abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34641551
Te koop, een 1-persoons hoogslaper. Komt van Ikea. Hij is grenen (hout dus) met een los trapje, dat je dus eventueel overdag op het bed kunt leggen. Eronder is ruim plek voor een bureau of bankje.

Hij is op te halen in Ospel (10 km van Weert) en kost slechts 75 euro. Foto volgt eventueel later.

- edit: oh ja incl lattenbodem en indien gewenst incl matras -

- edit 2: Dit is niet mijn hoogslaper maar wel zo'n zelfde model: http://koopjes.marktplaats.nl/kinderen_en_baby_s/kinderbedden/18681219.html?return=eJwlyt0KAiEQhuF7WXAP%2Fd2WUiTqToaSFG0dVNit6N5z6ex95hvQQn%2BC5qZqMXE9VAfl5o1vDTVjMaNb6BNKbJgAWqVLYv8Xih7PW7JivFcbV6IuPudHTYCuEHmQPEQHRF1b7pPokVqPd8A9t%2F12nJRSu15daj7NUnblGjrliFYO5vsDSW4xKA%3D%3D&df=1 -
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:51:56 #2
23384 RC2
Not me, broken when i got here
pi_34641619
Heb hem niet nodig maar misschien handig voor andere om maten te weten of een model naam van IKEA?
Who wants to live forever anyway...
pi_34641640
Zie de link, volgens mij is het precies dezelfde maar ik zal 'm vanavond eens opmeten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34641742
Is er alleen in geslapen?
pi_34641842
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:57 schreef MarkyB het volgende:
Is er alleen in geslapen?
Ik weet niet of jij ooit iets anders hebt proberen te doen in een hoogslaper maar ik kan je zeggen dat dat bijzonder riskant is met een erg laag plafond en het risico om naar beneden te donderen dus ja, er is alleen in geslapen. 8)
pi_34710569
Niemand hoog slapen?
pi_34761823
link van foto doet het niet
pi_34826227
Ik zal zsm effe een eigen foto maken en die erop zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')