Het is daar echt erg, ik merkte het ook alquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
meteen gaan huilen bij elke anti-Ellenopmerking idd....
ik vind Ellen erg oké, maar krijg door zulke lui altijd de neiging om ze uit te lokken met commentaar
Komt door die kutmodsquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is daar echt erg, ik merkte het ook al.
hé, de "hel en verdoemenis" is van mij he!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:
Alleen we mogen geen apart topic![]()
rrrrr!!11!!!!11!11!!helendeverdoemenis!1!1!11!1!
kut-mods.... alsof wij geen andere sho'ers in sc toestaan ofzo........quote:En om het in het topic zelf te doen...![]()
De mods zijn opeens anti-kliek geworden!![]()
Wij zijn zo open en anti-incrowd als het maar kanquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé, de "hel en verdoemenis" is van mij he!!![]()
[..]
kut-mods.... alsof wij geen andere sho'ers in sc toestaan ofzo........
Dat technische, staat je nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef Zhenar het volgende:
Klote computer ging opeens heel veel lawaai maken!![]()
Blijkt dat ik hem niet klem had moeten zetten tussen mijn bureau en een kast, want dan raakt 'ie oververhitMisschien had ik dat moeten bedenken vóórdat ik hem uit elkaar schroefde en de voeding en alle koelingen controleerde (en pardoes ergens een stukje afbrak dat ik nu niet meer terug kan vinden
)
Idd. Als er één super lief vriendelijk open minded kliekje is op Fok!, dan zijn wij het wel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé, de "hel en verdoemenis" is van mij he!!![]()
[..]
kut-mods.... alsof wij geen andere sho'ers in sc toestaan ofzo........
Kan ik er wat aan doen dat ik multi-getalenteerd ben!quote:
Valkenbospleinquote:
that's right womanquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef Airelle het volgende:
Wij zijn zo open en anti-incrowd als het maar kan.
Ja, maar eigenlijk zijn alle mods ook kut.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi wij gebruiken dezelfde uitdrukking voor verschillende mods![]()
![]()
![]()
![]()
Wou je nog meetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Paltos moet dood.
zó dichtbij?!?!??!?!?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
Valkenbosplein
Meeten, ja, leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je nog meeten![]()
Op de vuurstapel met Haaibaaike.
die is het kutsts van allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar eigenlijk zijn alle mods ook kut.![]()
Behalve Bupatih.![]()
Viespeukquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Meeten, ja, leuk!![]()
Mijn knoeiharde knuist in Knibbels gebit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |