Niks van waar dusquote:
Je ziet hem echt eerst kijken van 'Wat the fuck hoor ik daar?' Daardoor hoorde hij de verslaggever niet meer en zei 'Sorry, wat zei je?', om vervolgens toch weer naar die jongens te kijken en inderdaad die bewuste woorden te zeggen. Alleen zei hij het een beetje zacht, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://media.rtvnh.nl/ramgen//AV/NH-Sport/200601022_NH-Sport.rm
Dit is het bewuste filmpje, met rond de 35e minuut VDV.
"Moet je nou debiel, moet je een paar tikken hebben?"![]()
Het waren ook wel een stel zielige gasten zeg . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je ziet hem echt eerst kijken van 'Wat the fuck hoor ik daar?' Daardoor hoorde hij de verslaggever niet meer en zei 'Sorry, wat zei je?', om vervolgens toch weer naar die jongens te kijken en inderdaad die bewuste woorden te zeggen. Alleen zei hij het een beetje zacht, geloof ik.
Iets in de richting van 'Sylvie is een hoer' ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
Wat zeiden ze dan?
"Sylvie is de hoer van amsterdam"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
Wat zeiden ze dan?
Kom op, het waren Twentenaren. Hoeveel boerser wil je het hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Het waren ook wel een stel zielige gasten zeg . . .
Staat daar gewoon een interview te geven en dan krijg je dat naar je hoofd geslingerd.
Ik kan dat soort dingen echt niet begrijpen, dan zit je verstand toch echt ergens in je kleine teen.
Ow ja, zonder Amsterdam, dat kon ook ja . . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Iets in de richting van 'Sylvie is een hoer' ofzo.
Zonder het filmpje te zien kun je toch al wel raden wat ze zeiden....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
Wat zeiden ze dan?
Dan nog kun je gewoonweg niet zoooo dom zijn, of halen zij nu juist het landelijk gemiddelde zo sterk omlaag?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kom op, het waren Twentenaren. Hoeveel boerser wil je het hebben?
Vooral dat laatste zeiden ze dus echt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zonder het filmpje te zien kun je toch al wel raden wat ze zeiden....
Sylvie is de prostituee (2x) en daarna iets van: 'maar ze ziet er wel lekker uit' ofzo....
Ga nog maar eens goed luisteren dan....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zeiden ze dus echt niet.
Overigens wel cool wat VdV daarna tegen die interviewer zei: 'Ja sorry, ze hadden het over mijn vrouw he.'
Ik had best met van der Vaart te doen, omdat ie toevallig bij Ajax speelde (waar andere supporterskernen een gruwelijke hekel aan hebben) en toevallig een vrouw heeft die van glitter en glamour houdt krijgt hij dat soort verwensingen naar zijn hoofd geslingerd, zoiets vind ik echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Het waren ook wel een stel zielige gasten zeg . . .
Staat daar gewoon een interview te geven en dan krijg je dat naar je hoofd geslingerd.
Ik kan dat soort dingen echt niet begrijpen, dan zit je verstand toch echt ergens in je kleine teen.
quote:Ajax en Maxwell ontbinden contract
Amsterdam, 30 januari 2006
Ajax en Maxwell Scherrer Cabelino Andrade hebben overeenstemming bereikt over het ontbinden van het contract met de Braziliaan. Het contract, dat liep tot en met juni van dit jaar, wordt in goed overleg ontbonden per 1 februari 2006.
Maxwell stond sinds 2001 onder contract bij Ajax en speelde in totaal 114 competitiewedstrijden voor Ajax in de Eredivisie. Tevens speelde de verdediger 23 wedstrijden in de UEFA Champions League. In totaal wist de 24-jarige Maxwell tien maal te scoren.
Het lijkt een sport om als supportesschare het meest kwetsend te zijn en de officials grijpen helaas niet in en daar ligt de kern van het probleem volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Valt wel mee dat van vd vaart, toen de vrouw van van gaal net overleden was werd er toch ook vanalles naar hem geroepen? "Van Gaal is alleen" en "van Gaal had een kankerwijf" is nog altijd de ultieme belediging, ik had destijds als ik hem was het team van het veld gehaald...
Kolere, serieus? Afschieten dat soort tuig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Valt wel mee dat van vd vaart, toen de vrouw van van gaal net overleden was werd er toch ook vanalles naar hem geroepen? "Van Gaal is alleen" en "van Gaal had een kankerwijf" is nog altijd de ultieme belediging, ik had destijds als ik hem was het team van het veld gehaald...
Het is ongelofelijk hoe ver mensen gaan in het "steunen" van hun club.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu doe je natuurlijk exact hetzelfde en ik hoop dat er eens een supportersschare opstaat die de tegenstander alleen te lijf gaat met ludieke acties, humorisctische spandoeken en leuke woordspelingen ipv de ander tot op het bot toe te willen kwetsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
inderdaad die vuile tyfus kakkerlakken waren dat. Louis had toen tranen in zn ogen
Kan ik me nog steeds kwaad over maken..... kutpubliek daar
Leek me ook de beste oplossing, had hij maar een opmerking gemaakt dat hij elke nacht Sylvie Meis naar een hoogtepunt brengt, terwijl die loser van FCT zichzelf moet vermaken. Maar helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het lijkt een sport om als supportesschare het meest kwetsend te zijn en de officials grijpen helaas niet in en daar ligt de kern van het probleem volgens mij.
Van Gaal heeft een verschrikkelijke tijd gehad en toen kreeg hij ook dát nog over zich heen, waar doe je het dan allemaal nog voor denk je dan.
Van der Vaart had die jongen die het riep overigens voor de camera moeten vernederen, maar dat liet hij helaas na.
Ik vind iemand met de dood van zijn aan kanker overleden vrouw uitschelden nog wel wat erger dan 'vuile tyfus kakkerlakken'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nu doe je natuurlijk exact hetzelfde en ik hoop dat er eens een supportersschare opstaat die de tegenstander alleen te lijf gaat met ludieke acties, humorisctische spandoeken en leuke woordspelingen ipv de ander tot op het bot toe te willen kwetsen.
Ik zit ook met die vraag, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Off topic, tot gisteren was ik ervan overtuigd dat je Ajacied was, maar je bent echt een PSV'er?
Helaas lopen die imbecielen in alle supportersgroepen rond.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nu doe je natuurlijk exact hetzelfde en ik hoop dat er eens een supportersschare opstaat die de tegenstander alleen te lijf gaat met ludieke acties, humorisctische spandoeken en leuke woordspelingen ipv de ander tot op het bot toe te willen kwetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |