abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34651612
Walg!!! dat nummer is kut en blijft heel de dag in je kop hangen!!!!! En waar ik me helemaal aan dood irriteer: http://www.staatsloterij.(...)rciallangeversie.jsp Die bank pas gewoon WEL!!!!!!!!!!!!!!!! STELLING VAN PHYTAGORAS!!!!!!!!! Domme verhuizers!!!!
...klussen...
pi_34651774
quote:
[b]Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 Die bank pas gewoon WEL!!!!!!!!!!!!!!!! STELLING VAN PHYTAGORAS!!!!!!!!! Domme verhuizers!!!!

Leg jij mij eens uit waarom die bank zou moeten passen
pi_34651915
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
.. Die bank past gewoon WEL!!!!!!!!!!!!!!!! STELLING VAN PHYTAGORAS!!!!!!!!! Domme verhuizers!!!!
pi_34652436
omdat de schuine zijde altijd langer is dan de horizontale zijde... dus als ze hem gewoon rechtzetten en dan erin schuiven past hij wellicht wel...
pi_34652675
De reden waarom ie nu ook schuin niet past, is natuurlijk omdat de zijkant nu uitsteekt...
pi_34652685
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef Thrilled het volgende:
omdat de schuine zijde altijd langer is dan de horizontale zijde... dus als ze hem gewoon rechtzetten en dan erin schuiven past hij wellicht wel...
is de bank in dit geval niet de schuine zijde dan? gzien de vloer en het muurtje een hoek van 90 graden maken.

Volgens jouw eigen redenatie zou de bank er dan dus, ookal zetten ze 'm neer en schuiven 'm, niet passen.
pi_34652949
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:29 schreef muzas het volgende:

[..]

is de bank in dit geval niet de schuine zijde dan? gzien de vloer en het muurtje een hoek van 90 graden maken.

Volgens jouw eigen redenatie zou de bank er dan dus, ookal zetten ze 'm neer en schuiven 'm, niet passen.
Ohja foutje... ben nooit zo'n ster geweest in wiskunde... en TS blijkbaar ook niet, want als hij recht zou moeten passen, past hij schuin helemaal... dus hij kan er helemaal niet in

mag ik hem nu nog uitlachen?
pi_34653160
Alles is mogelijk...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_34653312
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:38 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ohja foutje... ben nooit zo'n ster geweest in wiskunde... en TS blijkbaar ook niet, want als hij recht zou moeten passen, past hij schuin helemaal... dus hij kan er helemaal niet in

mag ik hem nu nog uitlachen?
kijk hier:

Zoals je ziet zijn de blauw blokken de bank. in schuine positie past ie niet maar als tie recht staat wel (is even groot vlak)

als het plat zou zijn geweest dan zou je me mogen uitlachen want dan zou het opgaan ja.
...klussen...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:58:49 #10
139840 Bars
Down the riverside!
pi_34653559
Er zit wel wat in.
De leuning en de onderkant van de banken steken meer uit. Die staan nu schuin.
De bank zou er wellicht inpassen als ze hem er recht ingeschuiven, maar in de andere bovenstaande redeneringen zit ook wat natuurlijk.

Edit:
Voortaan even een topic dat al lang openstaat refreshen voordat ik reageer
Alaaf!
pi_34655257
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:

[..]

kijk hier:
[afbeelding]

Zoals je ziet zijn de blauw blokken de bank. in schuine positie past ie niet maar als tie recht staat wel (is even groot vlak)

als het plat zou zijn geweest dan zou je me mogen uitlachen want dan zou het opgaan ja.
ja ik heb nooit gezegt dat die bank niet past... Alleen de stelling van pythagoras heeft er weinig mee te maken.... die stelling stelt dat de schuine zijde altijd langer is als de andere zijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')