abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34644882
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef BoNi het volgende:

[..]

v-bal.nl
Hier!
Niks van waar dus
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34645150
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

http://media.rtvnh.nl/ramgen//AV/NH-Sport/200601022_NH-Sport.rm

Dit is het bewuste filmpje, met rond de 35e minuut VDV.

"Moet je nou debiel, moet je een paar tikken hebben?"
Je ziet hem echt eerst kijken van 'Wat the fuck hoor ik daar?' Daardoor hoorde hij de verslaggever niet meer en zei 'Sorry, wat zei je?', om vervolgens toch weer naar die jongens te kijken en inderdaad die bewuste woorden te zeggen. Alleen zei hij het een beetje zacht, geloof ik.
pi_34645259
Wat zeiden ze dan?
pi_34645265
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Je ziet hem echt eerst kijken van 'Wat the fuck hoor ik daar?' Daardoor hoorde hij de verslaggever niet meer en zei 'Sorry, wat zei je?', om vervolgens toch weer naar die jongens te kijken en inderdaad die bewuste woorden te zeggen. Alleen zei hij het een beetje zacht, geloof ik.
Het waren ook wel een stel zielige gasten zeg . . .
Staat daar gewoon een interview te geven en dan krijg je dat naar je hoofd geslingerd.
Ik kan dat soort dingen echt niet begrijpen, dan zit je verstand toch echt ergens in je kleine teen.
pi_34645269
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
Wat zeiden ze dan?
Iets in de richting van 'Sylvie is een hoer' ofzo.
pi_34645283
quote:
Wat zeiden ze dan?
"Sylvie is de hoer van amsterdam"

Origineel he?
pi_34645290
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Staat daar gewoon een interview te geven en dan krijg je dat naar je hoofd geslingerd.
Ik kan dat soort dingen echt niet begrijpen, dan zit je verstand toch echt ergens in je kleine teen.
Kom op, het waren Twentenaren. Hoeveel boerser wil je het hebben?
pi_34645293
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Iets in de richting van 'Sylvie is een hoer' ofzo.
Ow ja, zonder Amsterdam, dat kon ook ja . . . .
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:28:53 #109
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34645305
quote:
Wat zeiden ze dan?
Zonder het filmpje te zien kun je toch al wel raden wat ze zeiden....
Sylvie is de prostituee (2x) en daarna iets van: 'maar ze ziet er wel lekker uit' ofzo....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34645328
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:28 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Kom op, het waren Twentenaren. Hoeveel boerser wil je het hebben?
Dan nog kun je gewoonweg niet zoooo dom zijn, of halen zij nu juist het landelijk gemiddelde zo sterk omlaag?
pi_34645345
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:28 schreef BoNi het volgende:

[..]

Zonder het filmpje te zien kun je toch al wel raden wat ze zeiden....
Sylvie is de prostituee (2x) en daarna iets van: 'maar ze ziet er wel lekker uit' ofzo....
Vooral dat laatste zeiden ze dus echt niet.

Overigens wel cool wat VdV daarna tegen die interviewer zei: 'Ja sorry, ze hadden het over mijn vrouw he.'
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:32:23 #112
53851 BoNi
pi_34645406
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:30 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Vooral dat laatste zeiden ze dus echt niet.

Overigens wel cool wat VdV daarna tegen die interviewer zei: 'Ja sorry, ze hadden het over mijn vrouw he.'
Ga nog maar eens goed luisteren dan....
Ik hoor toch echt: Maar ze ziet er wel lekker uit blablablabla.....
Schitterend!
pi_34645439
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik had best met van der Vaart te doen, omdat ie toevallig bij Ajax speelde (waar andere supporterskernen een gruwelijke hekel aan hebben) en toevallig een vrouw heeft die van glitter en glamour houdt krijgt hij dat soort verwensingen naar zijn hoofd geslingerd, zoiets vind ik echt niet kunnen.
Volkomen terecht dat van der Vaart daar iets van zei, maar ik vraag me af of de acties nu representatief is voor FC Twente, ik vrees dat Van der Vaart dit rsico overal lopt behalve in Amsterdam, heel erg triest hoever mensen allemaal willen gaan als het om voetbal gaat.
Yeah baby Yeah!
pi_34645510
Valt wel mee dat van vd vaart, toen de vrouw van van gaal net overleden was werd er toch ook vanalles naar hem geroepen? "Van Gaal is alleen" en "van Gaal had een kankerwijf" is nog altijd de ultieme belediging, ik had destijds als ik hem was het team van het veld gehaald...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34645553
inderdaad die vuile tyfus kakkerlakken waren dat. Louis had toen tranen in zn ogen

Kan ik me nog steeds kwaad over maken..... kutpubliek daar
Houd van een lijntje.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:38:30 #116
82589 S-Two
barba macacu
pi_34645590
Dit zal vast al in 1 van de 5 topics van gister zijn vermeld, maar voor mij was het wel nieuws:
quote:
Ajax en Maxwell ontbinden contract

Amsterdam, 30 januari 2006

Ajax en Maxwell Scherrer Cabelino Andrade hebben overeenstemming bereikt over het ontbinden van het contract met de Braziliaan. Het contract, dat liep tot en met juni van dit jaar, wordt in goed overleg ontbonden per 1 februari 2006.

Maxwell stond sinds 2001 onder contract bij Ajax en speelde in totaal 114 competitiewedstrijden voor Ajax in de Eredivisie. Tevens speelde de verdediger 23 wedstrijden in de UEFA Champions League. In totaal wist de 24-jarige Maxwell tien maal te scoren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34645592
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Valt wel mee dat van vd vaart, toen de vrouw van van gaal net overleden was werd er toch ook vanalles naar hem geroepen? "Van Gaal is alleen" en "van Gaal had een kankerwijf" is nog altijd de ultieme belediging, ik had destijds als ik hem was het team van het veld gehaald...
Het lijkt een sport om als supportesschare het meest kwetsend te zijn en de officials grijpen helaas niet in en daar ligt de kern van het probleem volgens mij.
Van Gaal heeft een verschrikkelijke tijd gehad en toen kreeg hij ook dát nog over zich heen, waar doe je het dan allemaal nog voor denk je dan.
Van der Vaart had die jongen die het riep overigens voor de camera moeten vernederen, maar dat liet hij helaas na.
Yeah baby Yeah!
pi_34645595
quote:
Kolere, serieus? Afschieten dat soort tuig.
pi_34645636
quote:
Het is ongelofelijk hoe ver mensen gaan in het "steunen" van hun club.
Alhoewel ik niet inzie hoe je daarmee je club steunt.
Maar goed, dat soort imbecielen oren er heden ten dagen bij!
pi_34645648
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
inderdaad die vuile tyfus kakkerlakken waren dat. Louis had toen tranen in zn ogen

Kan ik me nog steeds kwaad over maken..... kutpubliek daar
Nu doe je natuurlijk exact hetzelfde en ik hoop dat er eens een supportersschare opstaat die de tegenstander alleen te lijf gaat met ludieke acties, humorisctische spandoeken en leuke woordspelingen ipv de ander tot op het bot toe te willen kwetsen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:41:30 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34645670
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het lijkt een sport om als supportesschare het meest kwetsend te zijn en de officials grijpen helaas niet in en daar ligt de kern van het probleem volgens mij.
Van Gaal heeft een verschrikkelijke tijd gehad en toen kreeg hij ook dát nog over zich heen, waar doe je het dan allemaal nog voor denk je dan.
Van der Vaart had die jongen die het riep overigens voor de camera moeten vernederen, maar dat liet hij helaas na.
Leek me ook de beste oplossing, had hij maar een opmerking gemaakt dat hij elke nacht Sylvie Meis naar een hoogtepunt brengt, terwijl die loser van FCT zichzelf moet vermaken. Maar helaas.

Off topic, tot gisteren was ik ervan overtuigd dat je Ajacied was, maar je bent echt een PSV'er?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34645679
maar ze zitten toch vooral in de kuip en in het zuiderpark

tuig
Houd van een lijntje.
pi_34645690
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nu doe je natuurlijk exact hetzelfde en ik hoop dat er eens een supportersschare opstaat die de tegenstander alleen te lijf gaat met ludieke acties, humorisctische spandoeken en leuke woordspelingen ipv de ander tot op het bot toe te willen kwetsen.
Ik vind iemand met de dood van zijn aan kanker overleden vrouw uitschelden nog wel wat erger dan 'vuile tyfus kakkerlakken'.
pi_34645713
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Off topic, tot gisteren was ik ervan overtuigd dat je Ajacied was, maar je bent echt een PSV'er?
Ik zit ook met die vraag, inderdaad.
pi_34645718
quote:

[..]

Helaas lopen die imbecielen in alle supportersgroepen rond.

Maar ik vind dit overigens niet hetzelfde . . . verre van zelfs.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:46:03 #126
53851 BoNi
pi_34645806
quote:

[..]

Jij bent zeker ook voor een sit-ins in Israël
Face it, zo'n supportersschare zal er nooit komen aangezien er altijd gasten tussen blijven zitten die op z'n zachtstgezegd niet altijd echt rationeel denken....
Schitterend!
pi_34645837
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Leek me ook de beste oplossing, had hij maar een opmerking gemaakt dat hij elke nacht Sylvie Meis naar een hoogtepunt brengt, terwijl die loser van FCT zichzelf moet vermaken. Maar helaas.

Ik ben een PSV-er inderdaad, maar ander clubs werken op mij niet als een rode lap ofzo.
Het spelletje zelf vind ik te leuk om het te laten verzieken door haat of iets dergelijks, maar als PSV verliest van Ajax ben ik daar wel even ziek van ja.

Van der Vaart had inderdaad een pasfoto moeten vragen van de vrouw van die knaap en dan op tv eens vergelijken...
Yeah baby Yeah!
pi_34645845
Zag het laatst weer terug in een Profiel van Van Gaal:

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)fiel/bb.20051214.asf ergens halverwege
pi_34645895
Vd Vaart
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34645983
Ik vind trouwens niet dat je het "Van Gaal-incident" kunt vergelijken met het "Sylvie-incident". Bij de spreekkoren tegen Van Gaal kan er geen twijfel over bestaan dat het veel en veel te ver ging, terwijl ik bij Van der Vaart toch altijd denk dat hij zich een beetje aanstelt. Ze zijn gewoon jaloers omdat hij een knappe vriendin heeft, daar hoeft hij zich toch niet druk over te maken.

Maar waar gaat het eigenlijk over, dit is toch allemaal al verleden tijd.
pi_34646024
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind trouwens niet dat je het "Van Gaal-incident" kunt vergelijken met het "Sylvie-incident". Bij de spreekkoren tegen Van Gaal kan er geen twijfel over bestaan dat het veel en veel te ver ging, terwijl ik bij Van der Vaart toch altijd denk dat hij zich een beetje aanstelt. Ze zijn gewoon jaloers omdat hij een knappe vriendin heeft, daar hoeft hij zich toch niet druk over te maken.

Maar waar gaat het eigenlijk over, dit is toch allemaal al verleden tijd.
Ik kan me toch voorstellen dat van der Vaart na het interview dacht:
Ben ik daar nou terug naar Nederland voor gekomen, om mij(n vrouw) uit te laten schelden?
Yeah baby Yeah!
pi_34646054
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik kan me toch voorstellen dat van der Vaart na het interview dacht:
Ben ik daar nou terug naar Nederland voor gekomen, om mij(n vrouw) uit te laten schelden?
Het is niet leuk, maar van een totaal andere orde dan wat men over de vrouw van Van Gaal zei.
pi_34646118
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Het is niet leuk, maar van een totaal andere orde dan wat men over de vrouw van Van Gaal zei.
Jawohl Herr Flick

flauw grapje
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:56:56 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34646128
quote:
Van de Ajax-fans denkt 62,7% dat Ajax wint van Internazionale.
De meeste Ajacieden hebben maar weinig zelfkennis.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34646130
Herman Flikkers....
pi_34646133
quote:

[..]

Daar kan ik inkomen maar we lullen al te lang over bijzaken denk ik.

Stam valt eigenlijk een beetje uit de toon bij Ajax lijkt me, groot, no-nonsens, kaal, geen dribbelaar en vol tattoos..
Yeah baby Yeah!
pi_34646152
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Stam valt eigenlijk een beetje uit de toon bij Ajax lijkt me, groot, no-nonsens, kaal, geen dribbelaar en vol tattoos..
nice
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:58:13 #138
53851 BoNi
pi_34646168
quote:

[..]

Het kwam juist aan de orde doordat Mangoworks aangaf dat dit nog erg meeviel in vergelijking met het voorval over de vrouw van van Gaal....
Schitterend!
pi_34646186
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:58 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het kwam juist aan de orde doordat Mangoworks aangaf dat dit nog erg meeviel in vergelijking met het voorval over de vrouw van van Gaal....
Ja, klopt. Ik was weer selectief aan het lezen
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:58:48 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34646187
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Zowel in de eredivisie als in de CL (mochten we die überhaupt halen) is er veel respect voor Jaap Stam, een spits van de tegenstander gaat dan toch anders een wedstrijd in. Daarbij zijn ervaring in Engeland en Italië, zijn interlandcarrière, precies de speler die we nodig hebben.
pi_34646220
Ajax.nl
quote:
Zo werd in verschillende varianten afgewerkt op het doel. Een oefenvorm waarin vooral Yannis Anastasiou zich van zijn trefzekerste kant liet zien. Van zijn collega-spitsen had de Griek weinig te duchten. Al was het maar omdat de aanvallende concurrenten zich met andere oefenvormen bezig hielden.
Humor
pi_34646222
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De meeste Ajacieden hebben maar weinig zelfkennis.
Ajax zal ongetwijfeld over twee wedstrijden veel meer balbezit hebben dan Internazionale en misschien ook de beste kansen krijgen, zeker in Milaan, maar ik vrees dat Adriano de grote man gaat worden als hij verdedigers tegenover zich krijgt zoals Juanfran verleden zondag speelde.

Maar goed, beter Inter loten dan Lyon lijkt me.
Yeah baby Yeah!
pi_34646416
Wil je CL kampioen worden moet je van elk team kunnen winnen, dus zou het niet uit moeten maken tegen wie je speelt.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:06:15 #144
53851 BoNi
pi_34646449
Wie gaat nou eindelijk dat berichtje plaatsen:
Perez per 1 februari naar Ajax....
Schitterend!
pi_34646479
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wil je CL kampioen worden moet je van elk team kunnen winnen, dus zou het niet uit moeten maken tegen wie je speelt.
Klopt als een zwerende vinger natuurlijk, maar ik zie Ajax of PSV niet echt de CL winnen, vorig jaar was het misschien mogelijk, maar toen vielen alle stukjes in elkaar en had PSV op het juiste moment geluk (op de 89ste minuut van de 2e halve finale na).
Tegen Inter zie ik best kansen voor Ajax, al zie ik Inter als favoriet.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:07:45 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34646510
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ajax zal ongetwijfeld over twee wedstrijden veel meer balbezit hebben dan Internazionale en misschien ook de beste kansen krijgen, zeker in Milaan, maar ik vrees dat Adriano de grote man gaat worden als hij verdedigers tegenover zich krijgt zoals Juanfran verleden zondag speelde.

Maar goed, beter Inter loten dan Lyon lijkt me.
Het zijn allemaal lastige ploegen in deze fase van de CL. Spelen tegen Internazionale (maar in feite iedere Italiaanse tegenstander) is gewoon frustrerend, ze geven het gevoel dat je beter of in elk geval gelijkwaardig bent en juist op dat moment slaan ze toe, tweemaal met 1-0 verliezen bijvoorbeeld.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:09:05 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34646558
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef BoNi het volgende:
Wie gaat nou eindelijk dat berichtje plaatsen:
Perez per 1 februari naar Ajax....
Dat kan niet, het is óf per 31 januari 2006 óf per 1 juli 2006.

Op 1 februari 2006 is transfermarkt namelijk alweer gesloten.
pi_34646573
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het zijn allemaal lastige ploegen in deze fase van de CL. Spelen tegen Internazionale (maar in feite iedere Italiaanse tegenstander) is gewoon frustrerend, ze geven het gevoel dat je beter of in elk geval gelijkwaardig bent en juist op dat moment slaan ze toe, tweemaal met 1-0 verliezen bijvoorbeeld.
In elk geval al knap dat er 2 clubs overwinteren in de CL en met een beetje mazzel komen ze beide nog een ronde verder. En Inter vind ik een slapende reus en zie ik best de CL winnen eerlijk gezegd.
Yeah baby Yeah!
pi_34646640
Veel suc-6 volgend siezoen ,

.
>
>
>
>
>
>

>
>

..........
........
........

In de gouden gids divisie
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:11:53 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34646644
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In elk geval al knap dat er 2 clubs overwinteren in de CL en met een beetje mazzel komen ze beide nog een ronde verder. En Inter vind ik een slapende reus en zie ik best de CL winnen eerlijk gezegd.
Als Liverpool het kon, kan Internazionale het zeker. Maar wellicht kunnen PSV en Ajax het dan ook wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')