Ja hé, nou ook vertellen welke. Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, ik vond er wel eentje uitspringen, maar dat was dus niet de winnaar (not even close).
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef dubbellu het volgende:
Ik zal er wel weer eens overheen gelezen hebben maar wanneer mogen we weer stemmen???
Spoedig (ja, ja, het is laat, dus het ging even niet goed)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef dubbellu het volgende:
Ik zal er wel weer eens overheen gelezen hebben maar wanneer mogen we weer stemmen???
lostmindsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:20 schreef Olio het volgende:
[..]
Ja hé, nou ook vertellen welke. Ben eigenlijk wel benieuwd.
Vind zelf de foto van dubbelu erg geslaagd.
eindelijk erkenningquote:
Zegguh....ik heb op je gestemd hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
eindelijk erkenning![]()
![]()
maar goed, over smaak valt niet te twisten, zie mijn opmerking hierboven, ik had echt gedacht dat die foto van mwvdlee veel hoger zou eindigen
Zonder die knipoog had je in mijn top 5 gestaanquote:Op zondag 5 februari 2006 00:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
eindelijk erkenning![]()
![]()
maar goed, over smaak valt niet te twisten, zie mijn opmerking hierboven, ik had echt gedacht dat die foto van mwvdlee veel hoger zou eindigen
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zegguh....ik heb op je gestemd hoorKijk maar in het stemtopic
Het stemtopic is geen slowchat (gezien drie posts van deze user) en misschien is het handig om je stem duidelijk aan te geven? (Dat is dit niet imho).quote:Op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef oYo het volgende:
maar nachtfotografie (zw-w) lijkt me wel wat
Laten we het hopenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
het ziet er naar uit dat het abstract gaat worden
tsja ik zou het als stem voor ZW nachtfotografie zien, aangezien hij/zij dat toch zegt.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Elefes het volgende:
Er maar even van uit gaande dat dit ook het sc topic voor februari is (of heb ik nou weer niet goed gekeken..?):
[..]
Het stemtopic is geen slowchat (gezien drie posts van deze user) en misschien is het handig om je stem duidelijk aan te geven? (Dat is dit niet imho).
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja ik zou het als stem voor ZW nachtfotografie zien, aangezien hij/zij dat toch zegt.
en ja die SC
Als het abstract gaat worden heb ik ook al een inzending jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
Abstract doet het nog steeds goed in de stemming.
* Puckzzz heeft haar waarschijnlijke inzending al klaar liggen
als je een uurtje geleden archief wilt noemen dan wel jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:30 schreef k_man het volgende:
Archiefwerk?
dat zou ik nou nooooit doen
Nou....laat eens zien danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als je een uurtje geleden archief wilt noemen dan wel ja
ik liep al een tijdje met het idee rond, en had vanavond zin om het uit te voeren. Het is zeer geslaagd, ik ben erg tevreden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
Abstract doet het nog steeds goed in de stemming.
* Puckzzz heeft haar waarschijnlijke voorlopige inzending al klaar liggen
niet nog 20 minuutjes wachten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |