ja na 1,5 jaar hebben we er eindelijk eenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En nu komt ie toch? Misschien had ie Stam al in de zomer voor ogen, maar kon het toen nog niet. De Boer is gewoon wel te oud, Davids wilde niet en dan houdt het toch gewoon ver op?
Ik laat je nu in je waarde. Hier komen we niet uit. En het is zonde dat je zo off-topic gaat. Als je het niet erg vind richt ik me weer op Ajax zoals het een goed user betaamt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Interpreteer het zoals jij wil irritantje. Je zou volgens je eigen gedachten een hooligan kunnen zijn.
Heb je het dan over God of Allah?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent dusdanig intelligent dat jij de moordenaar van je moeder nog op de thee zou uitnodigen natuurlijk. En ik weet ook wel dat je een spel aan het spelen bent hier, ik hoop dat men van bovenaf eens doorgaat krijgen.
De boer is 2 jaar ouder, maar heeft imo meer met Ajax dan Jaap Stam....quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En nu komt ie toch? Misschien had ie Stam al in de zomer voor ogen, maar kon het toen nog niet. De Boer is gewoon wel te oud, Davids wilde niet en dan houdt het toch gewoon ver op?
Klopt, haat is een gevoel, dat is precies wat ik probeer te zeggen. Het verschil in intelligentie zit hem in het feit hoe mensen hiermee omgaan, haat gedijt dus goed in Hooligan-omgevingen, het bepaalt hun gedrag en ze houden zich dus niet in.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:23 schreef Doc het volgende:
[..]
"Haat" is geen gedrag, maar een gevoel. Haat kan aanleiding tot specifiek gedrag zijn, maar op zich is haat geen gedragd, dus ook geen "Hooligangedrag". Ook intelligente mensen kunnen haten. Waar de meer en de minder intelligente mensen onderscheid maken is wat ze met dat gevoel doen.
en toch zie ik 1000000 keer liever (zacht uitgedrukt) Stam dan De Boer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De boer is 2 jaar ouder, maar heeft imo meer met Ajax dan Jaap Stam....
Sowieso. Frank de Boer kan het niveau al een paar jaar niet meer aan, te slecht voor Galatasaray en daarna niet goed genoeg voor contractverlenging bij de Rangers, toen maar gaan zakkenvullen in Qatar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en toch zie ik 1000000 keer liever (zacht uitgedrukt) Stam dan De Boer.
Misschien dat jij ook weer on topic kunt gaan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, haat is een gevoel, dat is precies wat ik probeer te zeggen. Het verschil in intelligentie zit hem in het feit hoe mensen hiermee omgaan, haat gedijt dus goed in Hooligan-omgevingen, het bepaalt hun gedrag en ze houden zich dus niet in.˛
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien dat jij ook weer on topic kunt gaan?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Danny Blind moet eigenlijk weer terug naar het trainen van de jeugd. Ik hoop dat van Geel zich sterk kan maken voor het halen van Co Adriaanse.˛
Wordt denk ik een moeilijke wedstrijd, maar wel met een gretige Huntelaar. Ik weet niet, ik heb eigenlijk geen vertrouwen in Ajax op korte termijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Suijk het volgende:
Wat verwacht je van de wedstrijd tegen Heerenveen, BSB?
Jij bent geen scout en kan nergens over oordelen, toch?quote:
ik heb reuser zien voetballen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent geen scout en kan nergens over oordelen, toch?
Ben ik het ook wel mee eens, als je hem duidelijk zijn rol vertelt tijdens de onderhandelingen, kan het een hele nuttige speler zijn voor Ajax.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef Radegast het volgende:
Van mij mag Reuser ook terugkomen, die gaat Willem II verlaten aan het eind van het seizoen.
Extragratis dus.
Leuk voor de breedte, goed voor in de kleedkamer, echte Amsterdammer, ervaren en altijd wel garant voor een paar mooie goals per seizoen.
Jij wel dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent geen scout en kan nergens over oordelen, toch?
Ik heb in ieder geval nooit gezegd dat ik het niet zou zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Reuser hoeft voor mij ook niet terug. Ik zit ook niet te wachten op een team met alleen maar ervaren gasten
reuser ervaren? met degradatievoetbal misschien jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Reuser hoeft voor mij ook niet terug. Ik zit ook niet te wachten op een team met alleen maar ervaren gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |