ik neem aan dat de school die heeftquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:56 schreef Kolkie het volgende:
Je moet nog de vraag mbt homologatiepapieren beantwoorden. Leuk project, zeker een veelgeziene auto op de nederlandse rally(sprint)paden en da's niet voor niks
! Laat de rest maar lullen
(hoewel het natuurlijk een lelijk hok blijft, maar het gaat bij rally meer om het rijden dan om de looks). Wordt de carrosserie nog doorgelast eigenlijk?
ik weet dat je ervaring met auto's hebt, maar ik bedoelde dus ervaring met motoren die niet meer willen starten omdat de klepstotertjes niet leeg zijnquote:
Hoe zou ik anders kunnen weten dat het extreem lang kan duren....quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet dat je ervaring met auto's hebt, maar ik bedoelde dus ervaring met motoren die niet meer willen starten omdat de klepstotertjes niet leeg zijn
denk alleen dat ze op school niet zo blij zijn wanneer we de hele werkplaats wit kalkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef RallyAstra het volgende:
Als ik jullie was zou ik gewoon de autozelf spuiten, gewoon ff kaal schuren potje wit halen compressor aan en spuiten maar, deden zijn ook vaak zat. En je kunt ook nog op de kit gewicht besparen alle pit en tectil verwijderen scheelt je een kilo of 15 homologatie gewocht van een Astra c20xe zit op een 1000 kilo denk dat een NE op hetzelfde gewicht zit of er 20 kilo onder. Sper zou wel te regelen zijn alleen vind je ze bijna 2e hands niet nieuwe sper ligt zo ronde de 1100 euro van quaife.
dan moeten we bijna midden op straat gaan staan... ik denk dat oom agent dat ook erg leuk vindquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef RallyAstra het volgende:
Kun je zo buiten spuiten als het keer mooi weer isstofjes enzo in je lak is toch niet erg tis een rallyauto he
Op die foto hier onder zie je de draad einden die je allemaak van je carosserie moet af slijpen
zijn er 100/110 ofzo kun je wel weer na gaan wat dat met gewicht doet
wil je concureren met die andere 8 kleppers moet je echt zo minimaal mogelijk gewicht hebben om maximaal te kunnen scoren. Wat voor kooi gebruiken jullie ? chromo ? of gewoon staal
[afbeelding]
juist.... lak = gewichtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef Kolkie het volgende:
Niet om je aan te vallen maar ik denk (lees: ik vind) dat jij eens met de schoolleiding moet gaan praten; je wilt een winnerscar of je wilt het niet.
achja zoals je wel weet was mn stage ook super tofquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:51 schreef jayke het volgende:
Patser GT![]()
Verder puik projectje, is weer es wat anders dan stage he![]()
wel KNAFquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:25 schreef Youp het volgende:
[..]
nadeel is dat t niet FIA gekeurd is dan
misschien dat wel langs mekaar heen praten, met KNAF bedoelde ik Autocross en geen Rally...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef Youp het volgende:
hmmz, dat is nieuwwe hebben namenlijk wel de materialen, gereedschappen en de kunde om zoiets te maken...
vreemd dat de school het dan gesponsored heeft
ja idd, wij doen dus rallyquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
misschien dat wel langs mekaar heen praten, met KNAF bedoelde ik Autocross en geen Rally...
valt allebei onder de KNAF beetje stom van me geformuleerd![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef Herr.Flick het volgende:
maak die foto's eens wat kleiner, het kijkt klote als je dit topic opent, het blijft de 1e 10 a 20 seconden maar op en neer vliegen op je scherm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |