Had ie ook gewoon lief kunnen vragen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:21 schreef MarkyB het volgende:
Dat is een teken van God om je van de straat te houden
Na 2 dagen bed wil je soms wel eventjes iets andersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:27 schreef ruftie78 het volgende:
als je trouwens met je zieke kop achter een pc kan zitten ben je wat mij betreft al een stuk beter.
Heb je die scooter nou al nagedaan??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
Wees blij, je kunt wel lekker uitslapen
doodgaan moet je toch een keer.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik hoop voor je dat het niet de dodelijke variant van de Vogelgriep is.
ik ook niet de afgelopen 4 jaar, maar nu wel weer in eens.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef Merkie het volgende:
Heb ik nou echt nog nooit gehad he, echt griep. Of je moet een beetje snotteren griep noemen.
De titel suggereerd influenzaquote:
Inderdaad; zal wel een ordinaire verkoudheid zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:45 schreef Marjan_K het volgende:
als je echte griep heb (en dan niet de griep die iedereen griep noemt maar niet echt griep is) dan ben je wel een week of 2 uit de running met hoge koorts spierpijn etc en dan heb je echt geen zin in iets anders dan in je bed hangen ook niet na 2 dagen...
maar toch beterschap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |