Hij is QWERTZ maar ik heb de Y en Z omgedraaidquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef RD4 het volgende:
ff over dat Lightboard, is het QWERTZ of QWERTY? Aangezien je aangeeft dat het een duitse betreft maar hij een QWERTY layout heeft....
Verzendkosten delen? Dan word het 22,50.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
20 inc verzenden voor die logitech?
Als je bod exclusief is is het akkoordquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef SolidArt het volgende:
ik wil dat duitse toetsenbord wel voor 10 euro.
denk ik dr nog even over na :pquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Verzendkosten delen? Dan word het 22,50.
ja maar dna heb nog niemand met zn vieze vingers dr aan gezetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Gajescheren het volgende:
22,50 is niet duur hoorik zie net in de pricewatch dat hij nieuw dik 60 euro kost
![]()
http://www.tweakers.net/pricewatch/49041
dus als je Z typt krijg je Y en andersom?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Hij is QWERTZ maar ik heb de Y en Z omgedraaidmaar er zitten hier en daar wel duitse tekens op.
als je je windows vertelt dat jij een QWERTY bord gebruikt nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:15 schreef mista het volgende:
[..]
dus als je Z typt krijg je Y en andersom?![]()
je weet dat een toetsenbord meer bacillen bevat dan je pleebril?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:47 schreef Gajescheren het volgende:
Inderdaad, gewoon US indeling. Dan gaat het perfect![]()
BTW ik heb geen vieze vingers![]()
![]()
hmm nah k heb nog ff na gedacht en k wil je dr wel 22,50 voor geven maar dan wil ik t wel cker hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:22 schreef Gajescheren het volgende:
iew in dat geval... 22 euro ipv 22,50
![]()
jezus wat een bagger adressquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef Gajescheren het volgende:
Okay! Ou-Tannu mail me maar ff op 414643 AT student.inholland.nl
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef Gajescheren het volgende:
Neeee, ik zei gisteren duidelijk dat ik overmorgen naar het postkantoor gingdat was dus vandaag. Dan zou het er morgen/maandag moeten zijn
heb nog steeds niksquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Gajescheren het volgende:
Logitech draadloos toetsenbord en muis.
Plat toetsenbord met multimedia toetsen en een optische muis. In het zwart.
Vanaf 20 euro.
Is weg.
De rest is er nog!
Als ie zaterdag naar de post is gegaan, heb je het morgen in huis; verwarrend die pakketpostquote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb nog steeds niksheb je toevallig de 3S code voor mij die je kreeg bij het verstruen?
dan nog weet je t nooit met die TNTers van tegenwoordigquote:Op maandag 13 februari 2006 17:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie zaterdag naar de post is gegaan, heb je het morgen in huis; verwarrend die pakketpost
zie je wel! TNT is niks meerquote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef Gajescheren het volgende:
@ Ou-Tannu: de code is 3spa6971562. Ik zie dat hij nog niet onderweg isIk denk dat ze bij het postkantoor iets vergeten zijn ofzo. Hij ligt daar iig wel, dus hij zal er morgen hopelijk zijn! Laat het me even weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |