quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
Ze bevestigt in elk geval wat ik allang dacht: dat ze niet zo'n slim meisje is.
Wat een trieste reacties zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Het staat inmiddels ook op de FP: Ook Idols-kandidate Raffaëla is zwanger![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Het staat inmiddels ook op de FP: Ook Idols-kandidate Raffaëla is zwanger![]()
dubbelopquote:die inmiddels reeds is weggestemd
mee eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
Nou, maar de FP verslaat ons ruimquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou hier staan er anders ook 'n zooi van eh... minder hoog niveau
Ik zie het niet staanquote:
Wat heeft dit met slim zijn te maken ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
[aan]modderen op de FP moet echt een dagtaak zijn, iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
Nou, maar de FP verslaat ons ruim. Sowieso zijn op de FP al een paar reacties verwijderd
Als je gewoon de pil gebruikt en niet vergeet is die kans wel miniem dacht ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef adaptr het volgende:
[..]
Wat heeft dit met slim zijn te maken ?
Accidents do happen.
ongepland zwanger raken is dom, daar kun je niet onderuit...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik zie niet in waarom het dom is.
volgens mij is dat vooral the issue. Ik stem sowieso nooit, maar deed ik dat wel: 't maakt me geen reet uit of zo'n kind moeder wordt of niet... maar je zwangerschap gebruiken om je [gebrek aan] zangkwaliteiten goed te praten, dat is sneu... en dat gaat haar geheit stemmen kostenquote:ik vind het wel zielig dat ze haar zwangerschap gebruikt als excuus. ik denk dat dit het einde betekend voor Raffaëla's tijd in Idols. naar wat ik hier lees staan de meesten niet positief tegenover een zwangere Raffaëla...en als ze slechte word door de zwangerschap, moet ze snel weg,
wel doen joh, namen noemenquote:voordat ze afzakt tot het niveau van zekere andere kandidaten, en dan ga ik geen namen noemen...
Het zullen je ouders maar zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef Kirstenn het volgende:
Die vriend van Raff is trouwens wel helemaal gekik zie het nog niet voor me.. hun 2 met een kindje
![]()
[afbeelding]
Jaa ze deden zaterdag echt helemaal gek met zn 2en.. al was dat dan wel grappigquote:
Wat een superleuk pittig setje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef Kirstenn het volgende:
Die vriend van Raff is trouwens wel helemaal gekik zie het nog niet voor me.. hun 2 met een kindje
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |