hoeft niet???!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik denk, laat ik ook eens wat foto's plaatsen. Krijg ik (netjes voordat ik de foto's wil gaan plaatsen) een melding dat de foto's niet groter mogen zijn dan 300x200 pixels. Ik alles veranderen, enzo...
hoeft het eigenlijk helemaal niet....![]()
Ja, belachelijk he!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoeft niet???!![]()
ow nou lekker dan heb al die zooi zitten verkleinen![]()
Idd, anders zou het veel te lang duren voordat je fotoboek geladen is, en zou de foto de layout kunnen verneukenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ah, ik snap het (al)!
volgens mij gaat het alleen om de foto die je ziet aan het begin van het fotoboek. De foto's die je aan moet klikken maken niet uit![]()
![]()
owwww DAAROM!!!!???quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, anders zou het veel te lang duren voordat je fotoboek geladen is, en zou de foto de layout kunnen verneuken
En dan te denken dat ik alle foto's die NIET verkleind hoefden te worden, verkleind heb... en de foto op de voorpagina, die dus wel verkleind moest worden, heb ik niet geplaatst...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, ik lul maar watIk denk dat het daar door komt, don't blame me als het niet zo is
![]()
Dan maak je toch gewoon geen fotoboek aan... Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Van mij mag dat hele fotoboek afgeschaft worden.
Wat een gezeik kan je daar van krijgen, niet normaal meer.![]()
Als je daar zou lezen wel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan maak je toch gewoon geen fotoboek aan... Ik zie het probleem niet![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:33 schreef sararaats het volgende:
ik heb wel een fotoboek maar vandaag vond ik daar een post in die me er van weerhoudt ooit nog op FOK! te posten
quote:Sara wil je iets voor me doen
OPROTTEN MET ANDERS MENSEN VAN FOK LASTIG VALLEN MET JE DOMME ACHTELIJKE ZIELIGE TRIESTE KNEUSIGE EMAILTJES JE BENT ZOWN VRESELIJK LABIEL ONSTABIEL WEET IK HET WAT VOOR GEVAL ER IS ZELF EEN SARARAAS.ZIP BAH BAH BAH WIL JE NOU ZO GRAAG AANDACHT LAAT JE EENS NAKIJKN EN GRONDIG OOK FRUITCAKE DIE JE DER BENT KOOP EEN BIOSTABIEL MISCHIEN HELPT HET WEL MAAR IK DENK VAN NIET WAT JE BENT ZO VERKNIPTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT RAAAAAAAAAAAAAH IK WORD ER ZELF BIJNA GEK VANNNNNNNNNNNNNN Dus auhmm sara neem je medicatie in En ga buitenspelen Ik zorg er zelf voor dat ze je ophalen
Niet op reagerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
mja, ik weet echt niet meer wat ik moet doen
Je laat je toch niet wegjagen door een post in je fotoboek?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:33 schreef sararaats het volgende:
ik heb wel een fotoboek maar vandaag vond ik daar een post in die me er van weerhoudt ooit nog op FOK! te posten
maar neequote:Op woensdag 1 februari 2006 02:15 schreef 0 het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door een post in je fotoboek?![]()
De persoon die dat zei heeft een sugardudes profiel, die neem je toch niet serieus?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:33 schreef sararaats het volgende:
de woorden kwamen eigenlijk wel hard aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
De persoon die dat zei heeft een sugardudes profiel, die neem je toch niet serieus?
Ik zou wel klagen, dat kan met dat gele driehoekje toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
de woorden kwamen eigenlijk wel hard aan
maar ik ga er niet op reageren
ik hoop dat het luktquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik zou wel klagen, dat kan met dat gele driehoekje toch?
Of je mailt de persoon die over het fotoboek gaat. Knut geloof ik.quote:
En terecht...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef daReaper het volgende:
en bestandsnamen (incl directories) mogen geen spaties e.d. bevatten
Verbazingwekkend veel zitten nog op 56kquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:37 schreef OFfSprngr het volgende:
De main fotoboek fotos mogen opzich wel wat groter, wie heeft er tegenwoordig nog 56k en draaid er nog 800x600?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |