Niks van waar dusquote:
Je ziet hem echt eerst kijken van 'Wat the fuck hoor ik daar?' Daardoor hoorde hij de verslaggever niet meer en zei 'Sorry, wat zei je?', om vervolgens toch weer naar die jongens te kijken en inderdaad die bewuste woorden te zeggen. Alleen zei hij het een beetje zacht, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://media.rtvnh.nl/ramgen//AV/NH-Sport/200601022_NH-Sport.rm
Dit is het bewuste filmpje, met rond de 35e minuut VDV.
"Moet je nou debiel, moet je een paar tikken hebben?"![]()
Het waren ook wel een stel zielige gasten zeg . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je ziet hem echt eerst kijken van 'Wat the fuck hoor ik daar?' Daardoor hoorde hij de verslaggever niet meer en zei 'Sorry, wat zei je?', om vervolgens toch weer naar die jongens te kijken en inderdaad die bewuste woorden te zeggen. Alleen zei hij het een beetje zacht, geloof ik.
Iets in de richting van 'Sylvie is een hoer' ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
Wat zeiden ze dan?
"Sylvie is de hoer van amsterdam"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
Wat zeiden ze dan?
Kom op, het waren Twentenaren. Hoeveel boerser wil je het hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Het waren ook wel een stel zielige gasten zeg . . .
Staat daar gewoon een interview te geven en dan krijg je dat naar je hoofd geslingerd.
Ik kan dat soort dingen echt niet begrijpen, dan zit je verstand toch echt ergens in je kleine teen.
Ow ja, zonder Amsterdam, dat kon ook ja . . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Iets in de richting van 'Sylvie is een hoer' ofzo.
Zonder het filmpje te zien kun je toch al wel raden wat ze zeiden....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
Wat zeiden ze dan?
Dan nog kun je gewoonweg niet zoooo dom zijn, of halen zij nu juist het landelijk gemiddelde zo sterk omlaag?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kom op, het waren Twentenaren. Hoeveel boerser wil je het hebben?
Vooral dat laatste zeiden ze dus echt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zonder het filmpje te zien kun je toch al wel raden wat ze zeiden....
Sylvie is de prostituee (2x) en daarna iets van: 'maar ze ziet er wel lekker uit' ofzo....
Ga nog maar eens goed luisteren dan....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zeiden ze dus echt niet.
Overigens wel cool wat VdV daarna tegen die interviewer zei: 'Ja sorry, ze hadden het over mijn vrouw he.'
Ik had best met van der Vaart te doen, omdat ie toevallig bij Ajax speelde (waar andere supporterskernen een gruwelijke hekel aan hebben) en toevallig een vrouw heeft die van glitter en glamour houdt krijgt hij dat soort verwensingen naar zijn hoofd geslingerd, zoiets vind ik echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Het waren ook wel een stel zielige gasten zeg . . .
Staat daar gewoon een interview te geven en dan krijg je dat naar je hoofd geslingerd.
Ik kan dat soort dingen echt niet begrijpen, dan zit je verstand toch echt ergens in je kleine teen.
quote:Ajax en Maxwell ontbinden contract
Amsterdam, 30 januari 2006
Ajax en Maxwell Scherrer Cabelino Andrade hebben overeenstemming bereikt over het ontbinden van het contract met de Braziliaan. Het contract, dat liep tot en met juni van dit jaar, wordt in goed overleg ontbonden per 1 februari 2006.
Maxwell stond sinds 2001 onder contract bij Ajax en speelde in totaal 114 competitiewedstrijden voor Ajax in de Eredivisie. Tevens speelde de verdediger 23 wedstrijden in de UEFA Champions League. In totaal wist de 24-jarige Maxwell tien maal te scoren.
Het lijkt een sport om als supportesschare het meest kwetsend te zijn en de officials grijpen helaas niet in en daar ligt de kern van het probleem volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Valt wel mee dat van vd vaart, toen de vrouw van van gaal net overleden was werd er toch ook vanalles naar hem geroepen? "Van Gaal is alleen" en "van Gaal had een kankerwijf" is nog altijd de ultieme belediging, ik had destijds als ik hem was het team van het veld gehaald...
Kolere, serieus? Afschieten dat soort tuig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Valt wel mee dat van vd vaart, toen de vrouw van van gaal net overleden was werd er toch ook vanalles naar hem geroepen? "Van Gaal is alleen" en "van Gaal had een kankerwijf" is nog altijd de ultieme belediging, ik had destijds als ik hem was het team van het veld gehaald...
Het is ongelofelijk hoe ver mensen gaan in het "steunen" van hun club.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu doe je natuurlijk exact hetzelfde en ik hoop dat er eens een supportersschare opstaat die de tegenstander alleen te lijf gaat met ludieke acties, humorisctische spandoeken en leuke woordspelingen ipv de ander tot op het bot toe te willen kwetsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
inderdaad die vuile tyfus kakkerlakken waren dat. Louis had toen tranen in zn ogen
Kan ik me nog steeds kwaad over maken..... kutpubliek daar
Leek me ook de beste oplossing, had hij maar een opmerking gemaakt dat hij elke nacht Sylvie Meis naar een hoogtepunt brengt, terwijl die loser van FCT zichzelf moet vermaken. Maar helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het lijkt een sport om als supportesschare het meest kwetsend te zijn en de officials grijpen helaas niet in en daar ligt de kern van het probleem volgens mij.
Van Gaal heeft een verschrikkelijke tijd gehad en toen kreeg hij ook dát nog over zich heen, waar doe je het dan allemaal nog voor denk je dan.
Van der Vaart had die jongen die het riep overigens voor de camera moeten vernederen, maar dat liet hij helaas na.
Ik vind iemand met de dood van zijn aan kanker overleden vrouw uitschelden nog wel wat erger dan 'vuile tyfus kakkerlakken'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nu doe je natuurlijk exact hetzelfde en ik hoop dat er eens een supportersschare opstaat die de tegenstander alleen te lijf gaat met ludieke acties, humorisctische spandoeken en leuke woordspelingen ipv de ander tot op het bot toe te willen kwetsen.
Ik zit ook met die vraag, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Off topic, tot gisteren was ik ervan overtuigd dat je Ajacied was, maar je bent echt een PSV'er?
Helaas lopen die imbecielen in alle supportersgroepen rond.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nu doe je natuurlijk exact hetzelfde en ik hoop dat er eens een supportersschare opstaat die de tegenstander alleen te lijf gaat met ludieke acties, humorisctische spandoeken en leuke woordspelingen ipv de ander tot op het bot toe te willen kwetsen.
Jij bent zeker ook voor een sit-ins in Israëlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben een PSV-er inderdaad, maar ander clubs werken op mij niet als een rode lap ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leek me ook de beste oplossing, had hij maar een opmerking gemaakt dat hij elke nacht Sylvie Meis naar een hoogtepunt brengt, terwijl die loser van FCT zichzelf moet vermaken. Maar helaas.
Off topic, tot gisteren was ik ervan overtuigd dat je Ajacied was, maar je bent echt een PSV'er?
Ik kan me toch voorstellen dat van der Vaart na het interview dacht:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind trouwens niet dat je het "Van Gaal-incident" kunt vergelijken met het "Sylvie-incident". Bij de spreekkoren tegen Van Gaal kan er geen twijfel over bestaan dat het veel en veel te ver ging, terwijl ik bij Van der Vaart toch altijd denk dat hij zich een beetje aanstelt. Ze zijn gewoon jaloers omdat hij een knappe vriendin heeft, daar hoeft hij zich toch niet druk over te maken.
Maar waar gaat het eigenlijk over, dit is toch allemaal al verleden tijd.
Het is niet leuk, maar van een totaal andere orde dan wat men over de vrouw van Van Gaal zei.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kan me toch voorstellen dat van der Vaart na het interview dacht:
Ben ik daar nou terug naar Nederland voor gekomen, om mij(n vrouw) uit te laten schelden?
Jawohl Herr Flickquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is niet leuk, maar van een totaal andere orde dan wat men over de vrouw van Van Gaal zei.
De meeste Ajacieden hebben maar weinig zelfkennis.quote:Van de Ajax-fans denkt 62,7% dat Ajax wint van Internazionale.
Daar kan ik inkomen maar we lullen al te lang over bijzaken denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is niet leuk, maar van een totaal andere orde dan wat men over de vrouw van Van Gaal zei.
nicequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen maar we lullen al te lang over bijzaken denk ik.
Stam valt eigenlijk een beetje uit de toon bij Ajax lijkt me, groot, no-nonsens, kaal, geen dribbelaar en vol tattoos..
Het kwam juist aan de orde doordat Mangoworks aangaf dat dit nog erg meeviel in vergelijking met het voorval over de vrouw van van Gaal....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik was weer selectief aan het lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het kwam juist aan de orde doordat Mangoworks aangaf dat dit nog erg meeviel in vergelijking met het voorval over de vrouw van van Gaal....
Zowel in de eredivisie als in de CL (mochten we die überhaupt halen) is er veel respect voor Jaap Stam, een spits van de tegenstander gaat dan toch anders een wedstrijd in. Daarbij zijn ervaring in Engeland en Italië, zijn interlandcarrière, precies de speler die we nodig hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen maar we lullen al te lang over bijzaken denk ik.
Stam valt eigenlijk een beetje uit de toon bij Ajax lijkt me, groot, no-nonsens, kaal, geen dribbelaar en vol tattoos..
Humorquote:Zo werd in verschillende varianten afgewerkt op het doel. Een oefenvorm waarin vooral Yannis Anastasiou zich van zijn trefzekerste kant liet zien. Van zijn collega-spitsen had de Griek weinig te duchten. Al was het maar omdat de aanvallende concurrenten zich met andere oefenvormen bezig hielden.
Ajax zal ongetwijfeld over twee wedstrijden veel meer balbezit hebben dan Internazionale en misschien ook de beste kansen krijgen, zeker in Milaan, maar ik vrees dat Adriano de grote man gaat worden als hij verdedigers tegenover zich krijgt zoals Juanfran verleden zondag speelde.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De meeste Ajacieden hebben maar weinig zelfkennis.![]()
Klopt als een zwerende vinger natuurlijk, maar ik zie Ajax of PSV niet echt de CL winnen, vorig jaar was het misschien mogelijk, maar toen vielen alle stukjes in elkaar en had PSV op het juiste moment geluk (op de 89ste minuut van de 2e halve finale na).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wil je CL kampioen worden moet je van elk team kunnen winnen, dus zou het niet uit moeten maken tegen wie je speelt.
Het zijn allemaal lastige ploegen in deze fase van de CL. Spelen tegen Internazionale (maar in feite iedere Italiaanse tegenstander) is gewoon frustrerend, ze geven het gevoel dat je beter of in elk geval gelijkwaardig bent en juist op dat moment slaan ze toe, tweemaal met 1-0 verliezen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ajax zal ongetwijfeld over twee wedstrijden veel meer balbezit hebben dan Internazionale en misschien ook de beste kansen krijgen, zeker in Milaan, maar ik vrees dat Adriano de grote man gaat worden als hij verdedigers tegenover zich krijgt zoals Juanfran verleden zondag speelde.
Maar goed, beter Inter loten dan Lyon lijkt me.
Dat kan niet, het is óf per 31 januari 2006 óf per 1 juli 2006.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef BoNi het volgende:
Wie gaat nou eindelijk dat berichtje plaatsen:
Perez per 1 februari naar Ajax....
In elk geval al knap dat er 2 clubs overwinteren in de CL en met een beetje mazzel komen ze beide nog een ronde verder. En Inter vind ik een slapende reus en zie ik best de CL winnen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het zijn allemaal lastige ploegen in deze fase van de CL. Spelen tegen Internazionale (maar in feite iedere Italiaanse tegenstander) is gewoon frustrerend, ze geven het gevoel dat je beter of in elk geval gelijkwaardig bent en juist op dat moment slaan ze toe, tweemaal met 1-0 verliezen bijvoorbeeld.
Als Liverpool het kon, kan Internazionale het zeker. Maar wellicht kunnen PSV en Ajax het dan ook wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In elk geval al knap dat er 2 clubs overwinteren in de CL en met een beetje mazzel komen ze beide nog een ronde verder. En Inter vind ik een slapende reus en zie ik best de CL winnen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |