ja allemaal al geprobeerd, 90% reageert niet of is fake en de andere 10% komt niet over een met de prijs. Heb hier op fok al paar biedingen gedaan maar wil ook niet echt lukken. Het liefst wil ik de witte psp, daar wil ik wel 200 voor neer leggen mits pakket compleet. hoeven dan geen spellen bij te zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
marktplaats, ebay, 2dehands, tweakers??
Ow ja, allemaal met .nl
Een nieuwe witte psp kost 299 bij futurezone in Rotterdam gewoon op voorraad, heb al geinformeerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:39 schreef Netsplitter het volgende:
Een witte voor 200 kan je denk ik wel vergeten...
Die zijn aardig gezocht en lopen op tot meer dan 300...
Ik had geluk op marktplaats, eentje met spellen een concert (of zoiets) voor 230...
Het beste wat je kan doen op marktplaats is diegene die 'm aanbied direct een mailtje sturen ipv te gaan bieden...
Werkt top, zo heb ik het ook gedaan.
Prima, mail me tegen die tijd maar even op het adres in m'n profiel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:38 schreef Icemen het volgende:
@ Sterkstaaltje: klinkt goed, ik wacht even andere reacties nog af. (einde deze week neem ik beslissing)
@ American-Nightmare: waarschijnlijk wil je er meer dan 250 voor hebben schat ik zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |