Je kwam in het gitaristentopic nog vragen naar hoe je snaren goed stemt (je had er dus geen verstand van) maar je hebt wel verstand van versterkersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:47 schreef punksquad het volgende:
ahhh ik lees het nu pas goed. ik heb een ampeg svt classic vol met buizen maar dat hoor je hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEel goed verschil met de mosfet ampegs, en onze gitarist een all tube mesa preamp + mesa 50/50 all tube eindamp ook de overdrive doet hij met buizen hoor je ook heel goed
die marshall valvestate (heb ik vroeger ook gehad) doen hun distortion ook gewoon via een chip en routen het dan door een buisje heen. de mesa doet zen distortion via buizen das gewoon heel anders. je moet gewoon altijd all tube shit hebben.
maart verschil tussen een buizenmic met 1 buis en een condensormic hoor ik ook erg goed maar die maakt geen kutte distortion via een chip he
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Je hoort het er echt niet aan af vind ik!
moet je ff topic report plaatsen is die zo dicht,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef googoodoll het volgende:
jezus christus, brianneke, flikker, waarom open je topics onder mijn naam!!
MODS! mijn nick wordt misbruikt!!!!
Die poll vraagt wat anders dan de OP, dus wat mij betreft mag ie prima hier blijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef googoodoll het volgende:
En echt een onzinnig topic dat van mij gesloten moet worden, alhoewel die poll wel mag naar deeltje 13. Waar zijn de mods?
klein beetje kinderachtig welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:38 schreef googoodoll het volgende:
slotje, slotje, slotje
brian
[ Bericht 82% gewijzigd door googoodoll op 31-01-2006 21:42 ]
Poll staat nu in gitaristen topic en brian=guitarist.nl en die opende bij mij thuis topics, vandaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:08 schreef Beathoven het volgende:
Wat is dit voor raar topic, kom hier poll in de topictitel tegen.. ik zie geen Poll! Moet er een poll die er niet staat ineens naar een ander topic? En.. de hele OP is ook nog eens verdwenen.
en wat wil je dat er gebeurt googoodoll, zet het ff op een rijtje? wie is Brian? log eens ff uit als je met iemand anders fokt op dezelfde PC of stel een wachtwoord in dat niet zo simpel is als 12345 om misbruik te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |