als je binnen 7 dagen ruilt heb je daar niks mee te maken ( sommige dingen uitgezonderd)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:08 schreef Lod het volgende:
Vooral leuk als je alleen mag ruilen indien de verpakking onbeschadigd is
moet je nagaan als je bejaard bent.. of reuma hebt oid..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef outcast_within het volgende:
Je kunt ze wel openmaken enzo. Maar daar gaat het niet om.
Het is gewoon irri dat gepiel om zo'n ding open te krijgen.
Tot zover de kleine ergenis van vandaag
Wat lul je nou, vroeger had je niet eens opladers en wekkerradio's.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:53 schreef outcast_within het volgende:
Opladers, koptelefoons, wekkerradioos.
Allemaal van die verpakkingen van plastic die je met een schaar open moet forceren.
Baggervroeger kreeg kon je gewoon met de hand dingen open krijgen
![]()
Klopt, ik vind het wel een puik systeem.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef petre86 het volgende:
sealen heet het toch? lekker aan elkaar vast smelten voor een sterke sluiting
Alsof geseald plastic de enigste manier is om iets in te pakken .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
En als ze het niet deden was je hier aant huilen dat je product beschadigd was omdat het niet goed verpakt was
Goed idee zo''n openklikverpakking met slot.quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:58 schreef NoBody122 het volgende:
Dat zijn idd heel irritante verpakkingen, vreemd dat je die niet gewoon open kunt 'klikken' oid
quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goed idee zo\\\'\\\'n openklikverpakking met slot.![]()
Blisterverpakkingen hebben tegenwoordig ook aan de achterkant plastic.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef _Denker het volgende:
Je kunt ze toch vrij makkelijk openmaken op het gedeelte waar de blister vast zit aan het karton, door middel van nietjes of iets dergelijks.
En het heeft 7 maanden geduurd voordat je ergernis voldoende gezakt was zodat je dit kwijt kon in dit topic?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Rejected het volgende:
Jaaaaaaaaa hier erger ik me ook altijd aan! Ontzettend irritant.......!
Maar nu weet ik dus waarvoor het is!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:31 schreef Lod het volgende:
[..]
En het heeft 7 maanden geduurd voordat je ergernis voldoende gezakt was zodat je dit kwijt kon in dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |