Compleet in kast werkend en wel of alleen plankje met proc?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef vliegfiets het volgende:
ik heb zo'n processor die wil ik graag gebruiken,
De andere onderdelen heb ik ook wel.
Ik ben van plan om er een mail server van te maken.
wat wil je voor je setje hebben? mb + processor.
S1 hoop ik niet voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef vliegfiets het volgende:
laatmaar zitten.
Ik zoek gewoon een P3 S1 moederbord.
Wil er ook niet teveel aan uitgeven.
Een complete pc lijkt me ook wat overderven als ik alleen een moederbord nodig heb.
Iedergeval bedankt voor het aanbod.
toch is het zo!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
S1 hoop ik niet voor je.
Socker 370 lijkt me wat logischer.
Of Slot 1.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
S1 hoop ik niet voor je.
Socker 370 lijkt me wat logischer.
zou je wat meer info over het moerderbord kunnen geven?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Of Slot 1.![]()
Ik heb er wel 1 liggen maar verzendkosten zijn al meer dan de helft.![]()
Compaq ATX slot 1 met Intel 440BX chipset. Verder is er weinig gehakt van te maken uit 't stickertje op mobo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef vliegfiets het volgende:
[..]
zou je wat meer info over het moerderbord kunnen geven?
type enzo
Ik moet wel zeker weten dat er een p3 processor op kan en dat het dan werktquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Compaq ATX slot 1 met Intel 440BX chipset. Verder is er weinig gehakt van te maken uit 't stickertje op mobo.![]()
ik geef je 20,- euro incl verzending.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef Neptunes het volgende:
Asus P3BF hiero
Werkt prima
25 euro inc verzending?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |