Voor de engelssprekenden: Psylo, White Widow, Skunk, Northern Light, Orange Bud and Silver Haze.
Naast HexenBrew zijn ook verplicht: Wyborowa, MonteZuma Gold Tequila, Mezcal-with-the-worm, Strathislah Glenlivet 15 years old, en Boeren Slivovica
Tot dan
Oma Borgia,
buiten het potje thee zal ik ook nog lemon bacardi en JD meebrengen, recentelijk meegesmokkeld uit het Iberische land.
Dus visjes vangen en stropen kan best, mits niet meteen de hele zee wordt leeggevangen en al het wild in 1 x wordt gevangen. Er moet natuurlijk nog steeds een normale aanwas van leven zijn.
Oma Borgia, ga maar lekker vischkoekjes bakken, ik ben een tijdje geleden al in de Zwevende Hemel aangekomen en heb met verwondering rondgekeken.
Ik zag zelfs dat ik al een plek heb in de stamboom.
Voel je je een beetje thuis bij de Onderhuurders, Tweet? Ik zag je daarstraks wat verloren ronddolen in de catacomben van het Paleis van d'Isla Familia.
Wij zijn wel langer van stof, jullie zijn typische Oneliners. Is dat de streektaal hier?
Het begrip onderhuurders kennen we hier niet. Iedereen is van harte welkom op welk deel van het eiland dan ook. Wees alleen alert op spooktopics, als dat gebeurt ben je ook je registratie kwijt. Is een paar van ons al een paar keer overkomen.
Daarom is het ook beter om bij 50 posts naar een nieuw deel te gaan.
Verder zijn we hier ook gek op het tellen van onze aantallen posts. Wat dat betreft ben ik nog een redelijke newbie, vergeleken bij de diehards van het eerste uur. Er staat wel 17 mei in mijn profiel, maar moet eigenlijk zijn 23 maart. Dus vind ik dat ik het nog zo slecht niet gedaan heb.
Was deze tekst lang genoeg Oma?
Heeft u nog meer vragen, stel ze gerust.
Borgiah
Please?
Ik kan me niet alle details meer exact herinneren, maar heb 't gevoel dat ik iets heel enerverends met Oma Borgia heb gedaan vandaag, ik gloei er nog van! Ik ga eerst maar even zwemmen om wat af te koelen...
Maar over die boomzolder heb ik al wat gehoord, en daar wil ik best even met je rommelen, of eeh 'spelletjes' doen en zo.
Enne, we waren al familie, he? Dus dan zit 't wel goed lijkt mij. Ik zal er zijn hoor!! Zorg jij voor de 'spulletjes'?
* Cynix ® is gek op spelletjes!!.
quote:
op 06-11-2000 om 09:13 PM schreef Borgia het volgende:
Met het natuurbeschermingsbeleid van Broekie vrees ik toch wel dat we hier een pirateneiland moeten gaan worden. Of smokkelaars. Alles liever dan hier een filiaal neerzetten van de Ene die op Zijn kleintjes past.
Liever crimineel dan multinationaal.
Goh, ik vind multinationaal al een misdadig schandaal.
Helemaal mee eens, Borgia, die anarchistische noot moet ons als rechtgeaarde bewoners van een piraten-nest als amsterdam toch bekend klinken.
Ik heb deze HexenKring echter bij uitzondering bezocht voor een belangrijke oproep tot een Sabbath (let op de "h" aan 't eind). Het blijkt nl. dat het aloude Bus-Forum de bakermat van velen onzer,
begint te lijden aan verval en juist op dat kritiek moment, banale invallen van minder goed gezinde lieden.
Moge ik U, Hexen van FOK!, eraan herinneren dat iedere magische creatie (zoals de zeer gewaardeerde sfeer op het BusForum) dient vergezeld te gaan van een termijn en een moment van dis-creatie ? Eventueel gevolgd door een transformatie, maar één en ander wel steeds volgens de Wetten der Creatie, onontkoombaar voor elke Covent, de naam waardig.
Iets profaner gezegd: het BusForum heeft behoefte aan een magische ingreep, gedragen door een vastbeloten en gerichte Intentie,
en daarvoor is een vereniging van gedachten en verlangens nodig, zonder aarzelen ten toon gespreid.
Hexen van het eiland,
wendt uwe bezemstelen hierwaarts en vergadert, spreekt U uit, opdat geruimd wordt wat niet langer dient, en bewaard wat tijdloos is.
* Moor dankt voor Uw aandacht en groet de Kring.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 12 Juni 2000).]
Steek van Wal. (da's handig op een eiland)
De Stamvader der gypsy FOK!kers heeft gesproken.
Ha die Pa, kom je fijn voorlichting geven?
Ik heb mijn pentagrammetje al om.
Heb je de Ultieme Werken al behandeld?
En wat de stoorzenders van de Bus betreft: daar denken we hier zelfs niet aan. Al dat licht, al die boomkruintjes, al dat heerlijke plons- en vruchtwater.
Ik heb het vreselijk naar mijn zin in boom 5 en de sheltertjes eronder. Kom je eens langs om de voorlichting te vernieuwen? Ik moet nodig weer eens ingewijd worden.
quote:
op 06-13-2000 om 12:52 AM schreef Borgia het volgende:Ik heb het vreselijk naar mijn zin in boom 5 en de sheltertjes eronder. Kom je eens langs om de voorlichting te vernieuwen? Ik moet nodig weer eens ingewijd worden.
* Moor is voor de gelegenheid ge-shapeshift in zijn creepy-clown-cover, en nodigt Borgia uit voor een warme duik in het plaatselijk zwembad....
Shall we, my dear ?
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 13 Juni 2000).]
* Moor bladert intussen nerveus in oude perkamenten geschriften en prevelt allerlei mantrams....
Moor ik ben eruit hoor.
Ja hoeft niet meer te bladeren in je oude boeken. Wat op je foto te zien is is de nageboorte. Geen wonder dat je schrok.
Ik ben nog werpende, maar 't komt er moeizaam uit. Heeft Speed al een mams? Ik hou van dwarse ongezeglijke kindjes, die kan ik fijn in de lianen binden en corrigeren. Leuk educatief werkje. 'k doe 't graag!
------------------------------
wonder boven wonder
twee scheuren in een boot
en nog gaat hij niet onder.
J.v.d.Vondel
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 13 Juni 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |