abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39201892
Ik ben ook al een tijd op zoek naar een baan en sinds kort is mij een baan aangeboden die in mijn ogen attractief is. Ik heb tussentijds wel op oproepbasis gewerkt maar voor een echte baan moest ik lang wachten. Zeker 9 maanden. Vaak was ik te licht, of had ik te weinig ervaring, of ik was overgekwalificeerd, kortom allemaal lulsmoezen die ik vaak aan hem moeten horen. Ik kon wel bij een computerbedrijf aan de slag gaan maar die arbeidsvoorwaarden waren zo slecht dat ik ipv onderhandelen meteen bedankt heb voor de eer. Ik word vaak wel uitgenodigd dus gelukkig vallen mijn brieven wel op. Maar ik kan het me voorstellen dat andere mensen gefrustreerd raken als ze naar aanleiding van je brief al besluiten om je niet uit te nodigen.

Verder ben ik echt niet dol op uitzendbureaus. Ik merk dat de consultants niet goed naar me luisteren. Ik zeg A maar ze bieden me B aan. Nee, ik ben totaal afgeknapt op uitzendbureaus. Als je werk zoekt kan je beter het heft in eigen nemen en de P&O-afdelingen van de bedrijven zelf benaderen. Dat maakt meer indruk dan dat je via een intermediair laat bemiddelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')