Normaal breakdance, maar nu een tijdje niet vanwege een knieblessure, waar ik ook heel erg chagrijnig van wordt, dat gaat maar niet over en het kan nog wel tijden duren voordat dat verholpen is door de fysio, salsa dansen ook nog, wat normaal wel leuk is, maar waar ik nu geen enkele zin in heb. Dan hebben we nog het uitgaan wat ik ook altijd graag deed maar waar ik de laatste tijd knetterdepressief van wordt, dus dat ga ik maar gewoon helemaal niet meer doen en verder nog wat losse activiteiten zoals kascommissie/webcommissie bij de stichting waar ik bestuur gedaan heb, website maken voor een bedrijf en wat kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook lastig om een vast patroon te maken rond steeds wisselende colleges en dan helpt een weekendbaantje ook niet echt nee
Wat doe je verder naast je studie?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pauper. Om 8 uur zit ik al in de trein. Luie kutstudenten allemaal.
Aan mij ligt het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geneukt dit jaar...snif...
Tijd om snel af te studeren en te gaan loonslaven van 9 tot 5quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Normaal breakdance, maar nu een tijdje niet vanwege een knieblessure, waar ik ook heel erg chagrijnig van wordt, dat gaat maar niet over en het kan nog wel tijden duren voordat dat verholpen is door de fysio, salsa dansen ook nog, wat normaal wel leuk is, maar waar ik nu geen enkele zin in heb. Dan hebben we nog het uitgaan wat ik ook altijd graag deed maar waar ik de laatste tijd knetterdepressief van wordt, dus dat ga ik maar gewoon helemaal niet meer doen en verder nog wat losse activiteiten zoals kascommissie/webcommissie bij de stichting waar ik bestuur gedaan heb, website maken voor een bedrijf en wat kleine dingetjes.
Blegh. Daar zie ik al helemaal tegenopquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om snel af te studeren en te gaan loonslaven van 9 tot 5
Eigenlijk vind ik het dus gewoon een kutvoornemen Q.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef QyRoZ het volgende:
Vind ik ook Twist. Ik denk dat me dat wel gaat lukken..
Optimisme alom. Wees blij, je gaat weg als het donker is en komt terug als het donker is: je hoeft nooit meer te zien in wat voor kutbuurt je woont.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Blegh. Daar zie ik al helemaal tegenop![]()
Ik ook. Maar ik doe alsof ik dat niet vind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het dus gewoon een kutvoornemen Q.
Ziek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:27 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh! 119.000 posts gepasseerd. Op naar de 120k.
Kijk!! That's the spirit!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar misschien moet ik het allemaal niet té kut inzien. Zometeen maar gaan dansen en dan proberen om alles eens een keer aan de kant te zetten.
Vind je t gek dat je geen sex hebt! Ik voer de hele dag geen moer uit, dus genoeg tijd om te neukenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Normaal breakdance, maar nu een tijdje niet vanwege een knieblessure, waar ik ook heel erg chagrijnig van wordt, dat gaat maar niet over en het kan nog wel tijden duren voordat dat verholpen is door de fysio, salsa dansen ook nog, wat normaal wel leuk is, maar waar ik nu geen enkele zin in heb. Dan hebben we nog het uitgaan wat ik ook altijd graag deed maar waar ik de laatste tijd knetterdepressief van wordt, dus dat ga ik maar gewoon helemaal niet meer doen en verder nog wat losse activiteiten zoals kascommissie/webcommissie bij de stichting waar ik bestuur gedaan heb, website maken voor een bedrijf en wat kleine dingetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |