Ik las dat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd. Als er één super lief vriendelijk open minded kliekje is op Fok!, dan zijn wij het wel!![]()
![]()
Paltos moet dood.
Oh ja. Dat bedoelde ik ook.quote:
Ik geef meestal een klap erop als hij zoemtquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:06 schreef Zhenar het volgende:
GODVERRRRRRrrRRRRRRR!!22@111~!!!
Nou gaat mijn computer wéér te luid brommen!![]()
En ik hááááát het om te computeren met dat irritante zoemgeluidje!
Maar het is ook weer zo'n suffe reden om een nieuwe compu te kopen![]()
Wat moet ik hier mee?!?!?!?![]()
![]()
Ik weiger mij aan te passen aan die kut compu van mij!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst even huilen...... en dan oordopjes indoen!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geef meestal een klap erop als hij zoemt
Het werkt wel
hihi dat doe ik ook altijd...quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik geef meestal een klap erop als hij zoemt
Het werkt wel
Ik bedoelde die andere Paltosquote:
Nee hoor. Mijn vader kocht ook altijd een nieuwe auto als het asbakje vol wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:06 schreef Zhenar het volgende:
En ik hááááát het om te computeren met dat irritante zoemgeluidje!
Maar het is ook weer zo'n suffe reden om een nieuwe compu te kopen![]()
Serieusquote:
Mijn pc is inmiddels gereanimeerd, maar dat had dus een extra zoem tot gevolgquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat werkte ook bijna mijn oude compu!
Vlak voordat hij dood ging![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serieus??? Ik ben met tram 3 richting Loosduinen uitgestapt bij halte Valkenbosplein, en toen zo'n zijstraatje ergens waar ik de naam niet van weet.
. Het ligt helemaal open daar
! Maar waar zit jij dan
?
Het komt natuurlijk door al datquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn pc is inmiddels gereanimeerd, maar dat had dus een extra zoem tot gevolg
Of het komt door al die paupers die zichzelf quoten dat mijn computer zo is gaan zoemen!quote:
nou om nou m'n adres hier neer te knallen.... lijkt me nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
Serieus??? Ik ben met tram 3 richting Loosduinen uitgestapt bij halte Valkenbosplein, en toen zo'n zijstraatje ergens waar ik de naam niet van weet.
. Het ligt helemaal open daar
! Maar waar zit jij dan
?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou om nou m'n adres hier neer te knallen.... lijkt me niet
maar laten we zeggen dat ik bij de Mient zit.... da's hemelsbreed zo'n 500 meter bij jou vandaan!!!
oh die ándere... ja dat vind ik ook 'n bokkenlul.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedoelde die andere Paltos![]()
rrrrrr1111!1@!1!!!
Bij mij gaan die krengen ook altijd stukquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk door al datverhuizen
van mij, dat klote gezoem!
![]()
Misschien heel stom en sneu maar ik kan mij hier zó over opwinden. Ik walg gewoon van mijn dwarsliggende, opstandige KUT computer!!111!!!!((
rrr!1!111!
Ieuw, vieze, stinkende, onderontwikkelde klootzak is dat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde die andere Paltos![]()
rrrrrr1111!1@!1!!!
Mientquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou om nou m'n adres hier neer te knallen.... lijkt me niet
maar laten we zeggen dat ik bij de Mient zit.... da's hemelsbreed zo'n 500 meter bij jou vandaan!!!
I KNOW!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:Sven zou praktisch op je kunnen klaarkomen vanuit zijn positie!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |