tip:quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
het zoveelste probeersel
je hebt ergens wel gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
tip:
zorg ervoor dat die spiegeling links niet op je foto staat
en probeer eens iets meer te focussen, ik heb heel erg het idee dat je verkeerd focust
als in op deze foto, is lijkt het haast wel gefocusd op ik denk een folie, die spiegelt.
statiefquote:Op maandag 13 februari 2006 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
je hebt ergens wel gelijk
het was de eerste keer dat ik zo'n gedetailleerde foto's maak
nu is het wel zo dat ik beef als ik mijn camera lang vastheb. ik heb dat ook met de videocamera.
ik blijf lekker oefenen tot ik beef van het lachen
Dat was ook met een knipoog bedoeldquote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Re het volgende:
abstract betekent niet "raad je plaatje"
was ook meer een generale opmerking eigenlijk, komt best wat aardigs voorbij en wordt leuk ge-experimenteerd hier en daarquote:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat was ook met een knipoog bedoeld![]()
welke van de 20? Het is qua definitie misschien abstract maar niet echt boeiend in veel opzichten. Al het begin is natuurlijk moeilijk, pak eens iets anders dan standaard attributen, speel met licht, lijnen en vlakken en laat je fantasie op hol (nou misschien ook niet)quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef sararaats het volgende:
Re, de foto's die ik plaatste, kan je dat eigenlijk abstract noemen? of zie je wat het is?
ik experimenteer wel voort tot ik iets heel moois op foto heb
de foto's in dit topicquote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Re het volgende:
[..]
welke van de 20? Het is qua definitie misschien abstract maar niet echt boeiend in veel opzichten. Al het begin is natuurlijk moeilijk, pak eens iets anders dan standaard attributen, speel met licht, lijnen en vlakken en laat je fantasie op hol (nou misschien ook niet)
Ja, redelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
[afbeelding]
gewoon een test foto. kleiner gemaakt , verder onbewerkt. redelijk abstract ?
Ik zal ze wel eerst afstoffenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, redelijkIk zou proberen zonder flits te werken, en nog dichterbij te gaan.
naja het zijn na mijn idee nooit echt regels maar richtlijnen. veder hangt het bij abstract heel erg af van de soort foto, als je kijkt naar de foto van dubbellu met die belletjes dan zie je dat het meer een textuur is en om daar een goede leuke compositie uit te krijgen vind ik extreem moeielijk. maar zoals jou foto kan je wel degelijk de "regels" toepassenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:19 schreef CrazyCharlie het volgende:
Vraag; hoe pas je regels van het maken van een goede compositie in je abstracte foto toe?
Of zijn daar niet echte regels voor?
mooie plaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef djengizz het volgende:
Ik ben er uit.
Toch maar het spelen met gebroken licht opgegeven en het over een andere boeg gegooid.
Vandaag een nieuwe serie gemaakt en na lang twijfelen is dit mijn inzending geworden:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |