abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34654067
Waren ze net opgeladen, na een paar foto's op mn digicam zijn ze alweer leeg.
Zo schiet het ook niet op, kan ik net zo goed nieuwe kopen!
Net wegwerpbatterijen, maar dan extra duur!

En ik laat ze altijd keurig 24u opladen voordat ik ze gebruik, WTF doe ik verkeerd?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:20:47 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34654096
Al naar de houdbaarheidsdatum gekeken?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34654124
Koop batterijen met een groter aantal mAh, had ik ook ooit een topic over geopend voor m'n digicam .

Ik had 850 ofzo en die waren na een kwartiertje alweer leeg, ik heb nu 2100 ofzo en daar kan ik een paar uur mee .
pi_34654127
Batterijen zijn sowieso kutdingen. Altijd op wanneer je ze nodig hebt! Niets is zo irritant om met lege batterijen te zitten!
pi_34654150
Koop dan ook een digicam met accu, gaat veeeel langer mee. En extra accu bij de hand houden natuurlijk.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:25:31 #6
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34654226
Mijn broer heeft zoeen duurdere met meer A ofzo, kweet niet precies maar die zijn beter
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34654259
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:20 schreef Ludwig het volgende:
Al naar de houdbaarheidsdatum gekeken?
Toch langer dan een half jaar mag ik hopen!
merk: Vivanco
mAh: ik dacht iets van 1800
eerst kon je met diezelfde batterijen 2 uur lang foto's en filmpjes schieten voordat ze op waren.
pi_34654400
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Koop batterijen met een groter aantal mAh, had ik ook ooit een topic over geopend voor m'n digicam .

Ik had 850 ofzo en die waren na een kwartiertje alweer leeg, ik heb nu 2100 ofzo en daar kan ik een paar uur mee .
ik hoop voor je dat dat zo blijft.
merk?

Weet iemand soms of je batterijen in de lader moet laten als ze opgeladen zijn, of juist niet?
pi_34654478
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef DaveM het volgende:

[..]

merk?
GP (http://www.gppowerbank.nl/ zoals iemand al eerder zei).
quote:
Weet iemand soms of je batterijen in de lader moet laten als ze opgeladen zijn, of juist niet?
Maakt volgens mij niet veel uit, ik laat ze altijd een paar dagen erin zitten en dat gaat al een jaar goed .
pi_34654523
quote:
Goed merk, alleen de prijs is wat minder dacht ik...
pi_34667917
Je moet ze er ook niet te lang in laten zitten, dan lopen ze weer leeg
Have fun...
pi_34668001
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:34 schreef DaveM het volgende:

[..]

Goed merk, alleen de prijs is wat minder dacht ik...
GP is inderdaad behoorlijk prijzig, maar daar heb je dan ook echt kwaliteit voor hoor

Deze heb ik voor mijn digicam: http://www.mp3shop.nl/product/16186/?osadcampaign=kelkoo

Gaan erg lang mee, volgens mij zelfs nog langer dan Duracell alkaline batterijen
pi_34668131
Fatsoenlijke acculader kopen helpt. Eentje die zelf kan "voelen" of de accu's vol zijn en dan overgaat op druppelladen. Ik heb hier zo'n dingetje van Hahnel. Accuutjes erin en als lampje groen is dan zijn ze vol. Simpel. En dan zijn ze ook goed vol.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_34668488
je moet een lader kopen met drupelladen zodat ie HELEMAAL geladen wordt... en batterijke kopen van 2000+ mAh en dan zou je wel genoeg moeten hebben voor een paar honderd fotos... hier wel iig
пусть всегда будет солнце
pi_34670680
Ik heb er zelf een systeem voor. Sowieso wil ik er van elke veelgebruikte batterijsoort een paar teveel hebben (tip!), zodat ik wat speling heb. Verder heb ik drie batterijbakjes naast elkaar staan: 'vol', 'moet ik nog testen' (voor als ik ergens ooit een verdwaalde batterij vind)' en 'leeg'. En ik zorg dat batterijen die op het moment niet gebruikt worden altijd in het goede bakje zitten.

Je weet zo precies wat er nog is en wat je moet opladen. En verder neem ik altijd het overschot aan batterijen uit het 'vol'-bakje mee. Idee?

Ik ga zelfs zover dat ik bepaalde setjes batterijen netjes bij elkaar houd door om elke batterij van het setje een dun reepje papier in dezelfde kleur te plakken. Dan zie ik dat ze bij elkaar horen. Zo heb ik in bijvoorbeeld een afstandsbediening altijd dezelfde batterijen-combinatie, waarvan elke batterij precies even vol zit. Omdat ze tegelijk geladen worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2006 08:08:28 ]
pi_34676387
Ik gebruik mijn oplaadbare battarijen nu ruim 3 jaar, dat heeft wel zn geld terugverdiend.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')