geloof me, hij deed het subtiel, bovendien waren die schapen té diep in hun virtuele schuilkelder gedoken om het ook maar op te merken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
Als ze hadden gezien dat je de foto gemaakt werd, was dit topic er nooit gekomen
Haha, dan kon ik geen foto meer maken ...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:36 schreef yosander het volgende:
Ts, je moet de volgende keer de stekker eruit trekken, dat zullen ze toch pas naar een kwartiertje merken!![]()
Óf dat ze de hele game collectie in die rij zetten, met de ds games vooraan ...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef stefmans het volgende:
Wat een schande de xdoos360 zo bij de heilige nintendo ds zetten!
Gokje, Den bosch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:44 schreef -Japser- het volgende:
[..]
Óf dat ze de hele game collectie in die rij zetten, met de ds games vooraan ...![]()
Raad nu maar welke mediamarkt dit is![]()
het was nog met geluidje ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef Thetallguy het volgende:
Je mag geen fotos maken in de Mediamarkt, schavuit
Dan weet ik het niet moet wel en hele kleine zijn, wil je alle games in 1 rij krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef -Japser- het volgende:
Ohnee? Geen foto's, dat heb ik nergens gelezen
Nee geen Den Bosch ..![]()
Utrecht!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:44 schreef -Japser- het volgende:
[..]
Raad nu maar welke mediamarkt dit is![]()
Te arm voor en console voor thuis.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Gamen in de mediamarkt is okeeIk heb wel eens 2 uur aan een staan gamen daar met een paar lui van school
![]()
Mag je dan zo lang achter zo'n ding?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Gamen in de mediamarkt is okeeIk heb wel eens 2 uur aan een staan gamen daar met een paar lui van school
![]()
Ze zijn wel wat gewend bij de mediamarktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mag je dan zo lang achter zo'n ding?Ik probeer nooit meer dan 15 minuten ofzo te spelen want dat vind ik onbeleefd.
Mocro's? ze zien er getint uit namelijk....quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:34 schreef StefanP het volgende:
...bontkraagjes...3x raden wat voor volk het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |