Is dat zo?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:02 schreef Jorikjet het volgende:
is het wel de moeite waard? ze spelen niet in de orginele bezetting namelijk
Zou natuurlijk kunnen, al heb ik dat nog nergens terug kunnen lezen. De tour van vorig jaar was wel gewoon met de J./Lou/Murph line-up.quote:
Definitief met bezetting J/Lou/Murph.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:06 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zou natuurlijk kunnen, al heb ik dat nog nergens terug kunnen lezen. De tour van vorig jaar was wel gewoon met de J./Lou/Murph line-up.
nostalgie is ook iet meer wat het geweest is,quote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Definitief met bezetting J/Lou/Murph.
Morgen dus! Ben benieuwd.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef DaisyDuke het volgende:
24 mei Tivoli!
En? En? En?quote:
Wanneer stonden ze op Lowlandsquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:46 schreef tong80 het volgende:
Ach vroeger was het ook alles of niks. Heb ze ooit in Paradiso gezien toen hadden ze duidelijk te lang in een coffeeshop gezeten, terwijl ze op Lowlands idd briljant waren.
toen dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:25 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
lowlands '97; dat was supervet en luid![]()
daarom hou ik het ook bij een optreden in de Effenaar ergens in 1990.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:18 schreef getikte_rik het volgende:
jammer dan ja, die gasten moesten eens weten welk jeugdsentiment ze soms naar de kloten kunnen helpen, ipv gewoon effe anderhalf uur te vlammen.
oe, dank u!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:20 schreef nozem het volgende:
Nieuw album van Dinosaur Jr. (in originele bezetting) nu op luisterpaal. Tot nu toe klinkt het allemaal best okee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |