Normaal gesproken wel, maar het is wel CB... hmmm..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef yoshimurak5 het volgende:
Nu heb ik een aansprakelijkheids verzekering? Kan ik erop rekenen dat Centraal beheer deze schade vergoed?
Gr. Yoshi die zich erg kut / lullig voelt![]()
Een eigen risico op een AVP komt nog maar zeer zelden voor...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef Molluck het volgende:
Mits je geen eigen risico hebt dan krijg je alles terug, anders moet je zelf een deel betalen maar dat zal niet boven de 200 euro uitkomen lijkt mij...
De bank zal niet total zijn, een nieuwe overtrek voor één zitting zal afdoende zijn. In mijn polis kan ik niks terugvinden over een eigen risico.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar het is wel CB... hmmm..(overigens wel dagwaarde, waarschijnlijk, dus wellicht is verhalen op zijn inboedel verstandiger)
Ja zo'n design dingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Daar heb je een WA-polis voor.
Maar een bank van 4500 euro??
nee joh....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef crackhead het volgende:
Had je dat nou maar niet gedaan.
Precies, hopelijk is het een losse hoes...en omdat 'ie nieuw is nog niet verkleurd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:30 schreef Ludwig het volgende:
Wie geeft er in godsnaam 4500 uit aan 1 bank?!!? Maar goed dat terzijde. Probeer het kussen(tenminste als dat los kan) gewoon eens naar de stomerij te brengen. Misschien is het er wel allemaal uit te halen.
Aankomend weekend maar even langs een autozaak om te vragen of zij een goedje ervoor hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Adagio het volgende:
Scheelt weerWat ga je met je autostoel doen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:47 schreef HassieBassie het volgende:
Je wilt niet weten hoe vaak ik mijn WA gebruik. Krassen op auto's, klokken die naar beneden pleuren omdat ik ertegenaan loop, fietsen die ik heb geleend en vervolgens sloop, en altijd betalen ze keurig het volledige schadebedrag, zonder zich af te vragen of ik nou wel of niet echt degene was die verantwoordelijk was voor al die schades![]()
Aangezien iedere verzekeringsmaatschappij de premies minstens 20% te hoog berekend omdat er wel eens gefraudeerd zou kunnen worden, snap ik je kotssmiley niet helemaal. Of denk jij echt dat de maatschappijen hun 'bonus' eraf halen op het moment dat er niemand meer fraudeert? Dat kunnen ze namelijk nooit controlerenquote:
Die kots-smiley is wat mij betreft he-le-maal terecht. Niet voor schades die terecht zijn, maar wel voor je laatste deel. Als je niets van verzekeringsmaatschappijen en hun manier van premie berekenen weet, meldt het dan niet.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Aangezien iedere verzekeringsmaatschappij de premies minstens 20% te hoog berekend omdat er wel eens gefraudeerd zou kunnen worden, snap ik je kotssmiley niet helemaal. Of denk jij echt dat de maatschappijen hun 'bonus' eraf halen op het moment dat er niemand meer fraudeert? Dat kunnen ze namelijk nooit controleren![]()
En trouwens, die schades, die zijn echt, maar meestal veroorzaakt door mensen die geen briefje achterlaten oid. Welke maatschappij het vergoed maakt geen ene fuck uit, zolang mn vrienden hun geld maar krijgen, en vice versa als ik weer es schade heb.
Als mensen zoals jij er niet waren was de verzekeringspremie een stuk lager geweest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Aangezien iedere verzekeringsmaatschappij de premies minstens 20% te hoog berekend omdat er wel eens gefraudeerd zou kunnen worden, snap ik je kotssmiley niet helemaal. Of denk jij echt dat de maatschappijen hun 'bonus' eraf halen op het moment dat er niemand meer fraudeert? Dat kunnen ze namelijk nooit controleren![]()
En trouwens, die schades, die zijn echt, maar meestal veroorzaakt door mensen die geen briefje achterlaten oid. Welke maatschappij het vergoed maakt geen ene fuck uit, zolang mn vrienden hun geld maar krijgen, en vice versa als ik weer es schade heb.
Wat bedoel je? Ik weet dat verzekeringsmaatschappijen te hoge premies berekenen, omdat ze ervan uitgaan dat een bepaald percentage van de claims frauduleus zijn en het te duur voor hun is om iedere zaak apart te onderzoeken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die kots-smiley is wat mij betreft he-le-maal terecht. Niet voor schades die terecht zijn, maar wel voor je laatste deel. Als je niets van verzekeringsmaatschappijen en hun manier van premie berekenen weet, meldt het dan niet.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |