Hij is nog bezig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar is het gelukt?
maar een geile buurvrouwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb geen buurman.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef electricity het volgende:
[afbeelding]
wow dat toetsenbord is nou ouder dan die van mij
Ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
of hij jou wel of niet leuk vindt?
Ik ben je buurman niet!quote:
dat vind ik serieus knapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef crackhead het volgende:
Ik loop af en toe 'per ongeluk' met mijn pik uit m'n broek.
Zijn buurman ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn buurman ken geen Nederlands
de buurman mag onder de indruk zijn maar bij mij werkt het ook hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef juiced het volgende:
Ik laat dan mijn Playstation 2 Supercomputer zien en doe dan alsof ik er allerlei ingewikkelde berekeningen op los laat:
[afbeelding]
Maar eigenlijk heb ik in de kelder stiekem een oude computer staan die ik de berekeningen laat uitvoeren:
[afbeelding]
Kun je dit misschien visualiseren met behulp van enkele foto's, want ik kan me niet goed een voorstelling maken van wat je precies bedoelt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik trek een heel kort rokje aan en pak zogenaamd iets van de grond.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kun je dit misschien visualiseren met behulp van enkele foto's, want ik kan me niet goed een voorstelling maken van wat je precies bedoelt.![]()
maar toch is hij onder de indruk van jouquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:57 schreef nyny83 het volgende:
ik maak liever gewoon geen indruk op mijn buurman
dat sowiesoquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar toch is hij onder de indruk van jou![]()
Dit is ONZ, dus je móet!quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:57 schreef nyny83 het volgende:
ik maak liever gewoon geen indruk op mijn buurman
Ik ben benieuwd hoe die aflooptquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:07 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
en dan breng ik het naar bolderbast. en dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |