Poging nr 2 dan maar, voor deze vreemde gebeurtenis in de trein. Omdat The_terminator zich gedroeg als een ongesteld sletje en mijn hele dag had verpest door dat topic op slot te gooienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:34 schreef t0y het volgende:
Zit ik net in de trein, ja, ik reis wat af, zit er naast me zo'n gezin waarvan ik de afkomst maar niet zal vermelden. Een 3 jarig jochie zit echt heel de tijd van bomba je hoofd, bomba je hoofd, en die pa lachen joh. Ik bedoel, dat gedrag kun je toch niet goedkeuren
Een terrorist in spé?
Daarom staat ie nu in onzinquote:
Wat ik zeiquote:
Spreek voor jezelf en hou je doodsverwensingen voor je. Jij vlerk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ook hier hebben we geen behoefte aan kuttopics!
aan de andere reacties in dit topic gezien deelt een groot deel van de ONZ users mijn meningquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:12 schreef t0y het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf en hou je doodsverwensingen voor je. Jij vlerk.
Er zijn slechts 2 andere users die hebben gereageerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
aan de andere reacties in dit topic gezien deelt een groot deel van de ONZ users mijn mening
rond dit tijdstip is dat een groot deel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:15 schreef t0y het volgende:
[..]
Er zijn slechts 2 andere users die hebben gereageerd![]()
Een groot deel van de ONZ users zegt ie dan![]()
Gefrustreerd konijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
rond dit tijdstip is dat een groot deel.
bovendien verwacht ik weinig users die dit een kwaliteitstopic vinden.
dus doe ons een lol en kruip onder de wol!
of onder een trein
Ik vat 'm al, je bent zeker een semi-allochtoon en je voelt je aangevallen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wie begon er met een klaagbaaktopic over een buitenlander in de trein?
nee. ik heb gewoon een hekel aan mensen die ONZ verbaggerren!quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:22 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik vat 'm al, je bent zeker een semi-allochtoon en je voelt je aangevallen.
Heb ik gelijk?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee. ik heb gewoon een hekel aan mensen die ONZ verbaggerren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |