Maar om dat in je MSN naam te zetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:09 schreef Rydell het volgende:
Spreek ze er op aan, of delete ze.En als het hele goede bekenden van je zijn, dan snap ik niet waar je je druk om maakt. Maar we hebben allemaal weleens een klaagdag natuurlijk...
Vragen hoe het met iemand gaat is zooooo sociaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Salsagirl het volgende:
ach soms scheelt het vragen hoe het ermee is..''dan lees je gewoon zo'n naam''![]()
Dat laatste handjevol echte vrienden, oooh noooo!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef Tobbes het volgende:
Dan staan er 20 gebroken hartjes in hun naam en vraag je: "Is het uit?" Zeggen ze: "Ik word er zo gek van dat iedereen het vraagt, ik wil het er niet over hebben"
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef Tobbes het volgende:
Dan staan er 20 gebroken hartjes in hun naam en vraag je: "Is het uit?" Zeggen ze: "Ik word er zo gek van dat iedereen het vraagt, ik wil het er niet over hebben"
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef Tobbes het volgende:
Of zet alleen een punt of komma neer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef El_Rolando het volgende:
Van die reactie-uitlokkende namen.
Ja en als je doet: "FuCk LiFE, L0v3 tH3 Tr@|/\/!! ik ga springuuuuuuuh"quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of zet alleen een punt of komma neer.
Krijg je ook veel reacties kwam ik achter.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |