quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:31 schreef Tobbes het volgende:
Kan een mod een extra h in de TT zetten?
Genoeg zo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:31 schreef Tobbes het volgende:
Kan een mod een extra h in de TT zetten?
Nee, dat doen we alleen bij jou.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
ze hadden toch laatst ingevoerd dat je als je geband bent, ook niet meer kan meelezen op het forum?
Whehehehequote:
moet je even zijn notes lezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:46 schreef yvonne het volgende:
Wordt ie gebanned?
Waarom?
Hoezo?
Mag ik het doen?
Aaaaah?
Notes zijn voor de dommequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
moet je even zijn notes lezen
Ik hoef z'n notes niet te lezen, ik vind het zo wel een kutuser.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
moet je even zijn notes lezen
nou waarom heb je een reden nodig dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoef z'n notes niet te lezen, ik vind het zo wel een kutuser.
Hij is alleen wat aanwezig, meer nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoef z'n notes niet te lezen, ik vind het zo wel een kutuser.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef Avani het volgende:
Hij plaatste mijn emailadres waardoor ik enge mannen op msn kreeg die om camsex vroegen. Is dat niet voldoende![]()
MED:quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou waarom heb je een reden nodig dan?![]()
that's fine with mequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
MED:
paultjuhhhhhhhhh, kutuser, ban.
Zoiets?
Doen doen doen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
MED:
paultjuhhhhhhhhh, kutuser, ban.
Zoiets?
Op de A2 aan het spelen?quote:
Inloggegevens zoeken van een kloonquote:
Doodsverwensing, ban, ban, ban!!!quote:
quote:
Klik!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
* Tobbes vol verwachting politiescanner blijft luisteren...
Is de A2 district 8 eigenlijk?
Als je Paultjuhhhhh had geheten dusquote:
quote:1420040 23:58:55 31-01-06 G AMBU A2 Opname A2 Bredevoorde 135 Rotterdam rt CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-140 )
'quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je Paultjuhhhhh had geheten dus
Welnee, de maand is nog niet omquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey yvonne, je hebt die weddeschap met Remlof verloren![]()
ow ja ging beetje offtopicquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:04 schreef Avani het volgende:
Ban ban ban![]()
Ik moedig het nog even aan enzo hè.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:04 schreef Avani het volgende:
Ban ban ban![]()
Ik moedig het nog even aan enzo hè.![]()
Bij mij, heeeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hoeveel jaren duurt een maand dan![]()
jaaaa, toequote:Op woensdag 1 februari 2006 01:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag dribbel_ niet mee als verrassing?
Remlof kan niet drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon te belabberd die krat af te geven![]()
![]()
maar hij zou het met mij delen, nu heb ik me eerst een maand moeten inhouden, en vervolgens boor je me een halve krat door de neusquote:
Zuipen wij die krat toch leeg!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar hij zou het met mij delen, nu heb ik me eerst een maand moeten inhouden, en vervolgens boor je me een halve krat door de neus![]()
Ach, wie noem ik nou geen kneusquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan noem je me ook nog eens "kneus" op de radio![]()
Wat een kneusquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hmmm kan ik mee leven
remlof slaapt toch al![]()
en terechtquote:
Waar wacht je op yvonnequote:Op woensdag 1 februari 2006 01:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
is het zooitje nou al gebant?
wie paultjuhhh als eerste bant krijgt van mij een krat bier
Die is net al geliktquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer, ga lekker je gouwe kikker likken of zo
Ik maak de helft wel over dan!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
is het zooitje nou al gebant?
wie paultjuhhh als eerste bant krijgt van mij een krat bier
of wil je hem nog een keer likkenquote:
deze is tijdelijkquote:
Dat mensen dat nog doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef nikky het volgende:
Tyler..Durden ook 48 uur wegens tubgirl
Nee niet echt, ben er ff 2 weekjes tussenuit geweestquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:23 schreef beertenderrr het volgende:
whehe je herkent em nog![]()
nog iets gebeurt hier de afgelopen maand?
af en toe kan het best ongemerktquote:
Tubgirl is een expresieve uitingquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hópeloos op zoek naar aandacht en respect![]()
Mjah heel Fok! heeft er nu tezamen met Ijsmeis.rar onderhand wel een mooie compilatie van gemaakt en als wallpaper ingesteld.quote:
nou m'n zintuigen zijn nog nooit zo geprikkeld geweest als toen ik de 1e keer tubgirl zagquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:25 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Tubgirl is een expresieve uiting
het ís een zin jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah heel Fok! heeft er nu tezamen met Ijsmeis.rar onderhand wel een mooie compilatie van gemaakt en als wallpaper ingesteld.
Is dit een zin?
Kansloosquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:25 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Tubgirl is een expresieve uiting
Niks, ik moest gewoon leren voor tentamensquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:26 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nou m'n zintuigen zijn nog nooit zo geprikkeld geweest als toen ik de 1e keer tubgirl zag
dribbel, waarom nu weer een ban dan?
Uitkotsen fatso, NU!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
[We gaan er even uit voor de boodschappen!]
Dilemma.
[/Welkom terug!]
Jankerdquote:
kloptquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:35 schreef beertenderrr het volgende:
whehe wat een kut topic is dit eigenlijk![]()
Duh!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:35 schreef beertenderrr het volgende:
whehe wat een kut topic is dit eigenlijk![]()
Maar wordt ie nou gebanned of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Duh!
Het gaat over Paultjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Deze week?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar wordt ie nou gebanned of niet?
Vandaag is alvast 1x, tot volgende weekquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:41 schreef beertenderrr het volgende:
ik ga proberen 1x per week op fok! te komen![]()
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vandaag is alvast 1x, tot volgende week
quote:Gepost door skippy22 - dinsdag 31 januari 2006 @ 23:59 [directe link]
Sara wil je iets voor me doen
OPROTTEN MET ANDERS MENSEN VAN FOK LASTIG VALLEN MET JE DOMME ACHTELIJKE ZIELIGE TRIESTE KNEUSIGE EMAILTJES JE BENT ZOWN VRESELIJK LABIEL ONSTABIEL WEET IK HET WAT VOOR GEVAL ER IS ZELF EEN SARARAAS.ZIP BAH BAH BAH WIL JE NOU ZO GRAAG AANDACHT LAAT JE EENS NAKIJKN EN GRONDIG OOK FRUITCAKE DIE JE DER BENT KOOP EEN BIOSTABIEL MISCHIEN HELPT HET WEL MAAR IK DENK VAN NIET WAT JE BENT ZO VERKNIPTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT RAAAAAAAAAAAAAH IK WORD ER ZELF BIJNA GEK VANNNNNNNNNNNNNN Dus auhmm sara neem je medicatie in En ga buitenspelen Ik zorg er zelf voor dat ze je ophalen
PUB is okeequote:Op woensdag 1 februari 2006 01:43 schreef beertenderrr het volgende:
btw, is PUB nog niet opgeheven??
Komt zeker omdat een van de modjes de dochter van... is.![]()
die is 14 manquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:49 schreef Tobbes het volgende:
Ik wil met Yvonne trouwen om vervolgens sex met haar mooiste dochter te kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |