Wat raar. Volgens mij heb ik zelf ook niet echt vaak iets boven de 75 euro besteld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef hilliebillie het volgende:
ik heb een klantnummer en ik heb ook al wel ooit eens wat kleding besteld bij otto (wel gewoon via internet) en dat kwam dus niet boven de 75 euro uit, en daarom mag ik nu niet meer via internet bestellen.
Ik heb op internet gewoon ingelogd met mijn inlogcode en wachtwoord/geboortedatum en dan kunnen ze precies mijn gegevens zien waar het de vorige keer ook naar toe gestuurd is en alles goed is gegaan (behalve dat ze 1 ding niet meer konden leveren)
Ook de sapcentrifuge komt niet boven de 75 euro uit (49,99)
Het komt zo op mij over van bestel er maar wat meer artikelen bij dan mag je weer lekker via internet bestellen anders moet je maar lekker een hele tijd aan de telefoon hangen om iets te kunnen bestellen.. bah
En dat ik het alsnog daar besteld heb komt omdat het zelfde aparaat bij de wehkamp 20 euro duurder was, en da vind ik toch nog best veel..
maar volgende keer bedenk ik wel twee keer voor ik bij otto iets bestel ja..
quote:Hallo Otto klantenservice,
Ik probeerde vandaag bij jullie iets te bestellen via internet, namelijk de powerjuicer mr. magic. Maar dit lukte niet en ik kreeg een foutmelding dat ik volgens jullie voorwaarden niet kan bestellen via internet en ik de klantenservice maar moest bellen.
Daar kreeg ik te horen dat ik niet via internet kan bestellen omdat ik nog nooit een bestelling gemaakt heb van boven de 75 euro.
Graag zou ik willen weten waar dit vermeld staat in de voorwaarden (zoals bij de foutmelding wordt weergegeven) want ik kan het zo snel niet terug gevonden krijgen. En ook zou ik graag de reden willen weten waarom dit ingesteld is. Het gebruikersgemak gaat er naar mijn idee erg op achteruit.
Een internet bestelling is namelijk veel sneller (telefonisch zit je al snel 10 minuten in de wacht) en goedkoper.
Ook staat er op internet aangegeven dat wanneer je besteld met je servicenummer deze sapcentrifuge binnen 24 uur in huis is. Telefonisch kreeg ik te horen dat het tot 10 dagen duurt voor ik de bestelling in huis heb.
Ik vind deze informatie erg tegenstrijdig en zou graag willen weten hoe dat dat komt, aangezien ik niet op internet kan bestellen met mijn servicenummer en telefonisch dit nummer gewoon het doorgegeven. Waarom kan het dan niet.
Ik hoop graag spoedig antwoord te krijgen op mijn vragen.
De stap om producten bij Otto te bestellen is zo een stuk groter wanneer ik telefonisch moet bestellen, dit vind ik erg jammer.
groeten Hilliebillie
Ik zou je achternaam even weghalen. We zitten immers op het wereld wijde web met allemaal enge mannetjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:12 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb net een email verzonden naar Otto,
Ik ben erg benieuwd naar de reden waarom internetbestellen niet mogelijk is voor mij en waar dat het in hun voorwaarden genoemd staat dat dat niet kan
[..]
quote:Geachte mevrouw hilliebillie,
Hartelijk dank voor uw email.
Allereerst mijn excuses voor het ongemak ik zal u proberen uit teleggen waarom u (nog)
niet via internet kunt bestellen.Het is namelijk zo dat bij een bestelling boven de 75 euro een klant getoetst wordt.En dat is dus bij u nog niet gebeurt pas als een klant getoetst is kan hij gebruik maken
van de 24 -uurs service en internet bestellen.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben
Met vriendelijke groet,
Jessica van Amelsvoort
Otto klantenservice
Ongetwijfeld een toets of je wel kredietwaardig bent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:07 schreef hilliebillie het volgende:
vraag me nu alleen nog af wat ze bedoelen met dat toetsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |