mijn ervaring met start:quote:Op maandag 20 maart 2006 15:46 schreef martinlutherking het volgende:
Dat kolereStart belt ook nooit terug.
Ik heb donderdag gewoon een sollicitatie gehad bij Nuon, Nuon zou Start bellen vrijdag en dan zou ik het weer van Start horen. Niks. Ik heb gister gebeld, en ik zou dezelfde dag of vandaag gebeld worden. Tot nu nog steeds niks.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef MLF het volgende:
[..]
mijn ervaring met start:
De blunder van start uitzendburo
ik ben 5 min terug gebeld of ik nog beschikbaar ben
ik heb gezegd dat ik dat wel ben maar vandaag een gesprek heb bij bedrijf X en dan weet ik pas zeker of ik wel of niet beschikbaar ben voor werk
dus zij vraagt voor welk bedrijf, ik zeg: bedrijf X
oh zegt ze: dat is dezelfde als ik je toen heb voorgesteld en toen wou je niet
blunder!!!!!!!!!!!!!!!!!
een maand of 2 terug heeft deze dame me voorgesteld voor een baan voor 32 uur
ik wil 40 uur of meer werken
ik moest er over nadenken en binnen 1 minuut was ik eruit:
ik neem de baan, er is altijd meer werk, dus ik kom wel aan de 40 uur of meer.
zij besloot daarop het bedrijf te bellen
na een paar dagen ofzo kwam ze met de mededeling dat ik niet voldoe aan hun wens
jammer dacht ik
nu blijkt dat ze me helemaal niet heeft voorgesteld
wat een blunder zeg
Als je nou even je naam aan mij emailt, dan kan ik zeggen dat ik je aangemeld heb bij centric en kunnen we de aanbrengpremie (1500 euries) delen, deal?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Donderdag had ik een gesprek bij Data4IT.
Heel leuk gesprek enzo, werd gisteren door ze gebeld met de mededeling dat ze het een erg fijn gesprek vonden alleen ik paste niet echt bij het bedrijf waar ze iemand voor zochten, ik was namelijk te relaxed.![]()
Maargoed, ik ga denk ik toch maar bij Centric aan de slag, ondanks dat gezeik met dat geld.
Weet iemand hoeveel je ongeveer netto overhoud van ¤1400,- bruto?
Als het ff kan moet je niet via werk.nl reageren (tenzij de vacature anoniem is en je niet anders kan) maar het bedrijf direct benaderen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef MLF het volgende:
www.werk.nl spoort ook niet
van de 20 sollicitaties die ik heb lopen, zijn er 18 via werk.nl en niet een die antwoord
zelfs niet na een herinneringsmail
ik mail naar het bedrijf zelfquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als het ff kan moet je niet via werk.nl reageren (tenzij de vacature anoniem is en je niet anders kan) maar het bedrijf direct benaderen.
Laatst heb ik op een anonieme vacature gereageerd, kreeg nog dezelfde dag (!) de gegevens van het bedrijf van het CWI, gesolliciteerd, niks meer van gehoord.
Fuck 'em
ruik ik hier handelquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:14 schreef hace_x het volgende:
[..]
Als je nou even je naam aan mij emailt, dan kan ik zeggen dat ik je aangemeld heb bij centric en kunnen we de aanbrengpremie (1500 euries) delen, deal?
Aanbrengpremie?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:14 schreef hace_x het volgende:
[..]
Als je nou even je naam aan mij emailt, dan kan ik zeggen dat ik je aangemeld heb bij centric en kunnen we de aanbrengpremie (1500 euries) delen, deal?
Dank jequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:21 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Dat is klote. Ik neem aan dat hij wel ruime ontslagvergoeding krijgt gezien zijn lange arbeidsverleden bij het bedrijf??
Als java/ C++ programmeur kan je normaal wel gemakkelijk werk, maar je pa is helaas wel een tikkeltje oud.
Sterkte
Ik begin zelf aanstaande maandag als een financieel analist/programmeur.
zescijferig !!!!1111 get tha fack outta here !!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank je. Mijn vader krijgt inderdaad een zeer ruime ontslagvergoeding, het is een zescijferig bedrag. Maar de tijd tot zijn pensioen duurt nog behoorlijk lang. En hij wil gewoon graag werken, hij is geen thuiszitter.
Jij veel succes met je nieuwe baan!
Ordina zoekt voor 2006 600 nieuwe IT medewerkers, dus misschien dat hij eens op de website van Ordina kan kijken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank je. Mijn vader krijgt inderdaad een zeer ruime ontslagvergoeding, het is een zescijferig bedrag. Maar de tijd tot zijn pensioen duurt nog behoorlijk lang. En hij wil gewoon graag werken, hij is geen thuiszitter.
Jij veel succes met je nieuwe baan!
Dank je voor de tip! Ik zal het hem zeker voorleggenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ordina zoekt voor 2006 600 nieuwe IT medewerkers, dus misschien dat hij eens op de website van Ordina kan kijken?
Alleen wel kans dat het werk niet in het Oosten van het land is.
En waar is hier?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:35 schreef Duracell het volgende:
He mensen, alle it-ers (van helpdesk tot ervaren profs) mail mij je cv ff!
Ze nemen op dit moment bij ons bijna iedereen aan volgens mij
Kunnen we elkaar helpen
U heeft mailquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef MaLo het volgende:
Je kunt me mailen op Marretje123@gmail.com.
Hier is in verschildende regio's, ik noem de naam liever niet te veel op een forum. Per mail wel..quote:
zuur, wat voor werk zoek jequote:Op zondag 26 maart 2006 03:52 schreef Alexxxxx het volgende:
weer afgewezen voor de zoveelste keer gister
Ik zou niet in het team passen.... Nou ja, dat zla ik dan maar als compliment opvatten, want toen ik er op bezoek was gedroeg 'het team' zich als primaten. Maar het blijft zuur.
Je wilt niet weten wat voor primaten er op mijn nieuwe werk zitten. In de maand dat ik er nu zit, zijn er volgens mij geen kantoorartikelen die NIET tegen iemands harsens zijn aangegooidquote:Op zondag 26 maart 2006 11:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het was gewoon gezellig op de afdeling waarschijnlijk en Alexxxxx kwam wat minder gezellig over.
Hier gedragen we ons ook weleens als primaten, moet kunnen, als het werk maar gewoon gedaan wordt.
Afijn, promotie gemaakt.
Dat soort geintjes moeten af en toe kunnen. Hier gooien we ook weleens knalerwten tegen computerschermen aan of drinken we Whiskey tijdens het werken....quote:Op zondag 26 maart 2006 13:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor primaten er op mijn nieuwe werk zitten. In de maand dat ik er nu zit, zijn er volgens mij geen kantoorartikelen die NIET tegen iemands harsens zijn aangegooid.
Feli met je promotie!
En Morpheus, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |