Om hoeveel boeken gaat het? Als het om veel gaat is het misschien lonend om een laserprinter en inbindapparaat aan te schaffen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb hier een aantal zogenaamde e-books op m'n PC staan, die ik graag af zou willen drukken om ze op een normale manier te kunnen lezen. Het gaat in totaal om een paar honderd pagina's, en het kan in zwart-wit.
Weet iemand waar ik dit voor een schappelijke prijs kan laten doen, en het liefst nog netjes kan laten inbinden of iets dergelijks?
Bij voorbaat dank.![]()
Mooi toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:44 schreef heiden6 het volgende:
Het gaat om een stuk of vijf boeken van 100-200 boeken per stuk, een of twee zijn wat dikker.
Ik denk dat de copyshop de goedkoopste optie is; incl. inbinden ben ik dan een euro of zes per stuk kwijt.
Die boeken zijn verder ook nergens te krijgen, of veel duurder dan dat.
Zekers.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef longinus het volgende:
Zet het lijstje van boeken hier neer, kijken of het goedkoper kan.
gelukkig, dan ben ik niet de enige....quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef skippy22 het volgende:
Ik las goedkoop afrukken Wat ben ik toch een sickminded springbeest
Print zo'n winkel dat sowieso denk je? Dit ivm met de auteursrechten waar in Nederland érg streng op gelet wordt. Of is het er een in een andere taal?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
...
Adolf Hitler - Mein Kampf
Engels.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef 51cent het volgende:
[..]
Print zo'n winkel dat sowieso denk je? Dit ivm met de auteursrechten waar in Nederland érg streng op gelet wordt. Of is het er een in een andere taal?
en we hebben een kennerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:33 schreef skippy22 het volgende:
Anne Hooper's Kama Sutra
Marquis de Sade - Philosophy In The Bedroom
Marquis de Sade - 120 Days Of Sodom
Wat moet je met die onderste 2 Das wel wat anders dan het bovenste
Dat weet ik, maar het lijkt me interessant. Ik heb de film Salò gezien, die o.a. gebaseerd is op Les 120 Jours de Sodome.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:33 schreef skippy22 het volgende:
Anne Hooper's Kama Sutra
Marquis de Sade - Philosophy In The Bedroom
Marquis de Sade - 120 Days Of Sodom
Wat moet je met die onderste 2 Das wel wat anders dan het bovenste
Nee hoor, dat stond er eerst ook. Ze hebben het vlug veranderd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef skippy22 het volgende:
Ik las goedkoop afrukken Wat ben ik toch een sickminded springbeest
Er is nauwelijks doorheen te komen, zelden iets gelezen wat zo slecht geschreven is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:41 schreef longinus het volgende:
Mein Kampf is het enige boek dat ik ooit heb kunnen krijgen, maar ik heb het geweigerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |