Ik ook, maar in mijn nieuwe configuratie is de geluidskabel te kort, dus is het ijzingwekkend stil, afgezien van datquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef Airelle het volgende:
Mijn pc zoemt ook extra hard nadat hij was gecrashed! Maar ben er inmiddels al aan gewend, daarbij heb ik toch altijd muziek opstaan.
de Mient is een straat.... ik woon zeg maar in een zijstraat daarvanquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:14 schreef Svensational het volgende:
Mient?
En daar woon je boven ofzo?
Zoiets had ik laatst ook. Toen was ik in een winkel... BLEKEN DIZER EN MISSBLISS DAAR OOK TE ZIJN!quote:
als je nou even die straatnaam mailt, dan weet ik waar ik vannacht in kan brekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
de Mient is een straat.... ik woon zeg maar in een zijstraat daarvan
Gewoon je kwakje achterna.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
als je nou even die straatnaam mailt, dan weet ik waar ik vannacht in kan breken!
Dan ben ik waarschijnlijk al te ver.quote:
Zijn 'lading' dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:21 schreef Airelle het volgende:
Wat een VERSCHRIKKELIJK woord: 'kwakje'..
er valt hier niets te halenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
als je nou even die straatnaam mailt, dan weet ik waar ik vannacht in kan breken!
Mannelijk versie van ANTM??? WIE WAT WAAR?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:21 schreef MissBliss het volgende:
Ok, zal ik straks die mannelijke versie van ANTM gaan kijken of IDO wat ik zaterdag gemist heb? Met andere woorden, was IDO ook maar enigszins boeiend?
Dit dus MB?quote:Mr. Romance Realityserie
waarin twaalf mannen strijden om het volgende mannelijke model voor de cover van de Harlequinromans te worden. De adonissen worden gedurende zes weken getest op de meest uiteenlopende eigenschappen, van zwoele oogopslag tot de meest romantische pose.
Wat een loser!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
En m'n broer heeft gore zoete fruit-rosé gekocht.
Soort van dan: Mr. Romance: Mannenmodellenwedstrijd _O-quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mannelijk versie van ANTM??? WIE WAT WAAR?
Ik ga wel even kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Soort van dan: Mr. Romance: Mannenmodellenwedstrijd _O-
Damn, wat is Fok! traag!
ah dan zit je net aan de andere kant van 't Valkenbospleinquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Svensational het volgende:
Ik ben toch verder weg dan je denkt, babs
De Galvanistraat
Lees eens vaker terug, Zhenar!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie gun jij het eigenlijk, slutty bitch?
flauw hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen fiets, en ik ga morgenmiddag weer naar huis.
Joaquin Phoenix en Felicity Huffman.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie gun jij het eigenlijk, slutty bitch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |