Daar moeten we dan eerst weer een nieuw topic voor opzetten en het idee een beetje op papier hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Overigens denk ik wel dat als je dat idee verder gaat uitdiepen, dat je wel reservemensen op de lijst moet hebben voor er maar 1 iemand gaat en dat die dan het huisje kan betalen.
En... ik denk dat het wel een beetje voor de vaste mensen moet zijn. Geen fotografen die zich opeens hier melden of modellen.
Of zie ik dat verkeerd???
Lijkt me een cool planquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef Kleintje het volgende:
ff serieus... als er in België zoveel mooie locaties zijn..
Je kan zo'n 'landhuis' in België huren.
Als je dat nou met een man of 10 doet, dan kan je elkaar tot vervelends toe fotograferen, jouw ding met die van anderen vergelijken, veel zuipen en lachen.
Als je het dan in de buurt van Spa doet, dan heb je de ardennen, dan kan je leuke autocrosdingen fotograafdingesen, mooie omgeving en ook mooie gebouwen.
Idee???
Wie weet is er iemand in Travel die er een leuke locatie weet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me een cool planDat wordt dan de eerste FOT-buitenland-meet
Het reserveren nadat iedereen betaald heeft. Als je dan plots niet kan heb je pech gehad tenzij jij je plek aan iemand anders kan verkopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Overigens denk ik wel dat als je dat idee verder gaat uitdiepen, dat je wel reservemensen op de lijst moet hebben voor er maar 1 iemand gaat en dat die dan het huisje kan betalen.
En... ik denk dat het wel een beetje voor de vaste mensen moet zijn. Geen fotografen die zich opeens hier melden of modellen.
Of zie ik dat verkeerd???
Als jij je idee even naar mij postduift, dan kan ik eens kijken of jou idee met het plan van Mauro en mij overeenstemt. (Voor we de boel hier dumpen en mensen er mee aan de haal gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:05 schreef Kleintje het volgende:
Ik zal het idee even een beetje verder uitdiepen.
Maar rond welke tijd lijkt het een goed idee?
Geen hoogseizoen, maar je moet wel een beetje weer hebben.
september???
Die in mijn profiel bij MSN adres staat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef Kleintje het volgende:
welk postduif adres???
Ik heb op dit moment een tophuis gevonden.
Alleen moeten we dan wat mensen uitsluiten. Mag daar maar 1 huisdier mee.
Kinderen slapen bij de ouders op de kamer. Tuurlijk ga je meequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef Kleintje het volgende:
postduif is onderweg.
Ik wil dit best verder uitdiepen, onder de voorwaarde dat ik dan bij die 10 personen hoor die mee mag(of ik moet als huisdier tellen).
Klinkt goed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:29 schreef Kleintje het volgende:
hmmmz, in de buurt van antwerpen... is dit wat???
Begane grond: 1 hal, 1 zitkamer (open haard, CD, HIFI set), 1 eetkamer, 1 keuken (oven, magnetron, vaatwasser), 2x WC, 1 speelkamer (TV, DVD), 1 bijkeuken, 2x garage. Op de 1e verdieping: 1 slaapkamer (2-pers. bed, ligbad, 2 x wastafel, WC, bidet), 1 slaapkamer (1-pers. bed, wastafel), 1 slaapkamer (2-pers. bed, wastafel), 1 slaapkamer (1-pers. bed, 2-pers. bed, douche, wastafel), 1 slaapkamer (2-pers. bed), 1 slaapkamer (2-pers. bed, wastafel), 1 badkamer (ligbad, douche, wastafel), 1 badkamer (douche, wastafel, WC), 1 WC. Algemeen: droger, wasmachine, dekbed(den) aanwezig, verwarming (CV), terras, tuin, tuinmeubilair, BBQ, zwembad.
Ik neem aan dat jij deze al claimt: "(2-pers. bed, ligbad, 2 x wastafel, WC, bidet)"quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:39 schreef Kleintje het volgende:
Moeten dan wel wat stelletjes komen
Er zijn toch wel wat 2 persoonsbedden.
Dus wellicht moeten we enkele mensen aan elkaar koppelen.
Sub en RonaldV vond ik het samen wel uitermate geschikt doen..
deze is erg mooi... erg geschikt voor mooie foto's.
Weekend van vrij-ma komt dit huis met 10 personen op 122 euro per persoon neer...
(edit) huis is groot genoeg om meer mensen met luchtbed te laten slapen.
Het bedrag is incl. btw. + schadeverzekering.
Excl. reis- en annuleringsverzekering. Excl. schoonmaakkosten en energiekosten. Dit verscheelt per regio + huis.
Nou niet gelijk gaan roepen dat het te duur isquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
ownee dat vind ik veel te duur hoor
count me out...
Heel toevallig is er in mei weer eentjequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:49 schreef Ymke het volgende:
Ik zou best eens een keer mee willen met een modellen meet , maar dan wel gewoon een dagje en in Ned. Er zijn toch zat mooie lokaties?
*Mee Claimtquote:
We zijn goed bezig met meetsquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef Ymke het volgende:
Ik heb geen overzicht meer op alle topicsHet loopt allemaal zo door elkaar
je hebt een mail met mijn ideeënquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga hier zo een apart topic over openen.
Heb al het een en ander bekeken.
Een mooie en betaalbare gevonden.
Mooi ingericht, met piano, dus ook altijd leuk voor fotoshoots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |