STAGIERES.........quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:00 schreef Conflict het volgende:
ik snap het niet.
Ik ook niet. Wat zoeken ze nou?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:00 schreef Conflict het volgende:
ik snap het niet.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat is toch goed? of heb ik het nou helemaal fout
Het is "stagiaires"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dat is toch goed? of heb ik het nou helemaal fout
ooh wacht ja nu zie ik het ook. die i. ik zat aan vrouwelijk, mannelijk, meervoud enzo te denk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef HPoi het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!
psssssssssstttt: Stagiaires
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:05 schreef Klonk het volgende:
en zelfs zonder de spelfouten lijkt het me alsof het bedrijf op zoek is naar een soort van slaven, je doet al het werk dat de betaalde krachten ook doen, maar dan gratis
mwah, tis niet alleen de i hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ooh wacht ja nu zie ik het ook. die i. ik zat aan vrouwelijk, mannelijk, meervoud enzo te denk.
het is nog vroeg
en als het nou nog 1X was.. maar nee, 2X dezelfde fout, dus waarschijnlijk denken ze dat het zo goed staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja en de a. met andere woorden. heet dat woord is verkeerd geschreven
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:11 schreef thefunny het volgende:
------------------ ZOEKT:
PER DIREKT 2 SLAVIERES!
------------- is uitgever van o.a. “Guestlist.nu de Flyerkrant”.
We gaan momenteel een nieuwe uitgave voor de reiswereld in de markt zetten en zoeken per direct twee slaven die aan dit project deelnemen.
Benaderen van potentiele adverteerders (eindeloos telefoongesprekken voeren met het opdreunen van een vragenlijst). Onderzoek doen naar de verschillende aspecten rond de introductie van de nieuwe uitgave (hoe de krant vouwt). Begeleiden van drukwerk en distributie (papiersjouwen). Opzetten van marketingacties(marktkraampjes opzetten en versjouwen). Diverse werkzaamheden rond de flyerkrant en de nieuwe krant (kranten vouwen) .
Je bent in bezit van een rijbewijs B of een nette fiets met fietstas (om de krant weg te brengen naar de abonnees)
mail naar: ------------------
het is ook een lastig woordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:11 schreef HPoi het volgende:
[..]
en als het nou nog 1X was.. maar nee, 2X dezelfde fout, dus waarschijnlijk denken ze dat het zo goed staat.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |