dat soort kan je hier in zeeland nog wel vinden hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze liggen tegenwoordig niet meer naakt klaar op bed als je thuiskomt van werk met het eten op tafel en de was, strijk en het schoonmaakwerk gedaan?
mailorder bridesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze liggen tegenwoordig niet meer naakt klaar op bed als je thuiskomt van werk met het eten op tafel en de was, strijk en het schoonmaakwerk gedaan?
* BoJo in de 155 staptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat soort kan je hier in zeeland nog wel vinden hoor
Whehequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WheheTja dan kan je maar beter iets uit het Rifgebergte laten overkomen
idd zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Marokko, dat gaat echt ff een paar straten te ver eh
als goedmakertje heb ik een lekker gothic kontje voor je hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
nou zeg, jullie hebben mijn nieuwe sc maatje al weg gepest![]()
Die komt zo wel weer om aandacht of een scheermesje vragenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
nou zeg, jullie hebben mijn nieuwe sc maatje al weg gepest![]()
* BoJo zich dan maar hier gaat bevinden een tijdjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Fugie het volgende:
nee dat was jij bojo!
dat aura van jou jaagt ze allemaal weg, ALLEMAAL zeg ik je!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
als goedmakertje heb ik een lekker gothic kontje voor je hier![]()
[afbeelding]
jij bent ook van alle markten thuis hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
als goedmakertje heb ik een lekker gothic kontje voor je hier![]()
[afbeelding]
Veel nasty'er wordt het niet ehquote:
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent ook van alle markten thuis he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |