Of in de thuisvakkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook wel eens zoiets gehad, ging ik naar een andere sigarenboer dan normaal. Komt die loopse muts opeens giechelend vertellen dat ze te laat was, omdat ze niet wist hoe het werkte. Zou je GVD niet van tevoren vertellen! Maar goed, kut voor je, maar probeer nog via internet ergens een kaart te scoren.
Waar speelde Cafu dan volgens jouwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet niet voor welke positie hij gehaald is, maar bij Milaan dacht ik dat hij rechtsback speelde.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In het AD staat wat anders
Babel![]()
Dat is een letterlijke quote he.quote:31/1/2006 - Van Gaal bevestigt transfer
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Louis van geel zich heeft laten ontvallen dat Perez inderdaad naar Ajax vertrekt. Verder willen allen betrokkenen geen commentaar geven. Dat er de transfer rond is, lijkt inmiddels wel duidelijk. Volgens het AD tekent Perez voor drie jaar en gaat hij ruim een miljoen verdienen bij Ajax.
"Kenneth heeft in het voorseizoen al aangegeven dat hij misschien nog één keer ergens anders wilde kijken. Dat heeft met dromen en ambitie te maken. AZ is nog geen topclub en Ajax is dat wel, ongeacht het feit dat het daar nu niet zo goed gaat. k vind Perez een heel goede voetballer, ik heb hem geprobeerd op andere gedachten te brengen. Als hij weg zou gaan, is dat blijkbaar niet gelukt." aldus Van Gaal.
Aan het afscheid van Perez kleven voor AZ ook pluspunten. Tussen spelersgroep en clubleiding heerst nogal wat wantrouwen, het directe gevolg van de manier waarop Jan Kromkamp ooit vertrok. De international had de toezegging dat AZ zou meewerken aan een toptransfer, maar de club vroeg uiteindelijk toch de hoofdprijs voor hem.
Dat Perez mag gaan, bewijst dat er iets is veranderd. ,,Wij moeten niet het imago krijgen dat spelers hier niet weg kunnen komen,’’ was Van Gaal openhartig. ,,Perez is 31 jaar, speelt hier al een tijdje. Een transfer kun je ook zien als blijk van waardering, zo moet je denken.’’
Ik heb niemand om zijn lijk horen schreeuwen, laat staan 50.000 man. Ik vind het nog steeds jammer dat hij toen weg moest en de manier waarop.quote:
Het is nog vroeg hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Dat is een letterlijke quote he.
Ik weet trouwens niet wat het AD precies zegt.
Dan was ik een van de weinigen. Maar denk dat iedereen nu wel inziet dat hij het lang niet zo slecht gedaan heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik kan mij volgens mij nog wel herinneren dat iedereen blij was dat ie weg was
En toen hij zei dat hij hoofdpijn krijgt van ajaxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef jna het volgende:
Heeft iemand trouwens nog van der Vaart gezien gister bij voetbal inside. Mooi stukje dat interview bij rtv noord-holland.
"Debiel, moet je een paar tikken!?"
http://media.rtvnh.nl/ramgen//AV/NH-Sport/200601022_NH-Sport.rmquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef jna het volgende:
Heeft iemand trouwens nog van der Vaart gezien gister bij voetbal inside. Mooi stukje dat interview bij rtv noord-holland.
"Debiel, moet je een paar tikken!?"
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En toen hij zei dat hij hoofdpijn krijgt van het gezeik over ajax.
Vakantiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Damn, nog steeds? Wordt eens wakker, joh.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En toen hij zei dat hij hoofdpijn krijgt van die rooie
v-bal.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:03 schreef Jajong het volgende:
Heeft iemand een bron van die zogenaamde 10 miljoen voor Babel? Ik zie een quote staan in t vorige topic zonder bron, en op kan t op geen enkele site terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |