Idd, was vlak voor onze neus bij de 1e paal zeg maar, kopte hem net naast. Maar Jevric wat toentertijd 1 op 1 zowat onverslaanbaar maar in de lucht idd niet echt betrouwbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hij kopte naast toch? Ofzo...
En zo goed vond ik Jevric niet, bij hoekschoppen en andere hoge ballen was het steeds weer billenknijpen
Qua prijs wel ja, duurste ooit voor Vitesse. 18m gulden ofzo?quote:
DeVinger en ik zaten tijdens de terugweg met een bezopen Engelsman in de trein. Hij was dermate bezopen dat ik hem haast niet meer kon verstaan, maar wel lekker doorzuipen en lullen (terwijl het spuug je om de oren vloog, je kent het welquote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Klingon het volgende:
Heb toen echt enorm gezopen met die Engelsen 's middags in Arnhem. Nummers uitgewisseld voor het geval we naar de uitwedstrijd gingen en een slaapplek nodig hadden, karaoke gezongen, sjaaltjes geruild en heel veel bierDie politie stond echt voor niks op de Korenmarkt die dag
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Voor mij was het hoogtepunt dat jaar tegen Werder in Bremen waar ik met 2700 andere Vitessenaren één groot feest hield!
Was dat niet Kalle Sone? En dan die klote wedstrijd tegen Inter thuis...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:39 schreef DeVinger het volgende:
en de grote kans van Rojer op 1-1.
Vanavond komen er ook een zooi Spanjaarden bij voor Real-Arse en morgenavond wordt t ook leuk daar.. Ieren en Spanjaarden gaan O'Connells bezetten voor Chelsea-Barca! Leuke pub en geweldig volk idd, die Ieren!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef Klingon het volgende:
Zat zaterdag in de Ierse pub in Arnhem (O'Connells) naar Liverpool - Manchester United te kijken. Heb me echt vermaakt daar met al die Engelsen en Ieren, wat een zuipschuiten en wat een fanatieke voetballiefhebbers
Ik kijk nog regelmatig de wedstrijd Bremen - Vitessequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:10 schreef Smeich het volgende:
Vette goal van Claessens toen zeg!!
[..]
Was dat niet Kalle Sone? En dan die klote wedstrijd tegen Inter thuis...
Mooie tijd.... en die begin jaren 90 dan.. Real Madrid en Parma (toen het nog heel wat was) mogen ontvangen op Monnikenhuize.. kheb die wedstrijden nog op videoband![]()
Idd! Echt bij elke corner vrees ik opnieuw, dat is nu nog steeds. Ik ben erg benieuwd naar het aantal uitgespeelde tegendoelpunten/tegendoelpunten uit dode spelmomenten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef DeVinger het volgende:
Jevric kreeg 1.5jaar voordat hij vertrok een boodschap van god dat hij ook uit moest komen bij dode spel momenten, sindsdien keepte hij perfect. Alleen heeft hij daar heel wat jaren over moeten doen voordat hij zich dat realiseerde, en dat was erg frustrerend als je op de tribune zat.
O´Connels! Das mijn stamcafé! We dachten er ook over na om naar de wedstrijd te gaan... We hebben het toch maar een keertje geskipt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef Klingon het volgende:
Zat zaterdag in de Ierse pub in Arnhem (O'Connells) naar Liverpool - Manchester United te kijken. Heb me echt vermaakt daar met al die Engelsen en Ieren, wat een zuipschuiten en wat een fanatieke voetballiefhebbers
same here! Alleen beetje jammer dat ze vrijdag niet de wedstrijden uit wilden zenden ivm hooliganism...quote:
Hallo, zit ik met mijn kont een stoeltje van 7.500 euro warm te houden?quote:Fans bezorgen Vitesse 6 ton schade
Aanhangers van Vitesse hebben hun eigen club met een schadepost van ongeveer zes ton opgezadeld. Tijdens de voetbalwedstrijd Vitesse-FC Twente (1-2) werden eerder deze maand tachtig stoeltjes vernield in Gelredome, tot ergernis van Vitesse’s algemeen directeur Paul van der Kraan. Hij dreigt de fanatieke aanhang op de Zuid-tribune, waar de meeste vernielingen plaatshadden, met een prijsstijging. „Gelukkig werd er bij het latere duel met PSV niets vernield.
is inclusief montage- en demontage uren, voorrijkosten en BTWquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hallo, zit ik met mijn kont een stoeltje van 7.500 euro warm te houden?![]()
(600.000 / 80 = 7.500)
Nou, ze worden wel bestraft als ze hun boekje te buiten gaan: kaarten pakken kost geld voor hun namelijk. En de supporters die de stoeltjes gemold hebben, zijn ook hun boekje te buiten gegaan, dus die mogen daarvoor bestraft worden. 6 ton is wel gigantisch veel, daar mag Vitesse wel even duidelijk over worden waarom die kosten zo hoog zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef brighton het volgende:
Eens kijken wat het kost als wij de play offs niet halen...gaan de spelers en trainer daar dan ook voor opdraaien?
Dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef Lionheaad het volgende:
dan zal het wel een factor foutje zijn....schade zo'n 6000 euro???
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:53 schreef Lionheaad het volgende:
En dan het stadion verkopen voor het schamele bedrag v an 20.000.000
Kunnen ze beter alleen de stoeltjes verkopen en overal sta-plaatsen van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |