Oftewel dat is de schuld van de beheerder, want bij oververhitting moet een HALT volgen, geen REBOOT.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:47 schreef wdn het volgende:
Dan zijn het geen 'gebruikers'.
Ik had laatst een 'klant' aan de lijn die had de week ervoor geconstateerd dat hun server niet meer zoveel kabaal maakte en hij had gezien dat 2 van de 4 ventilatoren het niet meer deden.
Wat doen we dan? Werken gewoon door hoor. Tuuuuuuuuuuuuurlijk.
Hij belde pas op toen zijn moederbord kapot was (volgens de logs die naderhand zijn bekeken had het systeem s'nachts een keer of 30 gereboot...)
Of een algemeen computerverbod voor zulke mensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:07 schreef Fool het volgende:
Preventief een nekschot voordat ze met meer meldingen komen, da's de enige oplossing...![]()
De gemiddelde software-schrijvende-nerd kennende krijg je dan een mailtje terug: WRITE TFM!quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:34 schreef ikJur het volgende:
Stuur ze een mail met de volgende inhoud
RTFM!!![]()
Ja maar voor sommige toepassingen zijn er geen standaardpakketenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:08 schreef snoekiesnoek het volgende:
ik kots echt op die maatwerkproducten. Ik doe het technisch beheer ervan, afschuwelijk. Bel je de helpdesk op, moet men daar eest 10 uur naar een oplossing zoeken voor iets simpels. Komen ze vervolgens terug met een antwoord dat het in de huidige versie niet kan
Upgraden? Jawel hoor, maar dan kan pas voer 6 maanden op zijn vroegst
En daar betaal je tienduizenden euro's voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |