abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34645815
Wilde al een tijdje een sapcentrifuge, nou heb ik er eindelijk een gevonden die aan mijn eisen voldoet en niet te duur is. Bij OTTO.
Ik denk lekker makkelijk.. Ik vul mijn bestelling in op internet. Krijg ik ineens een melding dat ik in verband met hun voorwaarden niet via internet kan bestellen dat ik maar moet bellen
nog een paar keer geprobeerd (k dacht dat het wel een foutje zou zijn) maar het lukte nog steeds niet..

Toch maar bellen dan. Ik heb eerst een hele tijd gewacht totdat ik iemand aan de lijn kreeg. Om dan doodleuk te horen te krijgen dat ik niet via internet kan bestellen omdat ik nog nooit iets besteld heb boven de ¤75,00
Vreemde regeling naar mijn idee..

En ik deed mijn bestelling telefonisch, krijg ik ook nog eens te horen dat de levertijd 10 dagen is (terwijl op internet toch echt 24 uur staat)

m'n hele humeur weer verpest vandaag
bah bah bah
pi_34645852
Als ze je zo pauperig behandelen, waarom heb je dan toch de bestelling gedaan?
٩๏̯͡๏)۶
pi_34645938
Aan de ene kant Duh.

Er zal vast een hoop mis gaan, als ze iedereen maar toelaten om iets duurs te bestellen.
Er zullen vast mensen zijn die iets bestellen onder iemand anders zijn of haar naam en dan zogenaamd een dagje gaan wandelen met de hond, wachtend op de postbode om het otto-pakketje over te nemen. "Oh, is dat het pakje voor Mevr. van Daal?" "Ja" "Oh, dat ben ik, geef maar hoor"

En weg geld van Mevr. van Daal!

Moet je sowieso niet lid worden/zijn om iets te kunnen bestellen? Want het werkt toch met een klantnummer?
pi_34645943
Ga naar weghkamp.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34646100
ik heb een klantnummer en ik heb ook al wel ooit eens wat kleding besteld bij otto (wel gewoon via internet) en dat kwam dus niet boven de 75 euro uit, en daarom mag ik nu niet meer via internet bestellen.

Ik heb op internet gewoon ingelogd met mijn inlogcode en wachtwoord/geboortedatum en dan kunnen ze precies mijn gegevens zien waar het de vorige keer ook naar toe gestuurd is en alles goed is gegaan (behalve dat ze 1 ding niet meer konden leveren)

Ook de sapcentrifuge komt niet boven de 75 euro uit (49,99)

Het komt zo op mij over van bestel er maar wat meer artikelen bij dan mag je weer lekker via internet bestellen anders moet je maar lekker een hele tijd aan de telefoon hangen om iets te kunnen bestellen.. bah

En dat ik het alsnog daar besteld heb komt omdat het zelfde aparaat bij de wehkamp 20 euro duurder was, en da vind ik toch nog best veel..
maar volgende keer bedenk ik wel twee keer voor ik bij otto iets bestel ja..
pi_34646151
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef hilliebillie het volgende:
ik heb een klantnummer en ik heb ook al wel ooit eens wat kleding besteld bij otto (wel gewoon via internet) en dat kwam dus niet boven de 75 euro uit, en daarom mag ik nu niet meer via internet bestellen.

Ik heb op internet gewoon ingelogd met mijn inlogcode en wachtwoord/geboortedatum en dan kunnen ze precies mijn gegevens zien waar het de vorige keer ook naar toe gestuurd is en alles goed is gegaan (behalve dat ze 1 ding niet meer konden leveren)

Ook de sapcentrifuge komt niet boven de 75 euro uit (49,99)

Het komt zo op mij over van bestel er maar wat meer artikelen bij dan mag je weer lekker via internet bestellen anders moet je maar lekker een hele tijd aan de telefoon hangen om iets te kunnen bestellen.. bah

En dat ik het alsnog daar besteld heb komt omdat het zelfde aparaat bij de wehkamp 20 euro duurder was, en da vind ik toch nog best veel..
maar volgende keer bedenk ik wel twee keer voor ik bij otto iets bestel ja..
Wat raar. Volgens mij heb ik zelf ook niet echt vaak iets boven de 75 euro besteld.
Nu bestel ik dan wel onder mijn moeders naam, want zij is al 20 jaar lid ofzo.

Nog nooit geen problemen mee gehad.

Ik zou, als ik jou was, een klacht indienen. Wie weet krijg je er wat leuks voor terug
pi_34646660
Ik heb net een email verzonden naar Otto,
Ik ben erg benieuwd naar de reden waarom internetbestellen niet mogelijk is voor mij en waar dat het in hun voorwaarden genoemd staat dat dat niet kan
quote:
Hallo Otto klantenservice,

Ik probeerde vandaag bij jullie iets te bestellen via internet, namelijk de powerjuicer mr. magic. Maar dit lukte niet en ik kreeg een foutmelding dat ik volgens jullie voorwaarden niet kan bestellen via internet en ik de klantenservice maar moest bellen.
Daar kreeg ik te horen dat ik niet via internet kan bestellen omdat ik nog nooit een bestelling gemaakt heb van boven de 75 euro.

Graag zou ik willen weten waar dit vermeld staat in de voorwaarden (zoals bij de foutmelding wordt weergegeven) want ik kan het zo snel niet terug gevonden krijgen. En ook zou ik graag de reden willen weten waarom dit ingesteld is. Het gebruikersgemak gaat er naar mijn idee erg op achteruit.

Een internet bestelling is namelijk veel sneller (telefonisch zit je al snel 10 minuten in de wacht) en goedkoper.

Ook staat er op internet aangegeven dat wanneer je besteld met je servicenummer deze sapcentrifuge binnen 24 uur in huis is. Telefonisch kreeg ik te horen dat het tot 10 dagen duurt voor ik de bestelling in huis heb.

Ik vind deze informatie erg tegenstrijdig en zou graag willen weten hoe dat dat komt, aangezien ik niet op internet kan bestellen met mijn servicenummer en telefonisch dit nummer gewoon het doorgegeven. Waarom kan het dan niet.

Ik hoop graag spoedig antwoord te krijgen op mijn vragen.
De stap om producten bij Otto te bestellen is zo een stuk groter wanneer ik telefonisch moet bestellen, dit vind ik erg jammer.

groeten Hilliebillie


[ Bericht 0% gewijzigd door hilliebillie op 31-01-2006 15:10:30 ]
pi_34646732
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:12 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb net een email verzonden naar Otto,
Ik ben erg benieuwd naar de reden waarom internetbestellen niet mogelijk is voor mij en waar dat het in hun voorwaarden genoemd staat dat dat niet kan
[..]
Ik zou je achternaam even weghalen. We zitten immers op het wereld wijde web met allemaal enge mannetjes

Maar verder een nette mail hoor.
pi_34687166
Ik heb een reactie gekregen, vraag me nu alleen nog af wat ze bedoelen met dat toetsen nog maar eens mailen. Ik vind het nog steeds een vaag verhaal
quote:
Geachte mevrouw hilliebillie,

Hartelijk dank voor uw email.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak ik zal u proberen uit teleggen waarom u (nog)
niet via internet kunt bestellen.Het is namelijk zo dat bij een bestelling boven de 75 euro een klant getoetst wordt.En dat is dus bij u nog niet gebeurt pas als een klant getoetst is kan hij gebruik maken
van de 24 -uurs service en internet bestellen.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben

Met vriendelijke groet,

Jessica van Amelsvoort
Otto klantenservice
pi_34688311
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:07 schreef hilliebillie het volgende:
vraag me nu alleen nog af wat ze bedoelen met dat toetsen
Ongetwijfeld een toets of je wel kredietwaardig bent.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')