarkt gekocht. Bij de kijkshop krijg je eerder de 120 spacecam, het kleinere broertje, denk ik. Maar dat is maar een gok. Ik werk nooit mee aan onderzoeken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:04 schreef doctor.starbucks het volgende:
deze kreeg je toch van kijkshop bij dat onderzoek?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:28 schreef 51cent het volgende:
Webcam met ingebouwd microfoontje. Ondanks dat het een trust is, geeft deze webcam écht wel een goed beeld.
Dat denk ik wel. Dit ding geeft helemaal geen slecht beeld hoor, integendeel. Op MP ben ik sowieso zo kwijt denk ik. Maar heb ff geen zin om daar een ad aan te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hem zelfs gratis wilt...
Voor minder dan 12,50 gaat ie écht niet weg. Anders lees je eens een review, dan zie je dat deze webcam gewoon prima beeld geeft.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef Santello het volgende:
ik neem hem wel gratis
dan betaal ik de verzendkosten
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:11 schreef Cosworth het volgende:
7,50 incl. verzenden of 6,50 incl. afhalen (mits in de buurt, natuurlijk).
Met iemand die opent met een bod van 2euro valt er weinig te onderhandelen... Dat zet ik sowieso serieuze vraagtekens bij oprechte interesse.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:35 schreef Cosworth het volgende:
Je bent duidelijk een goed onderhandelaar...Succes ermee.
6,50 afhalen vind ik nog te weinig. Inderdaad bar weinig interesse. Dan houd ik hem maar zelf. Niet dat ik hem zal gaan gebruiken, maar je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef Cosworth het volgende:
Oprechte interesse genoeg. 6,50 Indien afhalen is een prima prijs. En de interesse voor je webcam is niet bijster hoog, dus wees blij dat er uberhaupt een bod is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |