ONZ is een deur verderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Chriz2k het volgende:
Zó.
Even een bevestiging van de hoogheid zelvequote:
Msn, fotoboek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Even een bevestiging van de hoogheid zelve
Neen, hij reed in een grijze volkswagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Met z'n fiets, de sloeber.
"oooooeee ik heb jou gezien, heb jij mij ook gezien? ik zwaaide nog naar je"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Even een bevestiging van de hoogheid zelve
Toffe auto's.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:51 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Neen, hij reed in een grijze volkswagen.
Of 't was Xebro nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dan rijdt ie zonder rijbewijs. [afbeelding]
Wat een schoft!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dan rijdt ie zonder rijbewijs. [afbeelding]
Lijken op Xebro, en rijden in een grijze Volkswagen. Wat een koele gozer moet dat zijn geweest.quote:
Ik kan niet geloven dat een gentleman als hij dat dan ook zou doen.quote:
Hij heeft een 14dagen cursus bij de ANWB gedaan. Daar gaat je bewijs.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:56 schreef Merkie het volgende:
Bewijs: Okay, ik zit met een dilemma....
Ik heb ook een grijze Volkswagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lijken op Xebro, en rijden in een grijze Volkswagen. Wat een koele gozer moet dat zijn geweest.
Zo'n bekende nederlander als Xebrozius gaat natuurlijk niet in een als lesauto herkenbare lesauto lessenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:56 schreef Merkie het volgende:
Bewijs: Okay, ik zit met een dilemma....
Ik zag hem ook! Om 8 uur, bij het meer. Toen verdween ie in de mist!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef Burbo het volgende:
Ik zag hem ook! Dezelfde tijd, maar dan in Leiden!
Mag ik je handtekening? Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef JohanV. het volgende:
ja ja vanochtend zag ik hem rijden. The one and only !!![]()
In groningen that is, vlakbij de oude ikea
Hij faxte me net anders dat hij bij nader inzien toch wel rond die tijd in Groningen was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:30 schreef JohanV. het volgende:
Doe maar een slotje, ik heb hem net gesproken via de telefoon en hij was het niet.![]()
HOI DDquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
En de grote vraag is natuurlijk: Wát moest X. bij de oude IKEA? Protesteren? Zijn pyromane frustraties laten gaan? Folders uitdelen van de concurrent? Demonstreren hoe vloeiend zijn dildo in zijn achterste gleed? Wát?
Neen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:09 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Hij faxte me net anders dat hij bij nader inzien toch wel rond die tijd in Groningen was.
Goed ingekopt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zag hem ook! Om 8 uur, bij het meer. Toen verdween ie in de mist!
Het lijkt er op dat er meer dan 1 is....
Dank dankquote:
Mag ik je aanraken...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef JohanV. het volgende:
ja ja vanochtend zag ik hem rijden. The one and only !!![]()
In groningen that is, vlakbij de oude ikea
Borstkloppertquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank dank
Ik ben scherp vandaag, ondanks dat ik maar 3.5 uur ofzo geslapen heb vannacht
Ik denk bij de Mc Donalds alle vrouwen melden dat ze vadsig en lelijk worden van het Mac D. voer???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
En de grote vraag is natuurlijk: Wát moest X. bij de oude IKEA? Protesteren? Zijn pyromane frustraties laten gaan? Folders uitdelen van de concurrent? Demonstreren hoe vloeiend zijn dildo in zijn achterste gleed? Wát?
De wegpiraat Maar wat is er zo bijzonder aan dat boertje uit grunn dat je er een topic overmaaktquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:28 schreef Tobbes het volgende:
Ik zag hem 31-1 in Voorburg, hij zag alleen het een en ander over het hoofd
Je moet wel geschrokken zijn!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:26 schreef nietzman het volgende:
Ik dacht laatst ook dat ik 'm zag, maar dat bleek gewoon een tumor in mijn oogbal te zijn.
Weet je wat! Ik doe het gewoon! Ik open dat topic gewoon!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:40 schreef juiced het volgende:
Mên! Dat méén je niet! Dat vind ik nou echt zooooo tof om te weten hè! Ik zou haast een topic openen om te laten weten hoe tóf ik het vind om te weten dat iemand Xebrozius (!!!) zag rijden!!! (!!!)
Ik ben ook zoooóóóóó benieuwd wat Xebrozius hierop te zeggen heeft!!! (!!!)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |