En ja hoor, het is me weer gelukt! Ik blijk ergens op de bodem van wéér een ranzige industrieplaneet te liggen...
Huiverend van een magische kou ga ik rechtop staan en kijk eens op mn gemakje om me heen. Vijfbenige wezens hebben mij blijkbaar omsingeld. Ze lachen me uit. Ze wijzen naar me met sprieterige armpjes. Tussen de vele, vele vingers springen vonkjes heen en weer, alsof ze op die manier communiceren.
"Arrok'h!! Aufstehen! Jetzt!". Godverdomme, een Duitse industrieplaneet nog maar liefst. Daar gaan mijn dagdromen over lieflijke lichtblauwe huppelmeisjes die me met een Zweeds accent een bordje plasma aanbieden, terwijl ik comfortabel achterover leun in een stoelhond.
"Mitkommen, Arrok'h! Links, rechts, links, rechts!" 'Ja godver, ik ben toch geen Ykaag die je overal naartoe kunt dwingen door Duits te praten?' Het 'befehl ist befehl'-gehalte op deze planeet begint me nu al de strot uit te hangen. Ik trek mijn scimitars, kijk de bewakers grijnzend aan terwijl wormvormig kwijl zich vanuit mijn dubbele asynchrone axlotltanks doet gelden, en rijkelijk naar buiten stroomt. De mannen weten niet wat ze moeten doen, en kijken elkaar vertwijfeld aan. Dit hebben ze nog nooit meegemaakt, een Arrok'h die zich tegen hen verzet. Jammerend keren ze zich naar hun leider, die zelf ook al de tranen in de ogen heeft staan en met een bibberlipje 'Bitte? Mitkommen?' vraagt. Neuh, niks ervan.
Met moord in de ogen spring ik op de Gruppenführer af en begraaf de punten van mijn scimitars in zijn longen, die volledig doorboord worden. Met een ruk draai ik me om naar de resterende 5 bewakers, die zich gillend als meisjes uit de benen maken, een raar huppeltje in hun gang: *ren, ren, ren, huppel, ren, ren, ren, huppel, ren*. Homo's.
Ik veeg het paarse bloed van mijn scimitars af aan de mantel van de Gruppenführer en steek ze terug in hun houders.
Net op het moment dat ik besloten heb om de stad te verkennen, schiet er een dofgele straal uit de lucht en met de nu al legendarische woorden: 'Fuck toch op, man!' word ik de ruimte ingeslingerd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]