abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 06:20:13 #1
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_34638741
Waarom gaan al die kutsupermarkten pas om 08.00 uur open? Ik ben nu wakker en ik wil nu ontbijt halen! Waarom niet om 06.00 uur open? Altijd hetzelfde kutgezeik. Je wil vers brood halen en kaas en al dat soort ander shit, kan je niet ontbijten, omdat je alweer naar school/werk moet nog voordat de winkels opengaan. Zo goed als heel Nederland wordt wakker tussen 06.00 en 08.00 en heeft behoefte aan vers eten en drinken en natuurlijk zijn de su;ermarkten weer dicht. Ik snap die hele werktijden sowieso niet. Zolang er nog klanten zijn moet een winkel gewoon openblijven! Punt!
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_34638745
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 06:20 schreef Kebab het volgende:
Zo goed als heel Nederland wordt wakker tussen 06.00 en 08.00
  dinsdag 31 januari 2006 @ 06:28:30 #3
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_34638760
Oh gelukkig ben ik niet de enige met een ochtendhumeur Had je gisteravond toen de supermarkt open was tot 21.00 uur maar ontbijtshit moeten halen!
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_34638777
En 's avonds ga je overwerken, zodat de meeste supermarkten gesloten zijn zodra je klaar bent, zodat je gedwongen naar die dure AH moet, waar ze verdikkie de Euroshopper cashewnoten zomaar uit het assortiment halen, waardoor je je afvraagt waarom je überhaupt nog naar een supermarkt gaat.

.
pi_34638874
Klaagt ff mee! Godverdomme honger en zin in Chorizo! En hier issie op
JOHNNY HEITINGA
pi_34638965
beter leren plannen, scheelt je een hoop frustratie!

bijna 8 uur, ben ik klaar kan ik lekker zwaaien naar iedereen die amsterdam binnen komt rijden in de file!!! heeeeerlijk!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:37:24 #7
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34638967
Lolz..

kijkt in koelkast en ziet hoop lekkers
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:37:46 #8
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34638969
Tja, waarom zijn winkels niet na 12 uur nachts open.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_34638973
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, waarom zijn winkels niet na 12 uur nachts open.
onze snoepautomaat is 24/7 365 open!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:42:33 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34638993
In A'dam heb je nu toch al winkels die 24/7 geopend zijn?
pi_34639048
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:42 schreef TheThirdMark het volgende:
In A'dam heb je nu toch al winkels die 24/7 geopend zijn?
ik weet er niks van... mag je mij wel wat meer over vertellen aangezien ik nachtdiensten draai!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 07:58:08 #12
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34639061
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 07:38 schreef rival het volgende:

[..]

onze snoepautomaat is 24/7 365 open!
Snoepautomaten providen nou niet echt voedzaam eten.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_34639084
En je wist natuurlijk helemaal niet dat het ochtend zou worden en dat je ontbijt nodig zou hebben.

Ga gewoon eerder je boodschappen doen pauper, ipv te klagen
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:13:56 #14
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_34639173
Vers eten haal je 's ochtends vroeg bij de bakker. Bulk inkoop doe je bij de supermarkt, 's avonds na je werk.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_34639342
je begint gewoon later en komt met een smoesje op je werk
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_34639415
Als JIJ nou elke ochtend om 5 uur opstaat om die super om 6 uur te openen heb je niets meer te klagen
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:43:27 #17
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34639421
Ah jong, haal dan s'avonds vast wat in huis.
Wat een gemier, voor die vier mensen die s'ochtends de deur uitgaan voor eten, gaat die supermarkt echt niet open... Dat kan namelijk niet uit.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34639424
Lang leve de 24/7 Tesco in Engeland
pi_34639475
Iedereen loopt altijd te zeuren over de VS, nou dat zou voor mij een reden zijn om er te gaan wonen: nog ff om 3 uur in de nacht een voorraadje te halen. Is echt heerlijk dan: geen zeurende mensen om je heen, ff gezellig kletsen met kassamiep, etc.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:54:42 #20
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_34639547
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 06:20 schreef Kebab het volgende:
Waarom gaan al die kutsupermarkten pas om 08.00 uur open? Ik ben nu wakker en ik wil nu ontbijt halen! Waarom niet om 06.00 uur open? Altijd hetzelfde kutgezeik. Je wil vers brood halen en kaas en al dat soort ander shit, kan je niet ontbijten, omdat je alweer naar school/werk moet nog voordat de winkels opengaan. Zo goed als heel Nederland wordt wakker tussen 06.00 en 08.00 en heeft behoefte aan vers eten en drinken en natuurlijk zijn de su;ermarkten weer dicht. Ik snap die hele werktijden sowieso niet. Zolang er nog klanten zijn moet een winkel gewoon openblijven! Punt!
Een beetje slimme meid, is op haar ontbijtje voorbereidt.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_34640088
overigens kun je bij de bakker vast al brood krijgen om 6 uur. Die mensen staan dan al uren te bakken. Ik ga zelfs vaak rond een uur of 4 's nachts, na het uitgaan, verse worstenbroodjes halen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:37:34 #22
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_34640137
loser
:r Patty Brard :r
pi_34640162
Pf, ik wilde vanochtend naar een speciaalzaak voor zilver, bestek, etc. ivm de huwelijkslijst, gaan die grapjassen pas om 10:00 open...
pi_34640212
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 08:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
Lang leve de 24/7 Tesco in Engeland
zo een heb ik er bij mij om de hoek! Overdreven groot, om in verdwaald te raken..

Maar eh, de TS klaagt wel over dat de winkels s'ochtends niet open zijn tussesn 6 en 8..maar als het wel zo was (zoals hier In Dubs), vraag ik me af of ie wel zijn huis uit te branden is, om 'ff' wat ontbijt te halen. Ik zie mezelf s'ochtends niet snel mijn deur uit gaan om ff mijn ontbijt te halen (terwijl ik wel de mogenlijk heb vanaf 5.30..) brr..en te moe..
pi_34640521
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:

[..]

zo een heb ik er bij mij om de hoek! Overdreven groot, om in verdwaald te raken..

Maar eh, de TS klaagt wel over dat de winkels s'ochtends niet open zijn tussesn 6 en 8..maar als het wel zo was (zoals hier In Dubs), vraag ik me af of ie wel zijn huis uit te branden is, om 'ff' wat ontbijt te halen. Ik zie mezelf s'ochtends niet snel mijn deur uit gaan om ff mijn ontbijt te halen (terwijl ik wel de mogenlijk heb vanaf 5.30..) brr..en te moe..
Hah mijn favoriete supermarkt dan Ik ben er verzot op, hoe groter hoe beter.. Krijg altijd weer een soort van claustrofobie-gevoel als ik dan hier weer bij Appie ben. Dan zou ik niet nog eens naar de Hema/Kruidvat/vul maar in hoeven omdat ze daar werkelijk alles hebben.

Ben eens in een Sainsbury's in Londen geweest, 55 kassa's. Werd er nog net niet opgewonden van

Maar inderdaad is het ook zo dat ook al zijn ze 24/7 open je ook nog eens zin moet hebben om er daadwerkelijk heen te gaan. Toen de supermarkten in NL besloten om voortaan tot 8 uur 's avonds open te zijn leek me dat geweldig.

Ondertussen kom ik er werkelijk nooit na 5-en
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:13:54 #26
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_34640839
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:53 schreef Kebab het volgende:
Dat versieren in de supermarkt zal mij nooit lukken. Er lopen genoeg mooie vrouwen rond in de supermarkt daar niet van. Altijd als ik naar de supermarkt ga zie ik er uit als een uitgehongerde zwerver. Ik ga ook pas naar de supermarkt als al het eten en drinken dagenlang op is. Ik ben echt zo lui. Met de kassameisjes zal het ook nooit klikken. Die kijken altijd zo raar als ik elke keer latex handschoentjes koop. Hey, die dingen zijn handig ok?!
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_34640867
Hij klaagt omdat ie zo vroeg niets kan halen..
de oplossing blijft lekker nog even liggen,of zorg dat je genoeg in huis heeft
Salsa Espaņola
pi_34640896
De supermarkten op het station zijn geloof ik wel vroeger los
pi_34641276
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hah mijn favoriete supermarkt dan Ik ben er verzot op, hoe groter hoe beter.. Krijg altijd weer een soort van claustrofobie-gevoel als ik dan hier weer bij Appie ben. Dan zou ik niet nog eens naar de Hema/Kruidvat/vul maar in hoeven omdat ze daar werkelijk alles hebben.

Ben eens in een Sainsbury's in Londen geweest, 55 kassa's. Werd er nog net niet opgewonden van

Maar inderdaad is het ook zo dat ook al zijn ze 24/7 open je ook nog eens zin moet hebben om er daadwerkelijk heen te gaan. Toen de supermarkten in NL besloten om voortaan tot 8 uur 's avonds open te zijn leek me dat geweldig.

Ondertussen kom ik er werkelijk nooit na 5-en
Ik kom altijd duizelig uit zo'n supermarkt.. Ze verkopen er echt van alles. Electronica, CD's, kleding enz.. en dan 20 of meer kassa's...lijkt t meer op zo'n paardren wedstrijd..je weet wel van die start hokjes..

Toen ik vorig jaar nog in Utrecht werkte en naar Harderwijk moest, deed ik altijd mijn boodschappen op UC. Maar da's een grote ellende na 5-en...Zwaar duur en erg selectief spul. (meestal hebben ze gewoon niet wat je wilt hebben.. )en dan die nijdige mensen die daar shoppen en ook nog eens op tijd thuis willen zijn...dat gaat niet echt samen!
pi_34641410
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:

[..]

Ik kom altijd duizelig uit zo'n supermarkt.. Ze verkopen er echt van alles. Electronica, CD's, kleding enz.. en dan 20 of meer kassa's...lijkt t meer op zo'n paardren wedstrijd..je weet wel van die start hokjes..
Jaaaaah ik weet het Hoe druk het ook is, je loopt nooit echt over de mensen. Vergeleken bij bijvoorbeeld Appie is Tesco heaven

Ik krijg zelfs heimwee naar de supermarkt als ik een poos niet naar Engeland geweest ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')