argh...jullie kennen me te goedquote:
Shark heeft er maar 150...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niet nog 20 minuutjes wachten?
straks gaat Schark ineens met zijn 300 klonen stemmen en wordt het ZW nachtfotografie
Ransaap!quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind dat ja. De foto van Xilantof is technisch goed, en Toeps blijft ook goed 'plakken'.
wie is Schark?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
niet nog 20 minuutjes wachten?
straks gaat Schark ineens met zijn 300 klonen stemmen en wordt het ZW nachtfotografie
tsssss, nu al last van dementie?quote:
Nee, dat was ik, Shark.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
tsssss, nu al last van dementie?
Schark moet nodig aan de vriendin(of zoiets was het toch?)
quote:
welke quote bedoel je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch zo?
En waarom nu opeens zo'n ouwe quote van de vorige wedstrijd?
Sorry, ik ben in een flauwe bui; kom net terug van m'n werk en als je m'n collega's kent snap je precies waarom!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch zo?
En waarom nu opeens zo'n ouwe quote van de vorige wedstrijd?
achterstallig modwerk an het verrichten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Subhuman het volgende:
Sorry, ik ben in een flauwe bui; kom net terug van m'n werk en als je m'n collega's kent snap je precies waarom!Ik zag je post zonet pas en kon het niet laten...
Geeft niet hoor, ik snapte het alleen niet helemaal. (en ik ben veel te serieus achterstallig werkstukwerk aan het doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in een flauwe bui; kom net terug van m'n werk en als je m'n collega's kent snap je precies waarom!Ik zag je post zonet pas en kon het niet laten...
Schanulleke hoeft niet gemod te worden hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
achterstallig modwerk an het verrichten?
Zullen mijn associaties dan wel weer zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik snapte het alleen niet helemaal. (en ik ben veel te serieus achterstallig werkstukwerk aan het doen)
Yeah, ik ben een brave burgerman!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Schanulleke hoeft niet gemod te worden hoor.
Dat lijkt wel zwart/wit nachtfotografiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje !!!!wat een verrassing!!
maar lekker onderwerp
Dan zal ik gelijk maar mijn eerste probeersel showen
[afbeelding]
zwart wit nachtfotografie, metaal, je kan er ongelukken mee krijgen, weet alleen niet direct een link met muziek te leggenquote:
Oe....dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje !!!!wat een verrassing!!
maar lekker onderwerp
Dan zal ik gelijk maar mijn eerste probeersel showen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |