Normaal breakdance, maar nu een tijdje niet vanwege een knieblessure, waar ik ook heel erg chagrijnig van wordt, dat gaat maar niet over en het kan nog wel tijden duren voordat dat verholpen is door de fysio, salsa dansen ook nog, wat normaal wel leuk is, maar waar ik nu geen enkele zin in heb. Dan hebben we nog het uitgaan wat ik ook altijd graag deed maar waar ik de laatste tijd knetterdepressief van wordt, dus dat ga ik maar gewoon helemaal niet meer doen en verder nog wat losse activiteiten zoals kascommissie/webcommissie bij de stichting waar ik bestuur gedaan heb, website maken voor een bedrijf en wat kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook lastig om een vast patroon te maken rond steeds wisselende colleges en dan helpt een weekendbaantje ook niet echt nee
Wat doe je verder naast je studie?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pauper. Om 8 uur zit ik al in de trein. Luie kutstudenten allemaal.
Aan mij ligt het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geneukt dit jaar...snif...
Tijd om snel af te studeren en te gaan loonslaven van 9 tot 5quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Normaal breakdance, maar nu een tijdje niet vanwege een knieblessure, waar ik ook heel erg chagrijnig van wordt, dat gaat maar niet over en het kan nog wel tijden duren voordat dat verholpen is door de fysio, salsa dansen ook nog, wat normaal wel leuk is, maar waar ik nu geen enkele zin in heb. Dan hebben we nog het uitgaan wat ik ook altijd graag deed maar waar ik de laatste tijd knetterdepressief van wordt, dus dat ga ik maar gewoon helemaal niet meer doen en verder nog wat losse activiteiten zoals kascommissie/webcommissie bij de stichting waar ik bestuur gedaan heb, website maken voor een bedrijf en wat kleine dingetjes.
Blegh. Daar zie ik al helemaal tegenopquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om snel af te studeren en te gaan loonslaven van 9 tot 5
Eigenlijk vind ik het dus gewoon een kutvoornemen Q.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef QyRoZ het volgende:
Vind ik ook Twist. Ik denk dat me dat wel gaat lukken..
Optimisme alom. Wees blij, je gaat weg als het donker is en komt terug als het donker is: je hoeft nooit meer te zien in wat voor kutbuurt je woont.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Blegh. Daar zie ik al helemaal tegenop![]()
Ik ook. Maar ik doe alsof ik dat niet vind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het dus gewoon een kutvoornemen Q.
Ziek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:27 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh! 119.000 posts gepasseerd. Op naar de 120k.
Kijk!! That's the spirit!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar misschien moet ik het allemaal niet té kut inzien. Zometeen maar gaan dansen en dan proberen om alles eens een keer aan de kant te zetten.
Vind je t gek dat je geen sex hebt! Ik voer de hele dag geen moer uit, dus genoeg tijd om te neukenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Normaal breakdance, maar nu een tijdje niet vanwege een knieblessure, waar ik ook heel erg chagrijnig van wordt, dat gaat maar niet over en het kan nog wel tijden duren voordat dat verholpen is door de fysio, salsa dansen ook nog, wat normaal wel leuk is, maar waar ik nu geen enkele zin in heb. Dan hebben we nog het uitgaan wat ik ook altijd graag deed maar waar ik de laatste tijd knetterdepressief van wordt, dus dat ga ik maar gewoon helemaal niet meer doen en verder nog wat losse activiteiten zoals kascommissie/webcommissie bij de stichting waar ik bestuur gedaan heb, website maken voor een bedrijf en wat kleine dingetjes.
Ik ook niet. Chineesje pakken ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:30 schreef Mokster het volgende:
Zo... Tis wel weer tijd om naar huis te gaan...
Ik weet nu al dat ik geen zin ga hebben om te koken.![]()
En wat als het wel doet ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga zo voedsel van twee dagen geleden opwarmen. Kijken of het nog niet wegloopt.
MMV of VVM?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ook niet. Chineesje pakken ??
KKD!quote:
VVMquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef Kippenkracht het volgende:
MMV of VVM?
Ik ga nog steeds niet met lood in m'n schoenen naar m'n werk. Het is ook voor een groot deel je eigen instellingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Blegh. Daar zie ik al helemaal tegenop![]()
Vooral door de verhalen van vele anderen. Niemand lijkt plezier in zijn werk te hebben![]()
koning van de dwergenquote:
Duifquote:
T geldt vanaf februari...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik stem tegen dit voornemen, want dat zou betekenen dat hij met terugwerkende kracht zou gelden.
Dat is in strijd met het nulla poena beginsel![]()
Een schouderklopje en een ferme handdrukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat krijgt degene die t t lanbgst vol houdt?
Wel voorzichtig hè? Zoveel kunnen mijn handen en schouders niet hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een schouderklopje en een ferme handdruk
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een schouderklopje en een ferme handjob.
Een handjobquote:
Homoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een handjob![]()
Zal toh echt anaal moeten zijn wil ik er ook maar serieus aan gaan denken...
Gelukkig ben ik een fijngebouwd meisje beste qyroz. Zoveel kracht komt er niet uit mijn armenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wel voorzichtig hè? Zoveel kunnen mijn handen en schouders niet hebben.
Niets mis met homo'squote:
hey! thee is voor homos!quote:
Ow bah... Groene thee dan graagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey! thee is voor homos!is voor mannen die van vrouwen houden!
Kan je daar ff mee kappen. Hij laadde in de achtergrond in een tabje en er kwam op eens teringherrie uit m'n speakers. Ik had het kunnen weten.quote:
Ik druk dan ook nooit op linkjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Breetai het volgende:
[..]
Kan je daar ff mee kappen. Hij laadde in de achtergrond in een tabje en er kwam op eens teringherrie uit m'n speakers. Ik had het kunnen weten.
Geef mij maar die bananen die jij niet wiltquote:
Eerst een omschrijving van wat je ermee gaat doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geef mij maar die bananen die jij niet wilt![]()
Ik ga webcammen met mn vriend en stop ze in een plek die jij waarschijnlijk niet nader wilt inspecteren...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Eerst een omschrijving van wat je ermee gaat doen.
With details.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga webcammen met mn vriend en stop ze in een plek die jij waarschijnlijk niet nader wilt inspecteren...![]()
Als je lief bent mag je mij doen... En dan niet zoals WM gaan janken als een bitchquote:
gewoon licht en vegetarisch eten. dan blijft het wel binnen.quote:
Dealquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je mij doen... En dan niet zoals WM gaan janken als een bitch![]()
En ik meen t... Als je gaat janken sla ik je echt naar de touwtyfus!quote:
Alsof hij/zij dat erg vindt;quote:
Ik denk erover om ook mee te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef Breetai het volgende:
ik doe al mee met 40 days and 40 nights op dit moment. Daarna wil ik toch wel wat te neuken hebben.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alsof hij/zij dat erg vindt;
Kloontje misschien?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Tranceptor het volgende:
Kloontje van wie is vooral de vraag.
Wat denk je wel nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Tranceptor het volgende:
Nog een aanbidster.
*zucht*
Achter in de rij ok?
Nee dank je, ik pas. Joey wil het vast doen, die heeft lang geen anale seks meer gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:31 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Woon me uit met een voorbinddildo![]()
Mietje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee dank je, ik pas. Joey wil het vast doen, die heeft lang geen anale seks meer gehad.![]()
Etenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef liefie_ het volgende:
wat is iedereen weer stillig
Er is een storm op komst.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef liefie_ het volgende:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef liefie_ het volgende:
joh etenstijd is toch al lang geweest?quote:
Fijn... werken....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Breetai het volgende:
veel te rustig idd. Vanmiddag ging het wel lekker er aan toe maar toen zat ik fijn te werken.
Hier een flink bord friet!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik gooi er ook pas net een pizza in...
mag ik een hapje?quote:
Sterker nog, als je het wel hebt, blijft het ook een goed onderwerpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef Breetai het volgende:
zolang je geen sex hebt, blijft het een goed onderwerp.
Daar heb jij geen last van, jij hebt je sinaasappels.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef webspider het volgende:
En het gaat weer over sex .. of gebrek daaraan
* schuift bord naar liefie_quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mag ik een hapje?
mn pizza was niet lekker
Ik doe aan kipfiletmasturbatie, waar heb je het overquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb jij geen last van, jij hebt je sinaasappels.![]()
neej gewoon een vreemdequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:32 schreef webspider het volgende:
[..]
* schuift bord naar liefie_
Was het een pizza met worst ofzo?
Mais op pizza is best lekker, als het maar niet overheerst ... doe er een paar champignons bij ofzo, en je proeft er geen donder meer vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier zat mais op
ik hou van mais maar op een pizza
Goeie signaturequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Mais op pizza is best lekker, als het maar niet overheerst ... doe er een paar champignons bij ofzo, en je proeft er geen donder meer van
ugh champignons hou ik niet van...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Mais op pizza is best lekker, als het maar niet overheerst ... doe er een paar champignons bij ofzo, en je proeft er geen donder meer van
Maar dan heb je ook al meteen iemand om over sex slap te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Sterker nog, als je het wel hebt, blijft het ook een goed onderwerp
Welkom bij de club . . .quote:
Hoe serieus kun je seks nemen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef Breetai het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook al meteen iemand om over sex slap te ouwehoeren.
In de tussentijd slap ouwehoer ik wel met iedereen hier over sex. De rest doet te serieus.
Seks is overratedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:52 schreef liefie_ het volgende:
misschien is het probleem wel een tikje, dat sommige mensen sex te serieus nemen en het daardoor dan niet hebben
Seks is een serieuze business hoorquote:
En waarom zou dat voor vrouwen interessanter zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef Breetai het volgende:
Ik neem liever de dame in kweste heel serieus dan dat ik sex serieus moet nemen. Zolang dat nog niet het geval is praten we maar over sex. en waarom moet je hetgeen wat je wilt niet serieus nemen?
Zolang je maar niet eindeloos op je kamer blijft verlangen zie ik er geen probleem mee.
Zullen we het voor de dames dan maar eens over relaties hebben. Doe neem ik dan weer minder serieus.
totally agreedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Sterker nog, als je het wel hebt, blijft het ook een goed onderwerp
Seks is viesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Seks is een serieuze business hoor![]()
Niet interressanter maar wel moeilijker naar mijn idee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waarom zou dat voor vrouwen interessanter zijn?
Ik zie niet in waarom. Ik heb zelden moeite met relaties. Als ik er dan eenmaal aan begin hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Niet interressanter maar wel moeilijker naar mijn idee.
Als ik alle leuke topics hier voorbij zie komen.
Sex lijkt me ook geen probleem voor vrouwen over het algemeen. Relaties gaan met iets meer moeite gepaard.
Sex moet toch vies wezen?? Kan je daarna lekker samen gaan douchen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Seks is vies
Nooit begrepen wat mensen er leuk aan vinden
Je hebt nog veel te lerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Seks is vies
Nooit begrepen wat mensen er leuk aan vinden
Mogen we jou, oud en wijs noemen??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Ik heb zelden moeite met relaties. Als ik er dan eenmaal aan begin he
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Sex moet toch vies wezen?? Kan je daarna lekker samen gaan douchen.
Het boeit me gewoon niet.quote:
Je moet het leven en vooral jezelf gewoon niet al te serieus nemen. Je kunt in een relatie wel op alle slakken zout gaan leggen, proberen je partner te veranderen, etc., maar dan ben je imho om de verkeerde redenen een relatie begonnen en ben je respectloos naar je partner toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:15 schreef Breetai het volgende:
[..]
Mogen we jou, oud en wijs noemen??
Ik zit met alles nog steeds lekker aan te kloten.
ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel
Kan er niet warm of koud van worden
[..]
Het boeit me gewoon niet.
Ja. Ik heb 't echt nooit begrepen. Geen polonaise aan mijn lijfquote:
Ik kan niks anders dan dat bevestigen na 1,5 maand imponeer-pogingen bij [ betreffende user ]...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 't echt nooit begrepen. Geen polonaise aan mijn lijf
ik bedoel dit niet onaardig hoor... maar heb je dan nog nooit onwijs geile geweldige sex gehad?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Optimist!quote:
mischien ligt dat dan meer bij jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan dat bevestigen na 1,5 maand imponeer-pogingen bij [ betreffende user ]...![]()
Nope, daarvoor is het al te vaak wel gelukt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mischien ligt dat dan meer bij jou![]()
Dat ben ik inderdaad helemaal met je eens, op alle punten zelfsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet het leven en vooral jezelf gewoon niet al te serieus nemen. Je kunt in een relatie wel op alle slakken zout gaan leggen, proberen je partner te veranderen, etc., maar dan ben je imho om de verkeerde redenen een relatie begonnen en ben je respectloos naar je partner toe.
Ik kan er ook niets aan doen. Het doet me gewoon helemaal niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoel dit niet onaardig hoor... maar heb je dan nog nooit onwijs geile geweldige sex gehad?
dat je dachtmeer...
sorry ik snap t gewoon niet
Imponeren is not the way to goquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan dat bevestigen na 1,5 maand imponeer-pogingen bij [ betreffende user ]...![]()
echt ontzettend:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen. Het doet me gewoon helemaal niets.
Seks is voor mij een verplichting. Het hoort nou eenmaal bij een relatie en ik vind 't ook wel leuk hem een plezier te doen, maar voor mij hoeft-ie 't niet te doen
Ik vond'em altijd nogal corny, maar ben er sinds vorig jaar wel echt in gaan geloven: je kunt pas van een ander houden als je van jezelf houdt. Een relatie is voor mij een prachtige add-on op m'n leven en niet iets waar ik m'n leven op ga baseren. Dan gaat 't mis volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad helemaal met je eens, op alle punten zelfs
Een van de kernpunten van een (h)echte relatie is wederzijds respect. Je bent wie je bent, en als de tijd je veranderd is dat prima, maar als veranderingen opgelegd worden, ben je verkeerd bezig. Ik heb die fout in het verleden ook gemaakt, en heb er goed van geleerd.
Dat neemt natuurlijk niet weg, dat je niet goed van elkaar kunt genieten in een relatie, en elkaar kunt laten genieten.. maar goed, dan ga ik weer tegen het TT in![]()
Imponeren is niet de juiste woordkeuze en ik doe mezelf nooit anders voor dan ik ben. Zij is er in ieder geval niet vatbaar voor...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Imponeren is not the way to go
Je bent zoals je bent, en je beter of anders voordoen als je bent, in de hoop zo een streepje voor te halen is IMHO een vorm van jezelf en een ander voorliegen.
Dus nog nooit na een uurtje of anderhalf opwindend vrijen een tintelend gevoel over heel je lichaam gehad, een siddering door je lijf als je je partner weer aankijkt ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen. Het doet me gewoon helemaal niets.
Ik kan er zelf niet zo mee zitten. Ik weet in die zin niet wat ik mis hequote:
Klopt, als je je leven erop baseert, loop je de kans jezelf erin te verliezen. Not a good thingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een relatie is voor mij een prachtige add-on op m'n leven en niet iets waar ik m'n leven op ga baseren. Dan gaat 't mis volgens mij
Daar ben ik ondertussen ook wel achter gekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef MissMSX het volgende:
Je moet het leven en vooral jezelf gewoon niet al te serieus nemen.
Dara kwa ik ook achter toen m'n laatste relatie uit ging. Ik had helemaal geen recht om af en toe zo te reageren en ik liet m'n eigen leven ook teveel in het slop raken. Ook m'n werk was gewoon te saai voor worden op dat moment.quote:
Je kunt in een relatie wel op alle slakken zout gaan leggen, proberen je partner te veranderen, etc., maar dan ben je imho om de verkeerde redenen een relatie begonnen en ben je respectloos naar je partner toe.
Zo lang hou ik 't niet eens volquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus nog nooit na een uurtje of anderhalf opwindend vrijen een tintelend gevoel over heel je lichaam gehad, een siddering door je lijf als je je partner weer aankijkt ?![]()
relaties zijn gewoon over schat...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond'em altijd nogal corny, maar ben er sinds vorig jaar wel echt in gaan geloven: je kunt pas van een ander houden als je van jezelf houdt. Een relatie is voor mij een prachtige add-on op m'n leven en niet iets waar ik m'n leven op ga baseren. Dan gaat 't mis volgens mij
Het is vooral belangrijk dat je tevreden bent met wat je hebt en geniet op de momenten dat je kunt genieten. Zorgen dat je nergens spijt van hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen ook wel achter gekomen.
[..]
Dara kwa ik ook achter toen m'n laatste relatie uit ging. Ik had helemaal geen recht om af en toe zo te reageren en ik liet m'n eigen leven ook teveel in het slop raken. Ook m'n werk was gewoon te saai voor worden op dat moment.
Toen ik op eens haast niks meer had, toen had ik het wel weer ff zwaar. Ondertussen zit ik weer lekker het feestbeest uit te hangen.
Ik denk dat je gewoon een keer een goede bedpartner moet vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er zelf niet zo mee zitten. Ik weet in die zin niet wat ik mis he
Daar kwam ikdus ook achter. Ik zag het allemaal aankomen en ik deed er niks aan. Leuk dat verliefd zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Klopt, als je je leven erop baseert, loop je de kans jezelf erin te verliezen. Not a good thing![]()
Relaties kunnen heel mooi en fijn zijn. Mits je tevreden bent met je levenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
relaties zijn gewoon over schat...
en echt iets heel persoonlijks... als je geen antwoord wilt geven vooral niet doen!! maar kun je wel klaar komen dan?
Ze noemt me schatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
relaties zijn gewoon over schat...
ik ook niet.. dan zou ik me schuldig voelen omdat ik het wel graag wil en er wel waarde aan hecht...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef Thisbe het volgende:
Ik zou niet eens een relatie kunnen hebben met iemand die niet geniet van seks.En al helemaal niet met iemand die het als een verplichting ziet
Ik weet niet of 't daar wel aan ligt hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een keer een goede bedpartner moet vinden.![]()
Mwah, ga jij maar eens 2 uur kantklossen terwijl je er geen donder aan vindtquote:
maar sommige mensen gaan relaties aan voor de verkeerde reden...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Relaties kunnen heel mooi en fijn zijn. Mits je tevreden bent met je leven
Soms moet je even een stapje opzij doen en je leven rationeel proberen te beoordelen. is erg moeilijk, maar kan een hoop problemen voorkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daar kwam ikdus ook achter. Ik zag het allemaal aankomen en ik deed er niks aan. Leuk dat verliefd zijn.
Dat klopt. maar dat loslaten van alles blijft moeilijk. Het gaat wel een stuk beter sinds ik weer begon met mediteren. Ook ben ik m'nhobbies weer een stuk serieuzer gaan nemen. Ik heb er nu tijd zat voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk dat je tevreden bent met wat je hebt en geniet op de momenten dat je kunt genieten. Zorgen dat je nergens spijt van hebt
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar sommige mensen gaan relaties aan voor de verkeerde reden...
om niet alleen te zijn, om zich zelf geliefd en leuk te vinden, of ze hopen dat die ander de huidige problemen zeg maar oplossen en zo nog veel meer
nou sorry dan ben ik toch liever ontzettend single
pas als ik echtvoel en die ander ook dan misschien wel
maar laat me nu maar lekker alleen zijn hoor
Ik kan niet eens kantklossenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, ga jij maar eens 2 uur kantklossen terwijl je er geen donder aan vindt
Trust me. Hoe leuk sommige mensen ook zijn, bij niet iedereen heb je een seksuele klik. Heb geduld en de goede komt nog wel waar je wél bij staat te springen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet of 't daar wel aan ligt hoor
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk een objectieve test bestaan voor "Hoe goed ben jij in bed?"
Maar je moet dan wel uitkijken dat als er een nieuw iemand om de hoek komt je niet weer alles laat varen en je alleen op de relatie stort.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat klopt. maar dat loslaten van alles blijft moeilijk. Het gaat wel een stuk beter sinds ik weer begon met mediteren. Ook ben ik m'nhobbies weer een stuk serieuzer gaan nemen. Ik heb er nu tijd zat voor.
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Die voorwaarden houd ik nu ook aan voor een relatie. Ik kan me prima op m'n eigen vermaken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef liefie_ het volgende:
maar sommige mensen gaan relaties aan voor de verkeerde reden...
om niet alleen te zijn, om zich zelf geliefd en leuk te vinden, of ze hopen dat die ander de huidige problemen zeg maar oplossen en zo nog veel meer
Ik ben afgelopen jaar verdomd weinig meiden tegengekomen waar ik helemaalquote:nou sorry dan ben ik toch liever ontzettend single
pas als ik echtvoel en die ander ook dan misschien wel
maar laat me nu maar lekker alleen zijn hoor
tijdens kantooruren op ons kantoor in tilburgquote:
Ach, die heb ik wel gehad, maar het doet gewoon echt niets met me. Ik heb 't maar geaccepteerd zo. Niets aan te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kan niet eens kantklossen![]()
Maar goed, ik ben het wel met WM eens en denk dat een beest in bed je misschien wel eens op andere gedachten zou kunnen brengen![]()
Zou er eigenlijk een objectieve test bestaan voor "Hoe goed ben jij in bed?"
Tilburg .. goed excuus om weer eens langs mn ouders te gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tijdens kantooruren op ons kantoor in tilburg
Teveel moeite, het is immers vooral om jouw standaarden omhoog bij te schroeven. Ik heb m'n ideale partner al ontmoet!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
We dwaalden af van het TTquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Frezer het volgende:
Kunnen jullie het nou echt nooit ergens anders over hebben??
![]()
De hele wereld draait om sex. Alles daar omheen zijn alleen maar middelen om dat ene doel te bereiken!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Frezer het volgende:
Kunnen jullie het nou echt nooit ergens anders over hebben??
![]()
quote:
Ik niet juistquote:
Ik weet voor jou nog wel een ander goed voornemen...quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De hele wereld draait om sex. Alles daar omheen zijn alleen maar middelen om dat ene doel te bereiken!
Je zei alleen maar dat het je niets deed, niet dat je er niets aan deedquote:
Niet mijn wereld hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De hele wereld draait om sex. Alles daar omheen zijn alleen maar middelen om dat ene doel te bereiken!
Als ik dat niet dag 1 of dag 2 heb, dan hoeft het voor mij niet meer. Dan word ik ook niet meer verliefd. En zonder verliefdheid geen relatie meer voor mij, dat groeit niet bij mij. Het is er of niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Breetai het volgende:
Ik ben afgelopen jaar verdomd weinig meiden tegengekomen waar ik helemaalvan word. Nou had ik dat bij m'n ex ook niet vanaf dag 1.
True, maar wat mij betreft hoeft 't de rest van 't jaar ook niet meer. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Je zei alleen maar dat het je niets deed, niet dat je er niets aan deed.
Ik heb er weinig zin in om zoiets nog een keer te laten gebeuren al zie ik mezelf er wel voor aan. Het hangt er ook vanaf hoeveel aandacht die wederhelft op gaat eisen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Maar je moet dan wel uitkijken dat als er een nieuw iemand om de hoek komt je niet weer alles laat varen en je alleen op de relatie stort.
Oerdriften, daar doe je niks aan...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en dat heeft als doel nageslacht voort te brengen, en waarom? Joost mag het weten.
Een parallel universum waarschijnlijk...quote:
Ik heb nog genoeg vrije uren staan om ff zo'n test te doorstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mja, verliefdheid is overrated. Wat weet je nou helemaal van een persoon na 1 of 2 dagen? Als je dan ook nog eens verliefd bent kun je die persoon al helemaal niet meer betrouwbaar beoordelen,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik dat niet dag 1 of dag 2 heb, dan hoeft het voor mij niet meer. Dan word ik ook niet meer verliefd. En zonder verliefdheid geen relatie meer voor mij, dat groeit niet bij mij. Het is er of niet.![]()
Dit is geen gezonde instelling om een goede relatie te gaan krijgen. NOFI.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb er weinig zin in om zoiets nog een keer te laten gebeuren al zie ik mezelf er wel voor aan. Het hangt er ook vanaf hoeveel aandacht die wederhelft op gaat eisen.
Daarbij wil ik ook eerst eens wat beter leren versieren. Dat ik niet als enige alleen overblijf als het over gaat. Qua dat was ik toch ff teruggevallen.
Sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoe hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een parallel universum waarschijnlijk...![]()
Het is juist goed dat je nog even van je tanden geniet zolang dat nog kanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit aan de kanjers stroopwafels
En dat te bedenken dat ik morgenochtend bij de tandarts moet zijn
Er is maar één iemand die aan mijn volwachtingen voldoet en dat ben ikzelf!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoe hoor![]()
![]()
All you need babe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die aan mijn volwachtingen voldoet en dat ben ikzelf!![]()
Oh, zo had ik 't nog niet gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is juist goed dat je nog even van je tanden geniet zolang dat nog kan
Whateverquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die aan mijn volwachtingen voldoet en dat ben ikzelf!![]()
en ervaren is niet ervaren genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef Tranceptor het volgende:
Slechte seks is een hele grote afknapper. Maar goed, hoe ervarener je zelf ook bent, hoe makkelijker je er dan nog wat van maakt als het niet je van het is IMHO.
Nee even zonder dollen. Ik ben geen aanhanger van overdreven zelfliefde (narcisme), maar je doet er altijd goed aan jezelf altijd goed genoeg te vinden. Je bent mens, je maakt fouten en je doet domme dingen, maar aan het eind van de dag moet je toch kunnen zeggen: Hey, jij mag er best wezen! Je zult het namelijk een leven lang met jezelf moeten kunnen vinden/uithouden.quote:
Ik bekijk dingen graag van de positieve kantquote:
Dus voorlopig geen relatie voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is geen gezonde instelling om een goede relatie te gaan krijgen. NOFI.
Ben het er helemaal eens. Ik heb gelukkig nooit last gehad van een negatief zelfbeeld. Ik voel me goed, en dat straal ik uit! Dat merk je aan alles in je omgeving...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
Nee even zonder dollen. Ik ben geen aanhanger van overdreven zelfliefde (narcisme), maar je doet er altijd goed aan jezelf altijd goed genoeg te vinden. Je bent mens, je maakt fouten en je doet domme dingen, maar aan het eind van de dag moet je toch kunnen zeggen: Hey, jij mag er best wezen! Je zult het namelijk een leven lang met jezelf moeten kunnen vinden.
Een bij-effect is dat je het uitstraalt dat je happy met jezelf bent en iedereen vind mensen die happy met zichzelf overkomen zekerder en leuker. Bovendien is partnerkeuze IMHO vaak toch een afspiegeling van hoe je zelf in je vel zit. Als jij niet lekker in je vel zit neem je ook sneller genoegen met minder, omdat je het gevoel hebt dat niet waard te zijn.![]()
* MissMSX fluistert dat ze het een keer eens is met betreffende userquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee even zonder dollen. Ik ben geen aanhanger van overdreven zelfliefde (narcisme), maar je doet er altijd goed aan jezelf altijd goed genoeg te vinden. Je bent mens, je maakt fouten en je doet domme dingen, maar aan het eind van de dag moet je toch kunnen zeggen: Hey, jij mag er best wezen! Je zult het namelijk een leven lang met jezelf moeten kunnen vinden/uithouden.![]()
Een bij-effect is dat je het uitstraalt dat je happy met jezelf bent en iedereen vind mensen die happy met zichzelf overkomen zekerder en leuker. Bovendien is partnerkeuze IMHO vaak toch een afspiegeling van hoe je zelf in je vel zit. Als jij niet lekker in je vel zit neem je ook sneller genoegen met minder, omdat je het gevoel hebt dat niet waard te zijn.Aan de andere kant kun je je eisen wat opschroeven als je lekker in je vel zit en je dat uitstraalt. Dan zal men ook zeggen: zo zeg, leuke jongen/leuke meid.
Ook leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dus voorlopig geen relatie voor mij.
Wel scharrels en een hoop lol.
Ik heb wel een vrij negatief zelfbeeld gehad een tijd lang door een erg ingrijpende gebeurtenis in mijn leven. Daar heb ik toch een jaar of 2 in gehangen en eigenlijk vanuit daar gaan bouwen. En als je dan beseft dat je dan gewoon niet kapotkan, wat mensen ook tegen je zeggen, dan ben je echt waar je wil zijn! Ik heb echt leren houden van mezelf en mijn keuzes in het leven, hoe raar dat ook misschien mag klinken voor degenen die me slechts zien als één-dimensionale arrogante lul.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben het er helemaal eens. Ik heb gelukkig nooit last gehad van een negatief zelfbeeld. Ik voel me goed, en dat straal ik uit! Dat merk je aan alles in je omgeving...
Andere mensen? Fuck 'em in principe! Het is leuk als mensen je aardig vinden, maar uiteindelijk hoef je maar met één iemand door een deur te kunnen en dat ben je zelf. En in dat opzicht zijn er voor mij maar weinig concessies mogelijk. Als ik dan kijk wat voor hechte groep vrienden ik om me heen heb, dan kan ik niet anders concluderen dat je prima weg kan komen met zo'n houding!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrij negatief zelfbeeld gehad een tijd lang door een erg ingrijpende gebeurtenis in mijn leven. Daar heb ik toch een jaar of 2 in gehangen en eigenlijk vanuit daar gaan bouwen. En als je dan beseft dat je dan gewoon niet kapotkan, wat mensen ook tegen je zeggen, dan ben je echt waar je wil zijn! Ik heb echt leren houden van mezelf en mijn keuzes in het leven, hoe raar dat ook misschien mag klinken voor degenen die me slechts zien als 1-dimensionale arrogante lul.![]()
De lol lukt wel, de scharrels nog niet echt. Al ging het slap ouwehoeren met alle dames afgelopen zaterdag in het cafe wel goed. Begin er weer redelijk in te komen.quote:
Kom es met een nuttige toevoeging aan de discussie dan als we eens niet over sex praten...quote:
Het is zelfs zo dat je meer vrienden overhoudt door zo te zijn dan om altijd maar de makkelijke vent uit te hangen. Daarmee stimuleer je mensen alleen maar om zelf verantwoordelijkheden te ontduiken en je te gebruiken als praatpop of als manusje van alles.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen? Fuck 'em in principe! Het is leuk als mensen je aardig vinden, maar uiteindelijk hoef je maar met één iemand door een deur te kunnen en dat ben je zelf. En in dat opzicht zijn er voor mij maar weinig concessies mogelijk. Als ik dan kijk wat voor hechte groep vrienden ik om me heen heb, dan kan ik niet anders concluderen dat je prima weg kan komen met zo'n houding!
Momenteel ben ik daar geestelijk niet capabel toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom es met een nuttige toevoeging aan de discussie dan als we eens niet over sex praten...![]()
Wat doe je dan? Ik heb nooit zo'n behoefte aan die cafe-praatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
De lol lukt wel, de scharrels nog niet echt. Al ging het slap ouwehoeren met alle dames afgelopen zaterdag in het cafe wel goed. Begin er weer redelijk in te komen.
Ik heb al voldoende serieuze gesprekken. Af en toe wat minderzinnigs bevalt me dan heel goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Ik heb nooit zo'n behoefte aan die cafe-praat
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Nu vond je het gesprek met mij tijdens de singles meet vast erg spannend.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Ik heb nooit zo'n behoefte aan die cafe-praat
Slap geouwehoer is alleen maar goed, je bent zo lekker in de weer en er kan alleen maar leukere contacten uit voorvloeien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
De lol lukt wel, de scharrels nog niet echt. Al ging het slap ouwehoeren met alle dames afgelopen zaterdag in het cafe wel goed. Begin er weer redelijk in te komen.
Dat is anders he. Ik bedoelde dat ik nooit zo'n behoefte aan onbekenden die tegen me aan gaan staan blaetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Nu vond je het gesprek met mij tijdens de singles meet vast erg spannend.
Ik heb er geen problemen meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
een jaar lang geen sex..... het is goed te doen hoor....
Zolang ze me gratis halve liters toe blijven stoppen, luister ik wel en zeg ik af en toe ja en amen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is anders he. Ik bedoelde dat ik nooit zo'n behoefte aan onbekenden die tegen me aan gaan staan blaeten
Hangt er vanaf hoe goed ze eruit zien. Ik ga geen halve avond tegen een rotkop aan staan kijken om wat drinken. Dan zorg ik wel voor mezelfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zolang ze me gratis halve liters toe blijven stoppen, luister ik wel en zeg ik af en toe ja en amen.![]()
Hmmm daar heb je een punt. Ik heb ook weleens in een cafe een bekende fokker in mn oor voelen consumeren. Daar kon geen avond halve liters tegenop.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe goed ze eruit zien. Ik ga geen halve avond tegen een rotkop aan staan kijken om wat drinken. Dan zorg ik wel voor mezelf
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe goed ze eruit zien. Ik ga geen halve avond tegen een rotkop aan staan kijken om wat drinken. Dan zorg ik wel voor mezelf
Je merkt er niks aan idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
een jaar lang geen sex..... het is goed te doen hoor....
Nep alcoholist.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmmm daar heb je een punt. Ik heb ook weleens in een cafe een bekende fokker in mn oor voelen consumeren. Daar kon geen avond halve liters tegenop.![]()
Ik hou minder over dan toen ik nog studeerde andersquote:
Bierhoer!!!quote:
That makes two. Vooral minder tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou minder over dan toen ik nog studeerde anders
Bier is vies!quote:
quote:
wie wie wie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmmm daar heb je een punt. Ik heb ook weleens in een cafe een bekende fokker in mn oor voelen consumeren. Daar kon geen avond halve liters tegenop.![]()
Zoveel zit ik niet op FOK! hoor. Niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zeggen er is haast geen tijd,
en hebben daarom altijd haast en spijt,
dat deze dag niet langer duren wou!
Prioriteiten stellen, minder zeiken, meer actie en minder Fokken! Als je echt geen tijd hebt, heb je ook niet de tijd om daar over te mekkeren!
En als je wilt dan is elk ogenblik voor jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zeggen er is haast geen tijd,
en hebben daarom altijd haast en spijt,
dat deze dag niet langer duren wou!
Prioriteiten stellen, minder zeiken, meer actie en minder Fokken! Als je echt geen tijd hebt, heb je ook niet de tijd om daar over te mekkeren!
Nu nog prioriteiten stellen, meer actie en minder mekkeren dan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zoveel zit ik niet op FOK! hoor. Niet meer.![]()
Ik zou graag wat tijd inruilen voor een leuk huisje, appartementje samen evt met een vriendin van me ergens in de Randstad of op bereisbare afstand. Ach, er staat maar 15 jaar voor. Ik kan ook gewoon tot mijn 40ste thuis blijven wonen.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je wilt dan is elk ogenblik voor jou
En alles wat je vragen zou
Maar laat mij dan niet alleen
Voor de insiders is dat nu niet meer nodig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef Breetai het volgende:
geef eens een hint tranceptor.
Heb ik die wel op vinyl?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want wat ook een ander zegt,
er is tijd genoeg.
Voor jou, voor mij, voor iedereen!
![]()
Die gaan we zeker laten spelen op onze bruiloft. Zodra jij van je frigiditeitsproblemen af bent, gaan we daar zeker eens over praten!![]()
Ik ga er verder niets over zeggen, ik heb geen zin in gezeik vandaag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Breetai het volgende:
ik zit niet zo vaak inside.
Geen idee, maar anders regelen we dat bijtijds!quote:
Kom gezellig in Venlo wonen. Kan je best wel wat te wonen vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik de kans krijg of zelf maak, emigreer ik naar ergens waar een toffe baan wel kan met een fatsoenlijke reisafstand en een klein appartementje. Om meer vraag ik niet, its just me and a cat!
Oh, dat staat mij ook nog wel te wachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Tranceptor het volgende:
[werk en woning blaat]
Ik denk er echt zwaar over om meer richting Duitsland of richting Belgie te gaan wonen, als ik daar een baan kan vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:02 schreef Breetai het volgende:
[..]
Kom gezellig in Venlo wonen. Kan je best wel wat te wonen vinden.
Wat voor opleiding heb je dan als ik vragen mag Sjowhanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:05 schreef Sjowhan het volgende:
Het jammere is tranc, dat je denkt dat je snel een job kan krijgen, maar dat eigenlijk vies tegen valt. Ik had een aantal aanbiedingen, maar later bleek 't toch niets voor me te zijn; werkervaring te weinig, te ver, toch een hogere opleiding voor nodig, geen reiskosten, al vacature vervuld en ga zo maar door.
't Is gewoon jammer, ik had verwacht dat ik al in december lekker fulltime aan de slag was, maar tot op heden zit ik gewoon thuis en doe wat dagjeswerk..
Vooralsnog hou ik de moed erin, maar een vriendin van me is al een half jaar klaar en zit in datzelfde schuitje. Ze doet dan weer 3 maanden zus, dan weer 3 maanden zo. Nou ja zolang ik dan in ieder geval een redelijk vast inkomen heb, dan kan ik in ieder geval tijdelijk een kamer betrekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:05 schreef Sjowhan het volgende:
Het jammere is tranc, dat je denkt dat je snel een job kan krijgen, maar dat eigenlijk vies tegen valt. Ik had een aantal aanbiedingen, maar later bleek 't toch niets voor me te zijn; werkervaring te weinig, te ver, toch een hogere opleiding voor nodig, geen reiskosten, al vacature vervuld en ga zo maar door.
't Is gewoon jammer, ik had verwacht dat ik al in december lekker fulltime aan de slag was, maar tot op heden zit ik gewoon thuis en doe wat dagjeswerk..
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga ook slapen, deze gedachtenstroom bevalt me niet. Vooral omdat het zo bar uitzichtsloos is.
Welterustenquote:Trusten
Een MBO ICT Beheerder 4, dus zowel de netwerkkant als de gebruikers/softwarekant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je dan als ik vragen mag Sjowhan![]()
Toen ik m'n vrouw voor het eerst zag, was het ook niet gelijk vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Breetai het volgende:
Ik ben afgelopen jaar verdomd weinig meiden tegengekomen waar ik helemaalvan word. Nou had ik dat bij m'n ex ook niet vanaf dag 1.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Toen ik m'n vrouw voor het eerst zag, was het ook niet gelijk vanen van de
![]()
![]()
Sterker nog, de eerste drie woorden die ik tegen haar zei waren "Godverdomme tyfus wijf !!"
Geen idee meer wat het nou was, maar het was heet en het kwam over mij heen . . .
Die woorden zijn dus ook legendarisch geworden bij de vriendengroep/schoonfamilie . . .quote:
Gekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die woorden zijn dus ook legendarisch geworden bij de vriendengroep/schoonfamilie . . .![]()
Het is natuurlijk lastig als je nog thuis woont op je 25e. Er zijn mensen die ervoor kiezen, maar ook mensen die er juist niet voor kiezen om nog thuis te wonen maar door de situatie toch moeten (en daar ben jij een voorbeeld van).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vooralsnog hou ik de moed erin, maar een vriendin van me is al een half jaar klaar en zit in datzelfde schuitje. Ze doet dan weer 3 maanden zus, dan weer 3 maanden zo. Nou ja zolang ik dan in ieder geval een redelijk vast inkomen heb, dan kan ik in ieder geval tijdelijk een kamer betrekken.![]()
Ik word echt gestoord hier. Dat ligt op zich niet aan mijn ouders ofzo, maar als je 25 bent moet je gewoon lekker op jezelf. Mijn ouders waren al getrouwd en mn moeder was in verwachting van mijn broer op mijn leeftijd. Nu was dat een andere tijd, maar je begrijpt mijn punt. Ik was er op mijn 21ste al dik aan toe en dat heb ik toen gedaan. Nu heb ik exact dat gevoel, maar nog sterker.![]()
Echt zo eens in de week vreet de gedachte me echt op hier nog jaren te zitten, het is ook zo'n fucking uithoek. Ik ken hier niemand en bevind me ook in geen enkel sociaal verband met deze mensen. Ik kom hier niet vandaan gewoon en ik hoor hier niet, ik ben geen dorpsmens.![]()
Mijn OV vervalt na dit halfjaar en dan zit ik hier, iedere sollicitatie in de bewoonde wereld kost dik geld ook.Nu is het allemaal niet zo'n probleem, twee/drie keer met mensen eten in Amsterdam, lekker uit veel weekenden. Maar altijd weer dat slaapplaats-probleem etc. Ik ben niet graag afhankelijk van andere mensen.
Damn, dat ik het ooit nog eens met TC eens mocht zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee even zonder dollen. Ik ben geen aanhanger van overdreven zelfliefde (narcisme), maar je doet er altijd goed aan jezelf altijd goed genoeg te vinden. Je bent mens, je maakt fouten en je doet domme dingen, maar aan het eind van de dag moet je toch kunnen zeggen: Hey, jij mag er best wezen! Je zult het namelijk een leven lang met jezelf moeten kunnen vinden/uithouden.![]()
Een bij-effect is dat je het uitstraalt dat je happy met jezelf bent en iedereen vind mensen die happy met zichzelf overkomen zekerder en leuker. Bovendien is partnerkeuze IMHO vaak toch een afspiegeling van hoe je zelf in je vel zit. Als jij niet lekker in je vel zit neem je ook sneller genoegen met minder, omdat je het gevoel hebt dat niet waard te zijn.Aan de andere kant kun je je eisen wat opschroeven als je lekker in je vel zit en je dat uitstraalt. Dan zal men ook zeggen: zo zeg, leuke jongen/leuke meid!
![]()
God wat ben ik positief voor een hopeloos cynische romanticus.![]()
http://www.liveinaustralia.com/quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op en geld verdienen voor mijn droomhuisje. Ik denk dat ik ga emigreren, ik word depressief van die Nederlandse shittoestanden met woningen. Je studeert niet 5 jaar om vervolgens werkloos op de bank van je ouders te zitten, het is godvergeten schandalig.![]()
(Nou ja dat werk komt wel goed)
Je kunt gewoon helemaal niets krijgen behalve een loos kutkamertje van 10m2 voor 400 euro hier in de buurt van Amsterdam. Voor een sociale eengezinswoning kom je pas over 13 jaar in aanmerking, waar ik ingeschreven sta in elk geval. Ik wil best werken voor mijn eigen plekje, maar iets anders dan kopen zoals mijn broer lijkt er niet op te zitten. En daarvoor zal ik toch echt eerst 2 jaar moeten sparen en nog 2 jaar bij pa en ma trek ik niet.
Als ik de kans krijg of zelf maak, emigreer ik naar ergens waar een toffe baan wel kan met een fatsoenlijke reisafstand en een klein appartementje. Om meer vraag ik niet, its just me and a cat!
Bah soms kots ik ook van dit shitland en Annie en de Tokkies wonen al jaren in Amsterdam en staan al honderd jaar ingeschreven en krijgen een leuk appartementje toegestopt.
ik vond hem als 2D karakter toch leukerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Damn, dat ik het ooit nog eens met TC eens mocht zijn
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
http://www.liveinaustralia.com/
ben ik ook nog steeds mee bezig
whaha dan krijg je ws alleen maar nachtmeriesquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:22 schreef nixxx het volgende:
kan je niet een slaapliedje voor me zingen?
mja.. maar moet toch watquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha dan krijg je ws alleen maar nachtmeries
Daar heb ik ook al last van. Ligt 't aan hem, of hebben wij gewoon een goede invloed op hem?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Damn, dat ik het ooit nog eens met TC eens mocht zijn
ik denk toch echt dat t aan hem ligtquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al last van. Ligt 't aan hem, of hebben wij gewoon een goede invloed op hem?
TC
![]()
En oh ja... goedemorgen!![]()
die lag in bedquote:
Mijn hemel, je bent er gewoon eerder dan ik!quote:
maar ik ben nog thuis, jij wrs nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn hemel, je bent er gewoon eerder dan ik!
Mogguh![]()
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
maar ik ben nog thuis, jij wrs niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |