Dat is dan weer Bikkeltijd.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:00 schreef compier het volgende:
Het is 3 uur, wie is er nog wakker?
Mag je vanavond voor het eerst opblijven, of zo?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:00 schreef compier het volgende:
Het is 3 uur, wie is er nog wakker?
Verder valt het wel mee hoor, broer.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ziedaar: mijn vooroordeel over Ieren. Tot in de puntjes verwoord.
O, gelukkig. Het zijn dus gewoon net Nederlanders, maar dan dronken en met rood haar?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder valt het wel mee hoor, broer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Mag je vanavond voor het eerst opblijven, of zo?
Mijn Nederlandse omgeving is meestal ook dronken, en rood haar hebben de meesten ook niet. Enige verschil is dat de pubs eerder dichtgaan, dat de drank standaard per pint is en dat ze engels praten.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
O, gelukkig. Het zijn dus gewoon net Nederlanders, maar dan dronken en met rood haar?
Kijk, dat is toch prachtig. Daar leeft nog wat!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
allemaal enge ieren van middelbare leeftijd die heel hard zongen. Dat was echt tragisch.
Waarschijnlijk doe je dat er idd ook nog bij.quote:Dat heb ik gedaan voor het studeren begon.
Ze sluiten de avond regelmatig af met het national anthem, dat vind ik toch wel erg stijlvol. Ik kan het helaas nog niet meezingen, maar ik herken de melodie in ieder geval.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef svann het volgende:
[..]
Kijk, dat is toch prachtig. Daar leeft nog wat!
Tsja, als ik terugkom moet ik gaan afstuderen en dan is m'n studententijd echt voorbij, dus ik moet het er toch maar van nemen he.quote:Lijkt me een leuke tijd, IR!
Om nog even hierop terug te komen: vanavond was ik weer getuige van een hele discussie tussen een Amerikaan en een Italiaan. De Italiaan bleef volhouden dat Italië ongeveer alles had uitvonden (en vooral de atoombom) en de Amerikaan bleef zich beroepen op het feit dat we dankzij Amerika niet communistisch zijn geworden. Nu ben ik best een liefhebber van Nederland, maar ik heb toch niet de behoefte om als een missionaris 'mijn' land te pas en te onpas te gaan aanprijzen. Dus ook dat is wel een verschil.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef svann het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel andere gewoonten en gevoeligheden andere west europeanen hebben.
nee, maar ben extreem hyperquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Mag je vanavond voor het eerst opblijven, of zo?
Dit is typisch een reeks zonder haast, compier. Geeft niks als ze het morgen past leest.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef compier het volgende:
biene = al slapen...er zijn tegenwoordig steeds minder bikkels (en bikkelaarsters
... de wereld wordt vierkant ....
Moet je er wel zijn, GVD!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, hallo biene en svann (ik vind het erg fijn dat er vaste users als jullie bijkomen).
Oh, daar ben je.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hallo.
Morgen om 9 uur college..
Ja, Tijn.quote:
Ik voorspel dat je er morgenochtend anders over denktquote:Op maandag 13 februari 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, Tijn.
Kom op, het is 3 minuten lopen. En ik ben een goede jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |