abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34666956
Ben je retedruk aan het fokken, je muis schuift over je tafel, de cursor beweegt speels over je scherm, naar active topics, nog een reply, weer de active topics...en dan....reset cookie! Alle rode mapjes geel! Alle actieve topics onactief. En dat surft keionhandig! Gewoon omdat het niet meer rood is. En ik klikte er net weer op, en daarover klaag ik even. Niet over dat ik klikte hoor, maar over dat dat knopje vlak naast de Actieve Topics zit! Duw het ergens tussen profiel en instellingen ofzo, dan klik ik per ongeluk misschien wel op de FAQ, dat kan nog wel eens goed voor me zijn ook!
pi_34667289
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef veldmuis het volgende:
Ben je retedruk aan het fokken, je muis schuift over je tafel, de cursor beweegt speels over je scherm, naar active topics, nog een reply, weer de active topics...en dan....reset cookie! Alle rode mapjes geel! Alle actieve topics onactief. En dat surft keionhandig! Gewoon omdat het niet meer rood is. En ik klikte er net weer op, en daarover klaag ik even. Niet over dat ik klikte hoor, maar over dat dat knopje vlak naast de Actieve Topics zit! Duw het ergens tussen profiel en instellingen ofzo, dan klik ik per ongeluk misschien wel op de FAQ, dat kan nog wel eens goed voor me zijn ook!
Voor modjes is het super handig hoor. Ik ros altijd op die link als ik alle topics doorgelezen heb. Kan ik meteen zien waar nieuwe berichten geplaatst zijn
pi_34667309
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Voor modjes is het super handig hoor. Ik ros altijd op die link als ik alle topics doorgelezen heb. Kan ik meteen zien waar nieuwe berichten geplaatst zijn
Een reply! !

Kunnen ze dat dan niet mod-only maken? Ik word er echt gek van! .
pi_34667330
Groetjes,

....laat ook maar zitten
pi_34667387
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Een reply! !

Kunnen ze dat dan niet mod-only maken? Ik word er echt gek van! .
Ik erger me er soms ook wel aan, als ik er per ongeluk op klik. Eigenlijk zou die link bij de logout link moeten staan, die gebruik je ook bijna nooit. En het een mod-only optie maken is denk ik niet zo'n goed idee, verplaatsen wel.
pi_34668913
Ik heb er tot nu toe niet op durven klikken omdat ik dacht dat er dan de vreselijkste dingen met mijn account zouden gebeuren.

Maar gelukkig valt het mee
pi_34668959
Ik druk wel vaak per ongeluk op 'Active topics' ipv. 'My active topics' waarna ik een hartaanval krijg bij de veronderstelling dat ik in al die verderfelijke topics zou hebben gereageerd

[ Bericht 4% gewijzigd door Palomar op 01-02-2006 02:37:22 (tikfout) ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 februari 2006 @ 03:10:56 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34670154
Ik zie em niet
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 1 februari 2006 @ 03:32:31 #9
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_34670298
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ook voor niet modjes is het keihandig . Ik ros er altijd meteen op nadat ik de MyAT topics heb gelezen en zie meteen waar er nieuwe berichten zijn gepost
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 februari 2006 @ 03:44:06 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34670347
Oh, daar helemaal, tussen Opties en Boomlaars ( )
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')