Nop, geen schelp...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Mooie kleuren!![]()
Een schelp, toch?![]()
Ik moet ook nog iets verzinnen, iets boeiends voor Abstractheid.
Dank je!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk eens naar de fotografiecursus deel 1, EstoDaar staat een en ander wel in beschreven volgens mij
volgens mij zijn dat CD'squote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef djengizz het volgende:
Vandaag een beetje bezig geweest met een conceptje:
[afbeelding]
Is nog alleen een probeersel, maar die richting wil ik wel op.
Nee, het gebroken licht komt van een diffractor en de verdubbeling door een prisma .quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat CD's
Dubbellu
Regendruppels op een (aan de kleur te zien) Peugeot. Ik gok de geopende motorkap van een 206, gezien door de beregende voorruit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef dubbellu het volgende:
Ik vertel pas na de stemming (als daar behoefte aan is
) wat het is.
Net nog een foto gemaakt:
1.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Regendruppels op een (aan de kleur te zien) Peugeot. Ik gok de geopende motorkap van een 206, gezien door de beregende voorruit.![]()
Volgens mij is het een gelkaars in een vingerafdrukvrij glasquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:06 schreef dubbellu het volgende:
[..]
![]()
bijna goed, alleen is het geen auto en/of regendruppels (helemaal geen water)...
Maar wel een punt voor de moeite![]()
Gel?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef dubbellu het volgende:
Ik vertel pas na de stemming (als daar behoefte aan is
) wat het is.
Net nog een foto gemaakt:
1.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gelkaars in een vingerafdrukvrij glas![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:14 schreef djengizz het volgende:
* djengizz experimenteert rustig door
[afbeelding]
Omdat ik deze toch niet instuur hierbij de oplossing:quote:Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef Kamermans het volgende:
dubbellu: je zegt dat het helemaal geen water is? dan ben ik toch echt wel erg beniuew naar wat het is :p, ik zelf dacht aan luchtbelletjes en dat je die onderwater hebt gefotografeerd. maar aangezien er geen water op de foto te zien is klopt dat niet...
Maar ik heb hier niets aan geshoppedquote:Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef Kamermans het volgende:
djengizz: dat is idd abstractmaar net iets te abstract voor mij. ik vind het namelijk betje lijken op een photoshop creatie ofzo :p denk dat andere dat juist zullen zien als pluspunt maar ik niet...
Ik vind hem mooi hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 09:05 schreef djengizz het volgende:
[..]
Maar ik heb hier niets aan geshopped![]()
Zou idd jammer zijn als dat gedacht wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |