ONZ is een deur verderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Chriz2k het volgende:
Zó.
Even een bevestiging van de hoogheid zelvequote:
Msn, fotoboek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Even een bevestiging van de hoogheid zelve
Neen, hij reed in een grijze volkswagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Met z'n fiets, de sloeber.
"oooooeee ik heb jou gezien, heb jij mij ook gezien? ik zwaaide nog naar je"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Even een bevestiging van de hoogheid zelve
Toffe auto's.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:51 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Neen, hij reed in een grijze volkswagen.
Of 't was Xebro nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dan rijdt ie zonder rijbewijs. [afbeelding]
Wat een schoft!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dan rijdt ie zonder rijbewijs. [afbeelding]
Lijken op Xebro, en rijden in een grijze Volkswagen. Wat een koele gozer moet dat zijn geweest.quote:
Ik kan niet geloven dat een gentleman als hij dat dan ook zou doen.quote:
Hij heeft een 14dagen cursus bij de ANWB gedaan. Daar gaat je bewijs.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:56 schreef Merkie het volgende:
Bewijs: Okay, ik zit met een dilemma....
Ik heb ook een grijze Volkswagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lijken op Xebro, en rijden in een grijze Volkswagen. Wat een koele gozer moet dat zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |